www.220.lv - Nesaistieties ar šo uzņēmumu
Iesaku neko neiegādāties šajā uzņēmumā. Es tur pirku skapi. Noformēju līzingu, preci gaidīju mēnesi, pēc mēneša es sāku interesēties kad saņemšu, jau samaksāju pirmo līzinga maksājumu, viņi man atbild ka vēl mēnesis jāgaida, jo viņiem brāķis atnācis. Kad jautāju kā jūs man to kompensēsiet, viņi man ieskaita 1 Ls virtuālo naudu. No sērijas paņem latiņu un nomierinies. Pēc liela trača skapis pēkšņi uzradās nākamajā dienā! Skapi man izjauktu piegadāja līdz podjezdam. Dabūju vel pati stiept augšā uz 3 stāvu. Vakarā liku skapi kopā. Pēc stundas darba izradījās ka trūkst nozīmīga detaļa. Par cik jau veco kapi izmetu miskastē, mājās tagad man izskatās kā kara laukā. Zvanīju uz 220.lv informatīvo tālruni. 3 reizes viņi man sola ka situāciju risinās. Nekas netiek risināts. Prasu lai iedod vadītāja telefona nr. Tā esot tur konfidenciāla informācija. Prasu lai iedod adresi kur sēž vadītājs. Operātore Sigita man melo ka viņa atrodas ārzemēs, ka call centrs atrodas Lietuvā. Kad prasīju kurā adresē Lietuva viņa sēž, viņa man atbild ka tā ir konfidenciāla informācija. Uzskatu ka uzņēmums ņirgājas par kklientiem un ka serviss tur ir zem katras kritikas. Mēbeļu kvalitāte nulle.
Комментарии (5)
Piezvaniet vai uzrakstiet PTAC :)
e-pasts: [slēpt]@ptac.gov.lv
tālrunis: 65452554
Vai jūs nevarētu, lūdzu, atsūtīt savu pasūtījuma numuru, lai mēs atrastu, kas ir bijusi par problēmu un darītu visu, lai kas tāds vairs neatkārtotos un arī līdz galam kā nākas atrisinātu konkrēto situāciju. :)
Pilniba piekritu, NEPERCIET PILNIGI NEKO INTERNETVEIKALA 220.LV, vini ir krapnieki un zagli.
Labdien, Inga!
Lai arī neskaitāmas reizes esam Jums vaicājuši atsūtīt pasūtījuma nr., to jūs nezināmu mums iemeslu dēļ nevarat izdarīt. Bez informācijas par Jūsu pasūtījumu mēs nevaram sniegt komentāru/ jo nevar atšifrēt Jūsu pirkumu! Lūgums - atsūtiet Jūsu pasūtījuma nr.
Papildus vēlamies uzsvērt - interneta veikalā 220.lv klienti var iegādāties tikai oriģinālas preces no gadiem pārbaudītiem piegādātājiem. Iegādātajām precēm tiek nodrošināta garantijas apdrošināšana 2 gadu garunā pēc pirkuma brīža. Ikviena prece tiek pārbaudīta autorizētā garantijas servisa centrā, ja klientam ir pretenzijas pret autorizētā servisa centra slēdzienu, tam ir visas tiesības veikt pārbaudi pie licenzēta neatkarīgā eksperta, par to iepriekš informējot 220.lv.
Beidziet gvelst savus sasoditos melus, es ar jums nekad vairs nesadarbosos un ari nekadu pasutijuma nummuru es netaisos jums vairs sutit- esmu jau to darijusi neskaitamas reizes un jega nekada, ta ir tikai nervu bojasana un to neorginalo telafonu ko es aizsutiju atpakal es ara vairs nenemsu - variet ar vinu aizrities...jusu iestadei jau tapat ir reputacija sabojata, ko esat ari pelnijusi. BRIDINU-NEPERCIET PRECES INTERNETVEIKALA 220.LV ...NOZELOSIET.