www.220.lv - neatsaucas uz klienta lūgumiem
Apkalpošanas dienests par konsultācijām strādā vienkārši pavirši. Gribēju iegādāties cepeškrāsni un uzzvanīju uz informatīvo tālruni un pajautāju vai cepeškrāsns nāk kopā vai bez cepeš pannām vai pannnas.
Tā 4 reizes zvanīju un katru reizi man pasaka, ka atbildi sanemšu diennakts laikā. Tā nu 4 diennaktis gaidīju un nopirku citur kur visu normāli apskaidroja.
Комментарии (5)
Pasūtiju telefonu 220.lv, atsūtija telefonu kas neder mūsu reģionam (telefons nav lietojams). Veikals telefonu paņēma atpakaļ, bet naudu solija pārskaitīt. Jau divus mēnešus nav ne naudas ne telefona.
Labvakar, Andža! Lūdzu precizējiet un atsūtiet mums Jūsu pasūtījuma nr. vai arī e-pastu/mobilo nr., ar kuru veikt pasūtījums, lai varam pārbaudīt, kāpēc neesat saņēmis naudu! Pēc noteikumiem, ko paredz atteikuma tiesību punkts 4. http://220.lv/lv/t/atteikuma-tiesibas
220.lv ir pienākums 10 dienu laikā izskatīt atteikuma pieprasījumu un atmaksāt Pircējam no tā saņemtos maksājumus ne vēlāk kā 30 dienu laikā no atteikuma veidlapas nosūtīšanas.
Ļoti gaidīsim no ziņu - sūtiet to uz [email protected] un iepriekš jau atvainojamies!
Labvakar Ds!
Svētku laikā, mūsu telefonlīnijas ir pārslogotas.Atvainojamies, par sagādātajām neērtībām. Mēs ņemam vērā klientu ieteikumus un regulāri uzlabojam mūsu apkalpošanas kvalitāti. Jūsu ziņu nodosim kvalitātes dienestam, vai Lūdzu Jūs varētu atsūtīt tālruņa nr.m no kura zvanījāt, lai varam precīzāk veikt pārbaudes. Info gaidīsim uz [email protected]
Arī man pēdējā 1/2 gada laikā par šo internetveikalu nav labākās atsauksmes, gan pašai, gan paziņām. Tad es labāk piemaksāju 1-2Ls klāt citā veikalā, un zinu, ka man tiešām viss būs OK un tā kā sarunāts.
Labdien, Paula!
Lūdzu, par katru gadījumu sniedziet mums informāciju: pasūtījumu numuri, e-pasti no kuriem tika veikti pasūtījumi uz [email protected], lai mēs varētu izanalizēt katru situāciju, kāpēc radās problemas un mainīt Jūsu viedokli par mūsu internetveikalu.