www.220.lv - Nenad neko šeit nepērciet
Ja Jums ir svarīga preces kvalitāte un garantija, tad 220.lv nav piemērots Jums.
Nopirku datoru, kurš pēc 2 nedēļām pārstāja strādāt un nu jau 3 mēnešus nevaru dabūt atpakaļ savu naudu par brāķēto preci. Darbinieku attieksme ir vienkārši briesmīga.
Комментарии (38)
Kaspars33 un 1Agnese - interneta veikal 220.lv ir vienmēr atvērts sarunai un problēmu risināšani. Tāpēc arī saņemot sūdzības šajā portālā sudzibas.lv vienmēr klientiem prasam papildus informāciju, lai varētu identificēt konkrēto pasūtījumu.
Ikviena prece, ko autorizētais preču serviss atzīst kā brāķi tiek samainīta mūsu garantijas centrs dara visu, lai aizstāvētu klienta tiesības - jo esam par taisību.
Tāpēc ja neesat pārdomājuši - 1Agnese un Kaspars 33 gaidam Jūsu pasūtījuma nr, vai Jūsu kontaktinfo, lai varam identificēt šos pasūtījumus.
Nu, šeit uzreiz var redzēt kas raksta :))
jurists343 aizmirsa pierakstīt -
Ar cieņu
interneta veikals 220.lv
Interneta veikals 220.lv savus komentārus raksta tikai uz oficiāli reģistrētā profila.
Sūdīgs tu jurists :), varbūt pats iesākumam palasi PTAC, ja prece nodotā būtu tā nodrāzta, kā tu izsakies, tad garantijas serviss var atteikties labot to preci, jo tādā gadījumā var pieņemt, ka prece ir bojāta pircēja dēļ, pircējs protams var griezties pie PATC un nodot preci ekspertīzei, gadījumā ja ekspertīze nosaka, ka prece tiešām ir bojāta pircēja dēļ, visus ar ekspertīzi saistītos izdevumus sedz pircējs un otrādi. Ja prece atrodas garantijas servisā ilgāp par 30 dienām un no garantījas servisa nav nekādas informācijas, tad pircējs var uzskatīt, ka preces bojājums nav radies viņa vainas pēc un tad pircējam jāgriežas ar prasību pie pārdevēja samainīt preci pret tādu pašu vai ekvivalentu, ja ir pagājis laiks mazāk par puss gadu kopš preces iegādes brīža, pircējam ir tiesības pieprasīt lai atgriež naudu. Šajā gadijumā, ja viss būtu noticis kā to nosaka PTAC, tad es personīgi, pat nebūtu vēris vaļā šo mājas lapu. Savā ziņā, ir ari mana vaina, ka līdz šejienei tas ir nonācis, vajadzēja sagaidīt, kad paiet tās 30 dienas un griezties ar prasību pie 220.lv. Paslinkoju un cerēju, ka sazvanoties viss nokārtosies, bet kā jau noprotat zvanīt tur nav pilnīgi nekādas jēgas, tikai sakaitinājos un attapos šeit. Bet nu varu paziņot, ka izskatās, ka "ledus ir sakustējies", man pat vakar piezvanīja no 220.lv un solija, ka pirmdien viss būs "štokos"! Tagad ar nepacietību gaidu pirmdienu. :)
Ko varu pateikt par tevi Jurist; Līdz juristam tev vel tālu, neviens sevi cienoš jurists tādu rupju tekstu neatļautos ievietot internetā.
Kapeiku p..ēju tauta. Pērk pašu lētāko internetā atrodamo mantu no paša lētākā piegādātāja. Protams, ka GoClever planšete būs mēsls, un protams, ka pārdodot to ar 1% uzcenojumu pārdevējs nevar nodrošināt bezgalīgu bezmaksas preces apmainu. Nekad neesmu iepircies interneta veikalā, jo Pats strādāju tirdzniecībā, un man ir sava dusma uz interneta veikaliem, kuri čakarē tirgu dempingojot cenas, bet nu darbiniekus neapskaužu, jo viniem ir katru dienu jāstrādā ar pašiem briesmīgākajiem klientiem. Tiem, kas līdīs no ādas ārā, lai ietaupītu 5 centus pērkot mantas, kas patiesībā nemaz nav vajadzīgas, un pēc tam to laiku, kuru varētu izmantot lietderīgi tērē rakstot dusmīgus komentus internetā. Ja nepatīk, kā cits strādā, strādā labāk, un vins paliks bez darba.
Labdien, Kaspars33!
Pēc mūsu rīcībā esošās informācijas situācija ir atrisinājusies un iegādātā planšete ir pilnā darba kārtībā!
Paldies, ka arī apstiprinājāt šo informāciju ( links uz Jūsu atsauci: http://www.sudzibas.lv/220-lv-c33311.html#c155825 )
Paldies par Jūsu pacietību šīs garantijas izskatīšanā! Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Kā jau iepriekš minējam ikvienai garantijas izskatīšanai ir savs process un mēs vienmēr nākam pretī klientam, ja tam ir taisība un sūdzība pamatota! Veiksmīgu dienu!
