www.220.lv - Nespēj izpildīt pasūtījumu laikā!
Nespēj izpildīt reklāmās solīto!!! Īpaši pirms Z-svētkiem. Savlaicīgi pasūtīju preces, teica , ka būs uz 18.12., nepabrīdinot, sāku intereēties pats, apgalvoja, ka uz 22.12 vai 23.12. Tiešām prece būs - pēc divām dienām saņemu info, ka prece būs 29.12.:(( apbēdinājums tāds - pa galvu kaklu jāskrien meklēt Z-svētku dāvanas. Nenopietna attieksme pret klientiem! Savukārt uzbāzīgās reklāmas gāžas emailāa katru dienu - to gan viņi neaizmirst.P.S. papētot cenas citos e-veikalos, 220.lv mega atlaides ir viens liels FALŠ TRIKS, Citur tās ir standarta cenas, ko šis veikals piedāvā itkā ar40-80% atlaidi!!!
Комментарии (16)
Par to, ka viņi regulāri vienkārši atsaka pasūtījuma piegādi, tas jau sen viņiem tāds jauks paradums. Tā vienkārši, tu jau esi samaksājis naudu par to, ko tu nekad nesaņemsi, un pēc tam vēl karo ar viņiem, lai dabūtu LAICĪGI naudu atpakaļ!
Un šitā uzmest cilvēkus Ziemassvētkos vispār nav skaisti, cilvēki bija reķinājušies, agrāk pasūtot preces, un priecājās, ka nebūs jāvazājas pa PĀRBĀZTAJIEM veikaliem, bet, jūsu bezatbildības dēļ, cilvēkiem sagādājat neiedomājamas problēmas.
Un par tām atlaidēm, tas ir 100% patiesa, un vienreiz gribētu dzirdēt atbildi no 220.lv kāpēc viņi tā dara, nevis tikai prasa pasūtījuma numurus un saka, ka atvainojās, un ir vislabākais internetveikals ar 10 gadu pieredzi.
SMS kredītu ir iespējams paņemt ar 40% atlaidi telefonam huawei ascend g7, pērkot 220.lv. Paskatījos salidzini.lv un viņi no divām lapām, ir ar VISDĀRGĀKO modeli, mazākā cena bija 260, un viņiem VIENĪGAJIEM 399.00 eiro, un paņemot kredīttu, dabūsi par to pašu cenu, cik citos veikalos bez atlaides!!!
VAI TĀ NAV TĪRĀKĀ KLIENTU UN CILVĒKU MALDINĀŠANA??????????? un galvenais, ka salidzini.lv IESAKA 220.lv produktus, gan jau 220.lv normālu kāpostu maksā salidzini.lv
Labvakar, master of pupets!
Interneta veikals preces, preces ar atzīmi " ir noliktavā" piegādās līdz Ziemassvētkiem. Šī info ir pie visām precēm ar ikonu, un šo info arī reklamējam.
Ja klients vienā pasūtījumā nejauši izvēlas preces, kas ir noliktavā un, kas nav -automātiski preces piegādes laiks būs vienāds ar ilgāko. Interneta veikalam 220.lv pirms svētku laikā, rūp klientu dāvanu sagādāšana, tāpēc ikvienu klientu, kurš bija izvēlējies piegādi vai piegādi pakomātā - personīgi informējā par iespējām dalīt pasūtījumu.
Lūgums atsūtīt Jūsu pasūtījuma nr, lai varam Jums nokomentēt Jūsu pasūtījumu.
Līga Dzeina - paldies par Jūsu viedokli un komentāriem. Mums it patiess prieks, ka Jums vienmēr ir ko piebilsts. Vēlamies arī informēt, ka Huawei telefona cena 399 eur ir lieliska cena, un SMS credit klientiem tā ir par 160 eur izdevīgāka. Uzticamos interneta veikalos šī telefona cena ir 399 eur, ja interneta veikals norāda zemāku cenu, tās ir viņu tiesības un ja Jums par zemāku cenu nekā 239 eur ir iespēja iegādāties, lūgums vērst savu uzmanību preces kavlitātei un visām garantijas lietām.
īstais veikals. kurš iesaka pievērst uzmanību kvalitātei un garantijas lietām, iepērkoties citur... Ticat, ar šīm lietām sūdīgāk kā iekš 220.lv nemēdz būt, visur citur drošāk. Diemžēl.
9.decembrī pasūtīju un apmaksāju ārējo HDD disku 4 terabaiti ietlpību, apsokīja līdz 15.12.2014., ierodoties pie viņem 19.decembrī saņēmu atbildi ka ārējii HDD diski viņem nav un nezin kad būs, bet ja vēlas saņemt atpakaļ nudu, tad pasūtītāma personīgi jāirodas Ģertrūdes 94 A un jāaizpilda iesniegums, un tad viņi domāšot ko darīt?? a ko darīt pasūtītājam ja tas dzīvo vairā ka 100 km no Rīgas???
