www.220.lv - Naudu paņem, preci nepiegādā
16.12.2014. interneta portālā 220.lv pasūtīju preci par 19.90eur, pasūtījuma nr. 1822909, naudu pārskaitīju tajā pat dienā, saņēmu īsziņu, ka preci plānots piegādāt 30.12.14., 27.12.14. saņēmu īsziņu, ka prece atdota kurjeram, vēl līdz šodienai, 22.01.15., tātad vairāk par mēnesi, preci neesmu saņēmis! Esmu zvanījis trīs reizes uz 220.lv info tālruni 67244220 ar nedēļas intervālu, katrreiz no jauna izstāstījis problēmu, katrreiz saņēmis solījumu noskaidrot situāciju un informēt par to mani, līdz pat šai dienai nekādu ziņu! Laikam jau 220.lv juridiskai nosaukums- SIA PIGU cenšas attaisnot šā vārda nozīmi! :) toties ar uzmācīgām reklāmām tieku apgrūtināts katru dienu, gan e-pastā, gan īsziņu veidā!
Комментарии (7)
Un viņi vēl ir tik nekaunīgi, ka apgalvo, ka tas viss ir netīšām, un sistēma vainīga, un tas tā nenotiekot bieži!!!
No rīta būs 220.lv noalgotais uz sūdzībām atbildētājs prasīs Jums pasūtījuma numuru, kaut gan jūs jau trīs reizes esiet zvanījis un noteikti saucis jau to numuru. Es iedomājos to skatu, kā Jūs zvanat, un tad viņa tur jā jā, noskaidros un atzvanīs, un gan jau vsp neko nepieraksta un vienkārši noliek klausuli!
Tā jau ir jauna pilotāža 3 nedēļas vnk nelikties ne zinis, tas pierāda to, ka viņiem sistēmā nerādās, ka prece nav piegādāta un par klientu vienkārši tiek aizmirsts. Un PIGU tu saņemsi zvanu no viņiem atpakaļ!!! Atzvanīt viņi neatzvana, viņu uzskatos " Tu pasūtīji, un tu vari arī čakarēties ar viņiem, jo naudu jau paņēmuši " un zinkas būtu, man liekas, ja Jūs neierakstītu sūdzību, es teiktu, ka viņi Jums nepiegādātu preci vispār, protams, ierakstot sūdzību, viņi reaģēs uz to, un nāks attaisnoties! diezvai viņi pēc pusgada rakstītu un teiktu, ka gatavi piegādāt preci tagad!
Un ja preci nesaņemsiet, naudu varat prasīt kaut vai tajā dienā, jo viņiem jāatskaita nauda bez nepamatotas kavēšanās, ja saka, ka 30 dienu laikā, tad neticiet, jo viņi ir tik gudra kompānija, ka nezina, ka likumdošana jau sen ir mainījusies, un visiem topī, ka viņi varot 30 dienu laikā skaitīt.
Veiksmi Jums.
Iesaku labāk taupīt savu laiku un nervus, jo SIA Pigu Latvia, 43603025092, par klientiem domā tikai tad, kad vajag rēķinu nosūtīt!
Reāli pārdod lietas, kuras viņiem nemaz NAV pieejamas un vazā klientu aiz deguna vairāku mēnešu garumā ar solījumiem!
KAMĒR BŪS AITAS, BŪS CIRPĒJI 220.LV!
Labdien, Interneta veikals ir uzticams - ikvienai precei, kura ir pieejama noliktavā tiek norādīta ikona " ir noliktavā". Līdz ar to Inžiniera komentārs nav pamatots.
Runājorpar " kurirmanaprece" komentāru - prece tika sagatvota jau 27.dec un nodota Omniva kurjeram, uz doto brīdi nodevām info klientu apkalpošanas nod. vadītājai, lai noskaidro iemeslus, kāpēc Jūs līdz šim vēl neesat preci saņēmis.
Informēsim gan Jūs personīgi, gan ari šeit, par šo nepatīkamo situāciju.
ar cieņu
interneta veikals 220.lv
Njāā. Ja pat klientu apkalpošanas nod. vadītāja jau nedēļu nevar atrast preci, tad tas lieliski nodemonstrē, cik "augstā" līmenī ir 220.lv klientu apkalpošana un cik "uzticams" ir veikals.
Un es vēl nobrīnījos, kad uz savu jautājumu par preci atbildi saņēmu tikai pēc nedēļas un vēl pēc piecām dienām atvainošanos par kavēšanos ar atbildi. :D
pagaja sesas dienas, kur rezultats?
220.lv, ko klusejat?
man liekas, ka 220.lv ir popularakais, ko te apspriez
toch neko nepirsku tur
Labvakar, tā kā klients nevēlējās vairs preci saņemt atkārtoti - klientam pēc viņa pieprasījuma tika atgriesta nauda 29.Jan 2015 gadā.
ar cieņu
interneta veikals 220.lv
Tātad 220.lv vajadzēja nedēļu, lai piedāvātu pircējam atkārtoti nosūtīt preci un, saņemot atteikumu, pārskaitīt naudu? Reāli dažu stundu darbībām? O_o
Un kas notika ar 27.12.14 nosūtīto preci? Kurš to nozaudēja? Omniva? Un Omniva kavējās ar atbilde sniegšanu?
Ar nepacietību gaidu atbildi.