www.220.lv - Piegāde mājās
Pašai joprojām jātiek galā ar 220.lv veikalu. NEKAD VAIRS TUR NEIEPIRKŠOS. Un to pašu neieteikšu darīt ne draugiem, radiem vai paziņām. Pusi pasūtījumu piegādāja pēc nedēļas (pēc manas zvanīšanās uz šo kompāniju)Otru pusi joprojām nevar atrast. Veikals saka ka ir pie kurjera, kurjers saka ka nekā nav. Baro ar visādiem solījumiem (kurus nepilda) un MĀJASLAPĀ RAKSTA- PRECI PIEGĀDĀ 1-2 DIENU LAIKĀ!!!!!Ir zsvētku laiks bet es esmu pamatīgi iegrābusies pērkot dāvanas šajā veikalā.
Комментарии (10)
Tā jau tāda 220.lv normāla situācija, tas jau vairs nebūtu tas, ja kāds nebūtu apkrāpts vai ja kādam visu laikā piegādātu. Bet jā ar 220.lv NEVAR sadarboties.
Labdien Linda Vanaga!
Atvainojamies par sagādātajā neērtībām - pēc Jūsu vārda un uzvārda nevaram identificēt Jūsu pasūtījumu, lūgums norādiet savu pasūtījuma nr. šeit vai uz e-pastu [email protected]. Tiklīdz saņemsim info par Jūsu pasūtījumu tad uzreiz dosim Jums ziņu, jo ja pasūtījums sastāv no divām daļam, tas nekur nevar pazust.
Cien., Ozolina - Interneta veikals 220.lv ir uzticams veikals, kas Latvijas tirgū darbojas jau vairāk ka 11 gadus. Mēs klientu nekrāpjam. Tāpat pie katras preces ir norādīts piegādes laiks, kas arī tiek ievērots. Ja tiek saliktas iepirkuma grozā vairākas preces, kopējais pasūtījuma laiks ir vienāds ar garāko piegādes laiku.
Ja Jums ir papildus jautājumi droši dariet tos mums zināmus uz [email protected]
ar cieņu
interneta veikals 220.lv
Pasutijuma nr-1721605
Krāpniecība?
Kā savādāk nosauc to, ka preces netiek piegādātas laikā? Labi, visi esam cilvēki, nekas, ka preci piegādās dienu vēlāk, varbūt divas. Visi kļūdās. Bet es jau kā MĒNESI gaidu dāvanas bērniem.
Lūdzu, kā jūs to definētun ja ne ar vārdu- krāpniecība.
Labdien, Linda!
Paldies par pasūtījuma nr., info tika nodota klientu apkalpošanas centram, gaidam komentāru, kāpēc nav piegādāta 1 no 3 pakām. Dosim atbildi, pēc iespējas ātrāk.
ar cieņu
interneta veikals 220.lv
Šitam kaktu kantorim parādījusies jauna taktika. Ja iepriekš tika uzsvērts, ka tiek uzlabota komunikācija ar klientiem, bet sūdzības par viņu neizdarībām un krāpniecību nebeidzās, tad tagad viņi uzsver ka visas šīs sūdzības ir konkurentu izdomājums un pateicas par reklāmu !
Pasakiet, vai viņi nav cūkas !
Labvakar, Linda!
Jūsu trūkstošā pasūtījuma daļa, netika reģistrēta piegādes sistēmā. Kļūda ir labota un prece atkārtoti šodien izsūtīta. Gaidiet rītdien piegādi. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām!
ar cieņu
interneta veikals 220.lv
Tātad- izdaram secinājumus.
Pēc 3 nedēļu ilgas zvanīšanās un prašņāšanas prece netika piegādāta.
Ievietoju rakstu sūdzības.lv- preci piegādāja NĀKOŠAJĀ DIENĀ.
Paldies 220.lv!!! Nezināju, ka sadarbība ar jums iespējama tikai šādi!!!
Labvakar, Linda!
Vēlamies akcentēt, ka Jūsu preču piegādi nekādi neietekmē sudzibas.lv izvietotā sūdzība. Neatkarīgi no tā prece tiktu piegādāta dienā, kad to saņēmāt. Atvainojamies par sagādātajām neērtībām, kuras radās, jo daļa no pasūtījuma tehnisku iemeslu dēļ netika reģistrēta izsūtīšanas sistēmā.
Priecīgus tuvojošos svētkus!
ar cieņu
interneta veikals 220.lv
Tik liela sakritība?
Bieži gan jums gadās šādi tehniski iemesli, kuru dēļ rodas šīs problēmas.
Varbūt laiks uzlabot jūsu klientu apkalpošanas sistēmu?
Rodas, ka šajā mājaslapā var dzirdēt tikai 220.lv peminēšanu. Un es nedomāju, ka tas ir nepamatoti.
Labvakar, Linda!
Šāda kļūda radās ar Jūsu pasūtijumu. Kā jau minējām atvainojāmies Jums!
Priecīgus Svētkus!