9.decembrī pasūtīju un apmaksāju ārējo HDD disku 4 terabaiti ietlpību, apsokīja līdz 15.12.2014., ierodoties pie viņem 19.decembrī saņēmu atbildi ka ārējii HDD diski viņem nav un nezin kad būs, bet ja vēlas saņemt atpakaļ nudu, tad pasūtītāma personīgi jāirodas Ģertrūdes 94 A un jāaizpilda iesniegums, un tad viņi domāšot ko darīt?? a ko darīt pasūtītājam ja tas dzīvo vairā ka 100 km no Rīgas???
ierodoties pie viņem 19.decembrī saņēmu atbildi ka ārējii HDD diski viņem nav un nezin kad būs, bet ja vēlas saņemt atpakaļ nudu, tad pasūtītāma personīgi jāirodas Ģertrūdes 94 A un jāaizpilda iesniegums, un tad viņi domāšot ko darīt?? a ko darīt pasūtītājam ja tas dzīvo vairā ka 100 km no Rīgas???
Ierasties var velns sapni! Ka var ierasties, jaatrodas vairāK ka 100 km no Rīgas?
Labvakar, osta2a!
Lūgums atsūtīt savu pašūtījuma nr, lai varam atrast Jūsu pasūtījumu sistēmā.
Ikviens klients var arī personīgi neierasties, var aizpildīt atteikuma veidlapu un preci ar kurjeru vai ar Omniva pakomār vai arī ar citu Jums ērtu piegādes veidu nogādāt atpakal uz interneta veikalu 220.lv + ieskanētu kopiju atteikuma veidlapai nosūtīt pa e-pastu uz palidziba@ 220.lv
ar cieņu
interneta veikals 220.lv
hahahahah. es pilnīgi smējos lasot 220.lv atbildi par to telefonu :D
pirmkārt, viņi, tātad, visus internetveikalus un parastos veikalus, nosauca par neuzticamiem, jo viņiem vienīgajiem tas telefons bez SMS kredīta paņemšanas maksā 399 Eiro :D
otrkārt, viņi man mazliet atgādina putinu, kurš noliedz visas sliktās lietas un iztaisās par enģelīšiem, un ka visi ļaunie klienti un vēl "konkurenti" ir pret viņiem, un nāk un izdomā te visādas ļaunas lietas . Tādējādi arī visus tos neskaitāmos cilvēkus, kam ir bijušas problēmas, ar šī veikala piedāvātajām garantijas iespējām, viņi sauc par nepatiesajiem nomelnotājiem. Palasot, cik te dažnedažādākās sūdzības par garantijām un preces kvalitāti, rodas jautājums, kā jūs varat noliegt to, ka jūs cenšaties apkrāpt un apvārdot klientus??? Netērējiet tik daudz par reklāmām, bet ieguldiet to naudu sava uzņēmuma attīstībai un profesionālāku cilvēku nolīgšanai. Vienalga cik jūs tur jau esat itkā ieguldījuši, acīmredzot, ar to nepietiek, jo JŪSU apkalpošana, garantijas, partneri, personāls ir ZEM jebkuras KRITIKAS!!!
treškārt, man liekas nav sliktāka savienojuma par sms kredītu, kam procenti ir vairāk nekā 100% gadā, un telefonu (moš brāķi) no 220.lv ar neesošu atlaidi ( viņiem 239, atlaide no 399, citur 260 un uz augšu ) :D
ceturtkārt, LŪDZU pārlasiet to, ko jūs te uzklaberējat, jūs sevi pataisat par klauniem, rakstot ar tādām kļūdām.
piektārt, man prieks, ka jums prieks, tad jau es nebeigšu te rakstīt, jūs man patiesi dodat iedvesmu :D
Labdien, Līga!
Paldies par Jūsu aktivitāti. 19 dienās 10 sūdzības, mēs patiesi apbrīnojam Jūsu laiku, ko veltat mums. Visnotaļ Jūsu komentāti ir gari, un redzam, ka sekojiet mums un veltiet mums daudz laika. Taču gribētu Jūs mudināt, pateikt konkrētu sūdzību, kas skārusi Jūs, lai zinam, ka tā ir īsta norādiet Jūsu pasūtījuma nr., savādāk Jūsu sūdzības netiek uztvertas nozīmīgas.
Mēs esam atvērti un palīdzam ikvienam klientam, tuklāt ļoti daudzi klienti savus pasūtījumus svētku laika saņem ātrāk nekā plānots. Mēs esam pazīstamakais interneta veikals Latvijā un lepojamies, ka daudziem zem eglītēm būs dāvanas, kas sarūpētas 220.lv.
