www.220.lv - neatsaucas uz klienta lūgumiem
Apkalpošanas dienests par konsultācijām strādā vienkārši pavirši. Gribēju iegādāties cepeškrāsni un uzzvanīju uz informatīvo tālruni un pajautāju vai cepeškrāsns nāk kopā vai bez cepeš pannām vai pannnas.
Tā 4 reizes zvanīju un katru reizi man pasaka, ka atbildi sanemšu diennakts laikā. Tā nu 4 diennaktis gaidīju un nopirku citur kur visu normāli apskaidroja.
Paldies pēdējā reize kad iepērks pie tiem ....
Комментарии (3)
Labdien, Agrosh!
Atvainojamies, ka atbildam Jums tik vēlu! Informāciju par to, ka nevarējat mūsu sazvanīt nodevām klientu apkalpošanas centram.
Papildus lūdzu atsūtiet mums Jūsu telefona nr. uz [email protected], lai varam vēl detalizētāk izvērtēt šo gadījumu.
Pasūtiju telefonu 220.lv, atsūtija telefonu kas neder mūsu reģionam (telefons nav lietojams). Veikals telefonu paņēma atpakaļ, bet naudu solija pārskaitīt. Jau divus mēnešus nav ne naudas ne telefona.
Labvakar, Andža! Lūdzu precizējiet un atsūtiet mums Jūsu pasūtījuma nr. vai arī e-pastu/mobilo nr., ar kuru veikt pasūtījums, lai varam pārbaudīt, kāpēc neesat saņēmis naudu! Pēc noteikumiem, ko paredz atteikuma tiesību punkts 4. http://220.lv/lv/t/atteikuma-tiesibas
220.lv ir pienākums 10 dienu laikā izskatīt atteikuma pieprasījumu un atmaksāt Pircējam no tā saņemtos maksājumus ne vēlāk kā 30 dienu laikā no atteikuma veidlapas nosūtīšanas.
Ļoti gaidīsim no ziņu - sūtiet to uz [email protected] un iepriekš jau atvainojamies!