www.220.lv - Paviršā attieksme pret darbu
Internetā vēlējos iegādāties mobilo telefonu, aizsūtīju pieteikumu, divu dienu laikā sagaidīju zvanu, līdz zvanam viss bija kārtībā. Gaidīju īsziņu, kad varu doties pakaļ mobilajam telefonam. Pagāja laiks un es pārdomāju neņemt mobīlo - 220. Lv teica, ka anulēs Lateko līzingu un visus pārējos papīrus. Domāju, viss būs kārtībā līdz brīdim, kad man piezvanīja Lateko līzings un teica, ka par mobīlo telefonu pirmo iemaksu jāsamaksā. Biju šokā, kādēļ man būtu jāmaksā par mobīlo kurš man nemaz nav?
šī nav pirmā reize, ka 220. Lv nepilda savu darbu, kā arī aizmirst par klientiem.
Комментарии (4)
Bet tu padomā arī cik cūciski esi pati izdarījusi!
Vispirms pasūti, cilvēki šo pasūtījumu izpilda, pēc tavas vēlmes tev sakārto līzingu ... un rezultāts - ā es pārdomāju nepirkšu bla bla bla!
Ļoti nesmuki, ļoti!
220.lv protams arī nav nekāds sapņu veikals!
Sveiki!
Protams, atsakoties no pasūtījuma, līzinga pirmā iemaksa nebūtu jāmaksā. Te noteikti ir kāds pārpratums.
Diemžēl nav iespējas sīkāk neko komentēt, jo nav zināma sīkāka informācija par šo pasūtījumu vai klientu. Ja uzrakstīsiet šeit savu pasūtījuma numuru, tad varēsim saprast vairāk, kurš un kad ir kļūdījies un, protams, uzlabot situāciju, lai šādi gadījumi neatkārtotos.
Ar cieņu,
Interneta veikals 220.lv
Es jau uzrakstīju veikalam 220.lv, man pilnīgi neko neatbildēja. Tad kā man rīkoties? Gaidīt kad tomēr atcerēsies ieiet savā ē-pastā, lai atbildētu. Vai arī triekties no Valmieras uz Rīgu dēļ ši pārpratumu?
Sveiki, acīmredzot Jūsu e-pasts mūs nav sasniedzis (iespējams, palicis spamā, nepareiza adrese utt). Lūdzu sakiet savu e-pasta adresi, kuru norādījāt pasūtījumā, vai arī pasūtījuma nr. Noskaidrosim.