Aicinam vēl šodien un rīt pasūtīt preces ar zaļo ikonu " ir noliktavā" un saņemt līdz Ziemassvētkiem preces Ģertrūdes ielā 94a.
Strādājam:
pirmdien: 22.dec 8-22
otrdien 23. dec 8-22
trešdien 24.dec 10-17
Jūsu informācijai:
Interneta veikals „220.lv” šogad investējis ap 90 tūkstošiem eiro, uzņēmuma apgrozījumu 9 mēnešos kāpinot par 40%. Šogad vidēji mēnesī apkalpoti 20, 5 tūkstoši klientu pasūtījumu, apkalpoto pasūtījumu skaitam pieaugot par 70% salīdzinājumā ar 2013.gadu.
„Apgrozījuma pieaugumu skaidrojam ar uzlabotu loģistikas sistēmu un proaktīvāku klientu apkalpošanu. Noliktavas sistēmas modernizācijā šogad investēts ap 75 tūkstošiem eiro, savukārt klientu apkalpošanas uzlabošanā – ap 15 tūkstošiem eiro. Uzskatām, ka iepirkšanās internetā var konkurēt un būt pārāka par tradicionālo iepirkšanos tirdzniecības centrā.
Jaunā loģistikas sistēma ļauj klientu pasūtījumus apstrādāt vēl operatīvāk un efektivizēt nodaļas darbu par 15%. „220.lv” papildus līdzšinējai noliktavai sācis izmantot arī jaunu lielgabarīta noliktavu Rīgā, kā arī paplašinājis veikala telpas Rīgā, Ģertrūdes ielā 94a.
Tuvojoties Ziemassvētkiem, palielināsim klientu apkalpošanā strādājošo skaitu par 25%, līdz 34 speciālistiem, atklāj L. Baziļus, piebilstot, ka uzņēmums nepārtraukti veic ieguldījumus klientu apkalpošanas kvalitātes uzlabošanā.
„Līdz ar noliktavas darba efektivizāciju ir paplašināta loģistikas nodaļa, šobrīd tajā strādā par 9 speciālistiem vairāk – kopumā 26 darbinieki. Tagad preču saņemšana gan uz vietas veikalā, gan ar kurjeru pircēja izvēlētajā adresē, gan pakomātos tiek organizēta operatīvāk, ” skaidro valdes loceklis.
Klientu konsultācijas – visu diennakti
„Mēs esam gandarīti, ka, strauji attīstoties un nepārtraukti uzlabojot preču piedāvājumu un piegādes pakalpojumus, šogad spējām sūdzību un jautājumu relatīvo skaitu samazināt par 18%. Saviem klientiem konsultācijas sniedzam visu diennakti, ” saka „220.lv” valdes loceklis.
Ja pasūtījuma izpilde kavējas, klienti tiek informēti, nosūtot ziņu ne tikai uz e-pastu, bet arī SMS īsziņā, ar dažādu saziņas līdzekļu palīdzību tiek nodota arī informācija par izmainījušos preces piegādes datumu. Uzņēmums šobrīd atsaucas un operatīvi reaģē uz 95 % klientu zvanu.
„Astoņi no desmit klientiem, kas saskaras ar problēmām, pasūtot preces, saglabā lojalitāti, jo visus neskaidros jautājumus atrisinām ātri un efektīvi, ” norāda valdes loceklis
ar cieņu
interneta veikals 220.lv
Paskat, kā slavina savu kaktu kantori ! Šeit ir kas, bezmaksas slavināšanas portāls ? Šeit cilvēki izsaka pretenzijas un pamatotas par jūsu krāpnieku kantori kas joprojām nevīžo sakārtot savu saimniecību !
„Astoņi no desmit klientiem, kas saskaras ar problēmām, pasūtot preces, saglabā lojalitāti, jo visus neskaidros jautājumus atrisinām ātri un efektīvi, ” norāda valdes loceklis
P.s Labāk paskaitiet cik sūdzības no desmi ir par jūsu kaktu kantori !
