www.220.lv - Preces brāķis
Nu viens pretīgs kantoris! Nopērc brāķi, kurš pēc 2 nedēļām noplīst-paši it kā sataisa, pēc dienas atkal noplīst un tagad te apstājas dzīve...ilgi un mokoši klients tiek vests līdz baltkvēlei...PILNĪGS IGNORS. Nu nepērciet tur neko, arī |ELCOR nē -tur arī neko neizkarosi.
Комментарии (4)
Labdien, Ilona1! Lai mēs varētu izskatīt, kādai precei un kāda problēma bija radusies, lūdzu uz [email protected] atsūtiet sava pasūtījuma numuru vai e-pastu, ar kuru tika veikts pasūtījums. Atgādinam, ka pēc Latvijas likumdošanas nopirktām precēm ir 2 gadu garantija - iesakam izmantot šo iespēju un vērsties garantijas servisā - mēs esam ieinteresēti, lai musu klienti saņem kvalitatīvu preci un ir apmierināts.
Pilnīgi piekrītu! Pārdod brāķēto preci un pēc iegādes tiec pats galā. Serviss vienkārši drausmīgs. Servisa darbinieki ir nepieejami uz e-pastu neatbild un uz zvaniem neatbild. Vainīgs esi pats, ka pievērsi uzmanību šim veikalam.
Cien., klients!
Lai varētu noskaidrot un pārbaudīt, kāpēc Jums nācās viltie mūsu garantijas servisa darbā - lūdzam Jūs uz [email protected] atūtīt Jūsu pasūtījuma nr. un vai Vārdu/Uzvārdu.
Ar cieņu
interneta veikals 220.lv
Labdien!
Tā kā kopš sūdzības un komentāra publicēšanas pagājušas vairāk kā 2 darba dienas un mēs joprojām neesam no Jums saņēmuši papildus informāciju par Jums vai Jūsu pasūtījumu, ne uz [email protected], ne arī šajā portalā - informācijas trūkuma dēļ, diemžēl uzskatam, ka konkrētā sūdzība un komentārs bija iesniegti nepamatoti.
Tāpat vēlamies uzsvērt, ka interneta veikals 220.lv ir gatavs vienmēr risināt ikvienu radušos problēmsituāciju - raksiet uz [email protected] (norādiet savus kontaktus, pasūtījuma nr.) un Jūs būsiet sadzirdēti.