220.lv ir apbrīnojams, preci saņemot un atpakojot, šajā gadījumā mobilo telefonu, sapratu, ka to nevar ieslēgt, zvanīju uz klientu apkalpošanas centru, tur darbinieki neko nemāk pateikt, (nevainoju to meiteni, kas neorientējas šādos jautājumos, bet drīzāk uzņēmumu, kurš meitenei šādus darba pienākumus uzkrāvuši), dodoties uz veikalu, man paziņo, ka ir jāveic telefona ekspertīzē, kas ilgs aptuveni 10 darba dienas. Tātad darbiniece man skaidri lika saprast, ka es 2 stundu laikā esmu atplēsusi iepakojumu un saplēsusi šo ierēci, un tad nesusi to, lai redz, vainotu nevainīgos izplatītājus.
Citos, normālos, interneta veikalos ir prakse neejošu preci nekavējoties aizstāt ar ejošu, tādu pašu, nevis vainot pircēju, un likt tam 10 dienas gaidīt, kas nu būs.
Un tas ir tikai sākums!
Vēlu izturību, nenolaid rokas, ej līdz galam.
Es savu taisnību panācu un naudu atpakaļ dabūju, bet tas prasīja vairāk kā 2 mēnešus. Ja šis kantoris normāli pārbaudītu preci, kas viņiem ir atnesta uz prasījuma pieteikumiem, proces būtu beidzies 10 dienu laikā, bet... Nācās pieslēgt arī Patērētāju Tiesību Aizsardzības Centru un ekspertīzi.
Tāpēc esiet uzmanīgi pērkot šeit preci!
Iespējams pērkot tur rotaļlietas un palagus viss būs kārtībā, bet nekādā gadījumā nepērciet tur elektropreces!
Labdien, Monta!
Paldies par Jūsu komentāru! Balstoties uz Atteikuma tiesību (http://220.lv/lv/t/atteikuma-tiesibas) 3. un 4. punktiem, garantijas servisa apkalpošanas process nosaka to, ka saņemto preci uz apmaiņu vai atgriešanu garantijas servisam ir jāparbauda autorizētā servisā un jāsaņem slēdziens par radušos problemu, kas parasti notiek 10 dienās.
Pēc slēdziena saņemšanas tiek pieņemts lēmums par preces apmaiņu vai naudas atgriešanu.
Arī es pasūtīju no 220.lv mobilo telefonu, ņēmu līzingā, un beigās arī visu nomaksāju, lai nekarājas, pēc nedēļās ilgas lietošanas konstatēju BRĀĶI!
Mans telefons slēdzās ārā tad, kad man poiezvana .
Respktīvi kad zvanu es, es varu sazvanīt, kad zvana man, man uz reiz automātiski telefons restarējas un zvanus es saņemt nevaru!
Nekur nesūdzējos jo uzskatu ka nav vērts, jau tā pilns portāls ar sūdzībām.
tiešām neiesaku 220
Labdien, skeptiķe! Lūdzu vēršaties mūsu garantijas servisā Ģertrūdes ielā 94a un Jūsu problēma tiks risināta.
Jūs domājat, ka visi var tikt uz Ģertrūdes ielu 94a?
Ja es varētu, , tad jau sen šo problēbu būtu risinājusi.
Varu nosaukt pasūtījuma nr ja tas ko maina!
Pasūtījuma iesniegšanas datums
2013. gada 17. jūnijs 14:46
Un visu šo laiku viņš man mētājas kastē, jo lietot viņu nav iespējams!
Summa
€ 83, 24
Samsung S5222 Star 3 Pure White
Labvakar, skeptiķe!
Lūdzu atsūtiet mums arī savu pasūtījuma nr. ! Ja telefons defekts ir brāķis ( jums noteikti tiks veikta tā nomaiņa).
Tāpat ikviens klients var arī veinoties ar mūsu garantijas servisu par citu veidu kā nogadāt preci Ģertrūes ielā 94, lai to varētu nododot ekspertīzei. Lūdzu sazinities ar mūsu garantijas servisu, lai varētu šo lietu risināt!
Mjā... tauta sapērkas "zaparožecus" un gaida "meresedesa" kvalitāti un sniegumu! Un tad "klūp krāgā" veikalam! Dīvainīši!
Man arī paziņa pamatīgi iegrābusies ar gultas veļu...lai gan, par tādu naudu neuzko labu nevar cerēt.
Labdien, svetais! Lūdzu, informējiet mūs par Jūsu paziņas radušos problēmu uz [email protected], pierakstot pasūtījuma numuru, lai mēs varētu izskatīt viņa(s) pasūtījumu un uzzināt problēmas cēloni un maksimāli atrisināt to! Paldies!
Cukas 220.lv NEKO NEPERCIET 220.LV.