www.220.lv - Nepiegādā preci
7.augustā veicu pasūtījumu akcijā Lateko 0% kredīts (kas protams nav 0%, jo tiek piemērota kredīta kontroles maksa, bet tas tur tā mazsvarīgi, kaut gan šāda veida reklāmas ir nelikumīgas). Lieki pieminēt, ka pasūtījumu pēc 21 dienas vēl neesmu saņēmusi. Zvanīju neskaitāmas reizes, Lateko jau apstiprināja manu pasūtīju piedāvajot šos izdevīgos noteikumus, pēc 1 h saņemu zvanu no 220.lv, ka šādus nosacījumus viņi nevarot man piedāvat, kad izstāstīju Lateko piedāvajumu protams, ka operators neko nezināja, klaja nekompetence. Beigās saņēmu zvanu, ka tomēr viss ir apstiprināts un pasūtījums tiks izpildīts līdz 19.08..... pienāca 20.08., 21.08. zvanīju pati- kad ar n-to reizi sazvanīju man teica, ka pasūtījumā no visām precēm nav tikai TV stiprinātājs, bet cepeškrāsns un TV esot noliktavā, zvanīšot kad būšot viss pasūtījums. Protams, kas atkal zvanu nesagaidīju, rakstīju emailu paužot savu neapmierinātību uz ko nekavējoties saņemu zvanu, vienojāmies, ka zvanīs 25.08., jo velējos saņemt pilno pasūtījumu. Protams zvanu atkal nesaņemu un 27.08. zvanīju atkal uz ko man operators atbild, ka mana cepeškrāsns nav atnākusi- tas ir stulbs joks???, kad saku ka pagājušo nedēlu tak bija... viņa neko nezino, bet cepenes neesot varot man piedavat alternatīvu. No šoka aizmirsu pajautāt vai tad tagad mans TV stiprinātājs ir atnācis!!!Uztaisa milzu akcijas, bet par krājumiem noliktavā un klientu servisu neviens nedomā, sazvanīt viņus ir neiespējamā misija (klausulē saka, ka mums ir Jūsu numurs un atzvanīsim Jums stundas laikā, no ~20 reizem ne reizi man nav atzvanīts), operatori ir izcili nekopetences piemēri. Pie viņiem pirms tam biju sūtījusi mazas lietas- smaržas, matu taisnotaju utml, problēmu nebija, bet kad pasūtu ko lielāku tad šādi murgi sākās! Būtu nojautusi nekad nebūtu pasūtījusi 220.lv, bet gan 1a.lv kur līdz šim pirku visus telefonus un elektroniku un nebija nekādu problēmu.Vēl šodien gaidu, kad kāds man atzvanīs, bet nu laikam jau jāaizmirst par savam precēm..... pieļāvu domu, iegādāties šo pirkumu ar tūlītēju apmaksu internetā, bet PALDIES DIEVAM, ka neizdarīju, jo tagad arī savu naudu dzenātu pa pus pasauli!Klaja ņirgāšanās par klientiem, laikam jau Jums viņu ļoti daudz 220.lv- apsveicu!
Комментарии (7)
1a vai 220 tas nemaina preces dažādību. Protams te pieklibo komunikācija ar klientu. Noteikti arbalsts prasīju produktu menedžerim, menedžeris vairumtirgotājam un vairumtirgotājs ražotājam.. Aburtais loks un reti kad sadzīves tehnikas jomā atri dabūs atbildi.
Par aptuveni šādiem gadījumiem iesaku uzzināt kā prece nonāk pie jums. Pirktletak.blogspot.com
Tas protams neattiecas uz komunikāciju ar klientu. Bet klientam jāsaprot ka interneta veikalā ko var pārmest ir komunikācija un atbalsts klientam. Veikals preci neražo
Ja sis uznemums nemak komunicet ar klientiem, tur ir bardaks, man ir identiski tada situacija... Tikai te prece tikavizinata 2 nedelas kurjera masina, beigas atteicos...
Labdien, Endija. Katru dienu mūsu interneta veikalā iepērkas liels skaits klientu, un protams var rasties situācijas, ka klients var būt neapmierināts ar sniegto servisu vai iegādāto preci. Esam ieinteresēti šādas situācijas atrisināt, lai mūsu klienti būtu vienmēr apmierināti ar mūsu sniegto servisu un iegādātajām precēm. Lai noskaidrotu sīkāku informāciju par Jūsu pasūtījumu, lūdzu, atsūtiet mums e-pastu uz [email protected] norādot pasūtījuma nr., lai varam noskaidrot, kāpēc radusies problēma tik ilgi tiek risināta.
Dārgais 220.lv esmu sūtījusi Jums epastus uz Jūsu norādīto adresi- pasūtījum veicu 7.augustā, šodien ir 10.septembris, bet prece man mājās nav, jo nevarat piedāvāt visu pasūtījumu vienlaicīgi, katru reizi es dzirdu savādaku atrunu:
1. šāda cepeškrasns vairāk netiek piegādādata no ražotāja;
2. tomēr ir citā noliktavā, vai varat vēļ 3 dienas pagaidīt, pasūtītsim no citas noliktavas;
3. arī šajā noliktavā tomēr nebija, noliktavā ieviesusies kļūda ar preču atlikumiem;
4. pasūtīsim no cita piegādatāja, vai gaidīsiet?
Gaidu jau mēnesi, un Jūs man atbildat, ka veikalā iepērkas liels skaits cilvēku?- vai man kā Jūsu klientam būtu jāinteresē cik cilvēki pie Jums ikdienā iepērkas, vai fakts, ka Jūs rīkojot skaļas akcijas un nespējat nodrošināt pasūtīto preču piegādi, vai tomēr man vairāk interesē kā privatpersonai Jūsu piedāvātais serviss?
jau cik gadus vēroju šeit šī nožēlojami krāpnieciskā kantora atrunas un katru reizi vienas un tās pašas ! He, viņi kopš 7.augusta gaida kad samazināsies apkrāpto klientu skaits !
Labdien, Endija. Kāds šobrīd ir veiktā pasūtījuma statuss, vai esat to saņēmusi?
Хотелось бы знать кто стоит за этой кампанией, какой интернет-магазин это организовал...