Ausekli, paldies par Jūsu viedokli. Ja Jums ir konkrēta sūdzība par Jūsu pasūtījumu - nekautrējieties dariet mums to zināmu.
ar cieņu
interneta veikals 220.lv
Es arī esmu priecīga, ka dēļ JUMS pašiem, jūs atkal esat visos topos šajā mājaslapā!!!
es visnotaļ apbrīnoju to laiku, ko veltat man nevis citiem klientiem, kuru apkrāpšana, līdz brīdim, kad viņi ienāk šeit un uzraksta sūdzību, jums neinteresē, un es jau te nerakstītu, ja nebūtu tik daudz sūdzības par jums, tā kā, jo vairāk sūdzību par jums, jo vairāk komentāri no manis :D
Jūs jau varat neņemt vērā, cik reizes man tas jums jāsaka, es NERAKSTU SŪDZĪBU, es atbildu uz komentāriem, un lai rakstītu komentārus, NAV VAJADZĪGS JAUNS PASŪTIJUMS!!! kā jums tas var nepielekt? :D jums jau vienīgajiem viņas ir "nenozīmīgas", pārējiem, gan jau noder, situācijas apskaidrošanai :) es varu likt tā pasūtījuma numuru, dēļ kura es ar jums iepinos, jums labāk paliks????
ES GRIBĒTU JŪS MUDINĀT BEIGT APČAKARĒT SAVUS KLIENTUS, UN BEIGT SEVI TE REKLAMĒT JOPCIK MIZĪT!!!1
es domāju, ka visa šī jūsu taisnošanas, melošana, liegšanās, un teikšana, ka jūs tāpat esat UZTICAMI ( kādi jūs noteikti neesat) vai lai vēl paspēj iepirkties, kamēr ir cilvēki, kuri nesaņēma preces jūsu solītajos datumos, ir VIENKĀRŠI ZEMISKA UN BEZKAUNĪGA!!! un cilvēki redz jūsu TAISNOŠANOS, un viņi noteikti izvēlēsies brīdināt savus radiniekus, un draugus, lai nekad neiepērkas šeit, ja tāds kantoris spēj vēl paspēt noreklamēt, ka baigi krutais ir un lai vēl tik pasūta :D:D:D
vienā citā sūdzība bija laba dāvana, saplēsts iepakojums :D:D ja nebūtu atvērusi, un būtu uzdāvinājusi tam bērnam, viņš noteikti būtu "ĻOTI LAIMĪGS"
pārējo nemaz nelasīju, pārāk gari :D un cilvēki, kuriem ir bijušas darīšanas ar jūsu kantori, smejas līki lasot jūsu reklāmrakstiņus un slavinošos tekstus :D:D:D:D jo zin, ka tas ņifiga nav patiesība :D varbūt nauda ieguldīta ir, rezultātus neredz!!! a kāpēc pie labajām atsauksmēm neprasat pasūtījuma numuru? pašiem grūti izdomāt cipariņus? tos paši sev nevar sarakstīt? :D
Labdien, Līga!
Paldies par Jūsu aktivitāti. 19 dienās vairāki desmiti sūdzības, mēs patiesi apbrīnojam Jūsu laiku, ko veltat mums. Visnotaļ Jūsu komentāti ir gari, un redzam, ka sekojiet mums un veltiet mums daudz laika. Taču gribētu Jūs mudināt, pateikt konkrētu sūdzību, kas skārusi Jūs, lai zinam, ka tā ir īsta norādiet Jūsu pasūtījuma nr., savādāk Jūsu sūdzības netiek uztvertas nozīmīgas.
hmm, man arī pasūtōt preces par 147 EUR, nakamajā dienā atnāca sms, ka kavēsies sūtījums, mēs uzreiz zvanījām, un attiecām, un pēc pāris dienām nauda bija atpakaļ kontā.problēmu nebija..
tikai viens gan baigi nepatīk 220.lv, ļoti dārgi izmaksā kurjera pakalpojumi, tieši tāpēc reti, kad iepērkos šaja veikalā.
pakomāti manā pilsētā nav, ko viņi piedāvā bezmaksas, un ierasties veikala, man arī ir diezgan dārgi, braukt 100 km uz Rīgu.
Putekle, lūgums pievērst uzmanību preces pieejamībai. Ja prece ir uz vietas, tai attēlota blakus zaļa ikona " ir noliktavā".
Paldies jau iepriekš!
ko jūs nesaprotat? es nesūdzos, es KOMENTĒJU, jūs man to nevarat aizliegt! neesmu ievietojusi nevienu sūdzību, un man sakat, ka esmu ievietojusi desmitiem sūdzību!
es pirmkārt, nerakstu jums, es rakstu šī portāla apmeklētājiem, bet jums ir grūti pat to saprast! beidzat novelt savu neizdarību uz konkurentiem vai maniem komentāriem. Jums kauna nav neatzīt to, ka jūs SLIKTI strādājat. PATETHICCCCCCC
Man prieks, ka jums prieks, jūs un jūsu klienti, dodat man iedvesmu :D
jūs varat neko neuztvert un es varu jums likties nenozīmīga, man vienalga :D
un vēlreiz atgādināšu, lai jūs izlasiet ko jūs uzrakstat, izskataties pēc analfabētiem.