www.220.lv - Nekam nederīga garantija
Tātad kas pec idejas ir garantija? Garantija ir preces noteiktais laiks kurā šī prece nedrīgsts saplīst un ja viņa saplīst tad tā tiek bezmaksas salabota un atgriesta tādā stāvoklī kādā bija pirms prece saplīsa. Manā gadījumā es nopirku telefonu kas 3 mēnešu laikā saplīsa. Telefonam beidza strādāt skarienjūtigais ekrāns. Viņulaboja mēnesi. Atgrieza viņu vēl sliktāka kvalitātē. Displejs saskrāpēts vienkārši nēžēlīgi. Ekrāna augša vispār nāk uz āru kara kura dēļ Telefons nespēj pildīt savu galveno lietu. Būt ūdens drošam. Pēc uzņēmuma 220.lv domām garantija ir papīrītis kuru var sev iespraust tur kur saule nekad neiespīd. Uzņēmums ar gariem zobiem salabo ierīci. Pārdevēji ignorē visu ko es viņiem saku. Īsāk sakot veikals ir pēdējā h*** kurā pat ja pārdotu maizi viņš būtu sapuvusi. Ja gribat pirkt jaunu telefonu brauciet uz galveno uzņēmumu vai no lmt vai tele2.
Комментарии (2)
Labdien, bobiks! Lūdzu, atsūtiet mums Jūsu pasūtījuma numuru uz [email protected], lai mēs varētu pārskatīt Jūsu pasūtijumu un palīdzēt Jums.
Labdien!
Tā kā kopš Jūsu sūdzības publicēšanas pagājušas vairāk kā 2 darba dienas, un mēs joprojām neesam no Jums saņēmuši papildus informāciju par Jums vai Jūsu pasūtījumu, ne uz [email protected], ne arī šajā portalā - informācijas trūkuma dēļ, diemžēl uzskatam, ka konkrētā sūdzība iesniegta nepamatoti.
Tāpat vēlamies uzsvērt, ka interneta veikals 220.lv ir gatavs vienmēr risināt ikvienu radušos problēmsituāciju - raksiet uz [email protected] (norādiet savus kontaktus, pasūtījuma nr. citu svarīgu informāciju) un Jūs būsiet sadzirdēti.