www.220.lv - Prece!
Vienmēr esmu iepircies 200.lv, nekad nav bījis problēmu līdz šim.. Esmu diezgan šašutis un apmulsis.. šā gada 1.septembrī veicu pasūtījumu (datorklavietūra, pele, un 2 peles palikņi), samaksāju caur internebanku, rekvizīti ir, viss kārtībā. Savā kontā 220.lv tajā pašā dienā skatos status nomainās no "iesniegts" uz "sākta izpilde"... okej, tik tālu viss ir kārtībā. Tagad sākas patīkamākais - precei bija jātnāk līdz 10.09.2014, tā bija rakstīts kurjera pakalpojumos, ka ar piegādi jārēķinās ar ilgāku laiku... ok, viss ir kārtībā, pienāk 10.09.2014 un prece vēl nav... sāku zvanīt, ja nemaldos zvaniju vismaz 3 reizes, un rakstīju ēpastus uz ko saņēmu vienu teikumu - mēs atvainojamies par sagādātajām neertībām, neesam saņēmuši jūsu pasūtijuma izpildi.. ..."Labdien!Paldies,mēs saņēmām Jūsu vēstuli,vēlamies Jums atvainoties par šo situāciju,mēs nodosim informāciju par Jūsu pasūtījumu atkārtoti ,jo mēs vēl neesam saņēmuši informāciju par Jūsu pasūtījumu izpildi,tiklīdz,mēs saņemsim informāciju mēs sazināsimies ar Jums. Atvainojamies Jums par sagādātajām neērtībām."Reāli jau ir 16 datums, un preces vēl nav, kur viņa varēja palikt? iznāk lieki izmesti gandrīz 30 eiro, nekad tā nav bijis, vienmēr preces esmu saņēmis laikā... nevar viņa izkūpēt gaisā. Var zvanīt, rakstīt, nekas nemainās.. rodas vairāki jautājumi.. 1. kapēc tad, tiek prasīta priekšapmaksa??? tad jau tik pat labi, kad saņems preci tad arī samaksās..pretējā gadījumā iznāk tā es esmu samaksājis par preci kuras nav. 2. Kapēc tiek cilvēki maldināti ar kurjeru??? Ja rakstīts, ka līdz 10, tad lai ir līdz 10, kā var vispār likt iekšā piegādes laiku, ja paši nezin kad prece tiks ievesta?? Sviests.. sākšu domāt vai vajag pasūtīt preces šajā kantorī..
Комментарии (9)
tūlīt 220.lv algotņi būs klāt, izliksies, ka ļoti vēlas atrisināt radušos situāciju, atvainosies, un prasīs pasūtījuma numuru!!!
Kamēr neviens neredz, tad viņiem viss ir pofig, kā sūdzība šajā portālā, tā uzreiz klāt un aizstāvēsies un vēlēsies palīdzēt!!!
Nožēlojami Jūs esat 220.lv !!!
Gaidīsim piektdienu, teica divu darba dienu laikā būšot.
"Solīts makā nekrīt"
Vienmēr maksāju uz vietas pēc preces saņemšanas, līdz ar to nekādu problēmu nav.
Sveicināti,
Lūdzu, atsūtiet mums uz [email protected] pasūtījumu numurus, ar kuriem bija problēmas, lai mēs varētu izskatīt, kāpēc bija radušās problēmas.
Atvainojamies, par sagādātajām neērtībām!
BEIDZOT!!! savus visus pasūtījumus saņēmu.. ceru nākamreiz nebūs tādi brīnumi jāpiedzīvo..
Labdien. Arturio93! Diemžēl Jūs neesat atklājis mums sava pasītījuma numuru, līdz ar to mums trūkst informācijas, lai mēs varētu komentēt Jūsu sūdzību. Tik un tā, ja notika kāvējums Jūsu pasūtījumam, mēs ļoti atvainojamies par sagādātām neērtībām. Informācijai - pasūtījumu nav obligāti apmaksāt ar priekšapmaksu, ir iespējams arī maksāt skaidrā naudā vai ar bankas karti veikalā, vai skaidrā naudā kurjeram, vai arī ar bankas karti pakomātā. http://220.lv/lv/t/norekinu-veidi
Dunduki, 220, vispār izlasija sūdzību?
jautā pasūtījma nummuru! klients tak uzrakstija, ka bija pasūtījums 1. SEPTEMBRĪ uz datorklavietūra, pele, un 2 peles palikņi...
daudz vienā dienā pasūta tādā kombinācijā?
Labdien, Beisbolzzz! Paldies par Jūsu komentāru! 220.lv ir liels uzņēmums, kam katru dienu ir daudz pasūtījumu. Lai mēs varētu izskatīt konkrētu situāciju, mums ir nepieciešama konkrēta informācija par konkrētu pasūtījumu. Šajā portālā ir daudz viltotu sūdzību, un klientam norādot pasūtījuma numuru, klients arī apliecina, ka viņa sudziba nav viltota un nepamatota.