www.220.lv - Pirmssvētku aplauziens
" Sirsnīgs" paldies par sabojāto pirmssvētku laiku veikalam www.220.lv. Veicu savu pasūtījumu 11. novembrī - šodien uzzināju, ka lielāko daļu savu preču nesaņemšu. Divas reizes man tika piegādāta prece, kas daļēji nesakrita ar manu pasūtījumu, līdz ar to preci nepieņēmu. Lūk, tā man šobrīd ar zīdaini uz rokām pēdējā brīdī ir jādodas uz veikaliem meklēt dāvanas, kuras es cerēju pusotra mēneša laikā saņemt mājās. Fui...
Комментарии (6)
šis interneta veikals šeit ir topā, cūcība pēc cūcības !
Pilnīga bezatbildība, man ļoti līdzīga situācija!
Jā neiesaku sadarboties, pasūtīju vairākas lietas vienā pirkumā samaksāju par visām atnāca puse, zvanu atkal kas par lietu.Ja 1 pasutījums nez kā sadalījies 2daļās nu labi to nokārtoja, bet metāla pannā ielikti stikla enģelīsi neiepakoti, protams sašķīduši.Nosūtiju bildes, nauda nav vēl atgriezta, tā kā tas bija pēdējais pirkums tajā veikalā, sabojāti nervi un iztērēts laiks!
Un 220.lv vēl grib iestāstīt, ka sūdzības ir nepamatotas :D
tiešām jūtu līdzi visiem, kas uzķērās uz šī kantora solījumiem!!!
kā 220.lv nav kauna, teikt, ka "pēdējā laikā saņemot daudz nepamatotas sūdzības", paši savu krāpšanu, nolaidību, pofigismu grib novelt uz itkā "konkurentiem"
ne viens vien dēļ 220.lv " jā mēs atzvanīsim, jā mēs salabosim, jā mēs atvainojamies, jā mums tā pirmo reiz gadās, jā konkurenti vainīgi, jā piegādātāji vainīgi " ir palikuši bez veļasmašīnām, telefoniem mēnešiem ilgi...
un galvenais, pat likumā nav noteikts, cik ilgā laikā viņiem ir jāatskaita nauda, ja VIŅI atsakās no preces piegādāšanas!!
Kā jau esmu rakstījusi iepriekšējos komentāros, KA ja tik bieži netiek vispār pat atsūtītas preces, tad TAS IR JĀRAKSTA MĀJASLAPĀ, LAI VISI TO ZIN!!! pirms pieredzes ar 220.lv es nemaz nezināju, ka var atteikties, tā vienkārši, no piegādāšanas, ar ārzemju internetveikaliem man tā nekad, nekad, nekad nav gadījies!!! Ja viņi var atteikties, tad tā prece nav noliktavā, un vispār nemaz netiks pasūtīta atkārtoti, un pārdod jums burtiski zilu gaisu :) forši apshēmot cilvēkus, kuri nekad nav saskārušies, ar 220.lv nepiedienīgo nolaidību
KAUNSKAUNSKAUNS
Labdien, e-gita!
Lai varētu sniegt skaidrojumu par Jūsu pasūtijumu, lūgums atsūtiet savu pasūtījuma nr.
Atvainojamies jau iepriekš.
Labdien, 220!
Kada jēga no pasūtījuma numura - ar jūsu operatoriem jau izrunājos. Kas pēkšņi varētu būt mainījies?