www.sudzibas.lv 220.lv Mobilais telefons

www.220.lv - Mobilais telefons

Ienākot šeit biju pat pārsteigta par to cik daudz sūdzību ir par 220.lv!
Sākšu no sākuma!
Pirms ziemassvētkiem iegādājos jaunu un dārgu telefonu! Pašā sākumā radās neliela skramba augšējā labajā stūrī, kas pilnīgi un noteikti neietekmēja telefona darbību! Maija beigās, vakarā pārnākot mājās, liku telefonu lādēties, bet.. Nekādas reakcijas - nelādējas! 03.06.2014. sazinājos ar PTAC un viņi ieteica iesniegt prasījuma pieteikumu, kurā atteikties no remonta un pieprasīt jaunu telefonu, ņemot vērā ka nav pagājuši pat 6i mēneši no iegādes brīža! Tā arī darīju! Garantiju servisā darbiniece Inga, iedomīgā un cēlā tonī, paziņoja, ka jāsūta prom, lai gan PTAC informēja, ka es pat varu neiesniegt telefonu uz pārbaudi! Labi iesniedzu!
Atbildei bija jābūt desmit dienu laikā! Devītajā dienā - 12.06.2014. zvanīju, lai noskaidrotu, kas ir ar telefonu! Tur nekā nezinot!
13.06.2014 - desmitajā dienā, kad jābūt atbildei, nekādas ziņas! Vakarā zvanīju pati! Atkal nekas nav zināms! Teicu, ka pēc likuma desmit dienu laikā viņiem man ir jāsniedz atbilde, bet meitene otrā galā izdomā pateikt, ka viņu iekšējie noteikumi norāda ka trīsdesmit dienu laikā! :D Es, protams, sazinājos ar PTAC, kur viņi bija pārsteigti par šādu atbildi!
14.06.2014. braucu pati pie viņiem. Tā pati "burvīgā" darbiniece lepni paziņoja, ka telefons ir izsūtīts no Lietuvas, garantija atteikta, vaina mana! Es viņai paskaidroju, ka es noteikti vainīga nejūtos, un to tā neatstāšu! Jautāju, kas man atmaksās ceļu, atkal braukt pie viņiem pēc telefona, jo neesmu rīdziniece, viņa vien noplātīja rokas! Rakstisku atbildi saņemšot pa e-pastu!
Sazinājos ar PTAC, kuri par laimi aktīvi seko līdzi notiekošajam, un ar lielāko prieku man palīdz.. Sarunājām, ka sūdzību rakstīšu 20.06.2014., ja nesaņemšu no 220.lv oficiālu lēmumu! Un.. tam obligāti jābūt pa pastu!
21.06.2014. saņēmu e-pasta vēstuli no 220.lv!
Ņemot vērā šo attieksmi, protams, ka došos cik tālu vien vajadzēs, jo nepacietīšu, ka klients tiek uzskatīts par muļķi! Un, protams, ka it nemaz nejūtos vainīga ka telefons nedarbojas!

S

Комментарии (26)

B Beisbolzzz 22.06.2014

loooolllllll...

azinājos ar PTAC un viņi ieteica iesniegt prasījuma pieteikumu, kurā atteikties no remonta un pieprasīt jaunu telefonu, ņemot vērā ka nav pagājuši pat 6i mēneši no iegādes brīža! Tā arī darīju! Garantiju servisā darbiniece Inga, iedomīgā un cēlā tonī, paziņoja, ka jāsūta prom, lai gan PTAC informēja, ka es pat varu neiesniegt telefonu uz pārbaudi! Labi iesniedzu!

kas tā par idiotisku un dumju PTAC darbinieci? un kāpēc nevedi viņu pie rociņas uz veikalu? un beigu beigās iesniedzi telefonu? :D

varbūt pats kļūdos, bet pēc likuma jaunu preci vari pieprasīt tikai, ja prece uz garantiju bijusi jau 3x...

knausis 22.06.2014

Tur jau tā problēma. Ja pirmos 6 mēnešos 3x nodots garantijas remontā. Tomēr serviss katru reizi cenšas to remontu pastiept garāku, lai nesanāktu tās 3x ... Varbūt savstarpēja vienošanās starp tirgotāju un servisu? Ka tik pārdots!

S santucs 24.06.2014

Beisbolzzz!
Ieteiktu Tev iepazīties kādreiz arī ar reāliem likumiem, un jā, Tu klūdies!
Lūdzu:
(3) Ja preces vai pakalpojuma neatbilstība līguma noteikumiem atklājas sešu mēnešu laikā pēc preces iegādes vai pakalpojuma sniegšanas, uzskatāms, ka tā eksistēja preces iegādes vai pakalpojuma sniegšanas dienā, izņemot gadījumu, kad ražotājs, pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā organizētā ekspertīzē pierāda pretējo.

B Beisbolzzz 25.06.2014

santucs...

tevis pašas rakstītajā,

"izņemot gadījumu, kad ražotājs, pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā organizētā ekspertīzē pierāda pretējo."
gandriiz esi pati atbildējusi kāpēc tirgotājam nav uzreiz tev jābučo tavas kājas

1. kārt...
Pašā sākumā radās neliela skramba augšējā labajā stūrī, kas pilnīgi un noteikti neietekmēja telefona darbību!

preci vizuāli esi sabojājusi + tas momentāli nozīmē, ka tirgotājam nav pienākums atdot naudu, vai mainīt preci ja vien nevari pierādīt, ka tas jau ir bijis pirkuma brīdī... par cik esi griezusies tikai maijā un pirkusi decembrī tad 100% skaidrs, ka tava vaina bijusi, ka radusies skramba
pēc ši jau 100% pat vairāk nav jēgas diskutēt par kautkādu preces apmaiņu vai naudas atgriešanu, ja arī radusies jauna problēma preces darbībā.. kas nozīmē vnk garantijas remontu utt

2. kārt
"preces vai pakalpojuma neatbilstība līguma noteikumiem atklājas sešu mēnešu laikā"

tu esi saņemusi to, ko esi pasūtījusi, kas atbilst visam ko tu redzēji, ka pasūti - nesūdzējies jau pirmajā nedēļā.. tas kas ir noticis ir kā jau jebkurai precei mēdz notikt - kautkas sabojājas un priekš tā jau ir standarta garantijas gadījumi, ka prece tiek nodota servisam un viņi konstatē kā vaina tā ir.. tava vai ražotāja saražotās preces, un no tā arī atkarīgs, kas sedz remonta izmaksas un tev atliek vien gaidīt likuma noteiktajā maksimālajā periodā, kas šķiet ir līdz mēnesim, kas var būt arī ātrāk

S santucs 26.06.2014

Ehh.. Kā te ož pēc 220.lv :D
Es savas tiesības zinu, un kad būšu pabijusi visās instancēs, tad došu ziņu ;)

B Beisbolzzz 26.06.2014

neesmu no 220.lv, bet kādreiz esmu strādājis tirdzniecībā un šo to saprotu!

izskatās, ka tu kaut kur esi izrāvusi kādu vienu likuma pantu, kas tev patīk un pieturies pie tā un domā, ka taisnība ir tavā pusē :)

to likumu protams ir ļoti daudz un dažādu un katru var arī traktēt dažādi, kā arī situāciju ir daudz un dažādu, bet nu veiksmi pierādīt savu taisnību :)

interneta veikals 220.lv Ответ от представителя 27.06.2014

Sveicināti! Vēlamies informēt, ka 220.lv pievieno komentārus sūdzībās.lv tikai no oficiāla 220.lv provila. santucs, lūdzu, atsūtiet mums uz [email protected] sava pasūtījuma numuru, lai mēs varētu izskatīt Jūsu pasūtījumu un sniegt atbildi par radušos situāciju.

Inženieris 27.06.2014

Un atkal 220.lv :) Popularitātes līmenis kāpj!!!

santucs

Iesaku Tev nepadodies un cīnīties par savu taisnību!

Lai veicas!

S santucs 29.06.2014

Esmu izlasījusi gandrīz visas sūdzības, un šo banālo: Vēlamies informēt, ka 220.lv pievieno komentārus sūdzībās.lv tikai no oficiāla 220.lv provila. santucs, lūdzu, atsūtiet mums uz [slēpt]@220.lv sava pasūtījuma numuru, lai mēs varētu izskatīt Jūsu pasūtījumu un sniegt atbildi par radušos situāciju. - zinu no galvas!

Zinu arī, ko man rakstīsiet pēc tam tālāk.. Tā ka, esmu gatava gaidīt uz to laiku, kurš būs nepieciešams savas taisnības pierādīšanā.

Inženieri! Paldies, noteikti došos līdz galam :)

interneta veikals 220.lv Ответ от представителя 01.07.2014

Labdien, Santa!

Vēlamies Jūs informēt, ka ikviena prece, kas nonāk 220.lv garantijas servisā, tiek nosūtīta autorizētā servisā uz ekspertīzi, pēc autorizēta servisa slēdziena mēs sniedzam klientam atbildi par eksperzīzes rezultātiem un atkarībā no slēdziena rīkojamies tālāk. Pēc likuma un http://220.lv/lv/t/garantija Garantijas nosacījumu 12. punkta, ja precei tiek konstatēti mehāniskie bojājumi - garantija tiek anulēta.

Pēc oficiālā autorizētā servisa slēdziena (http://www.ptac.gov.lv/page/177 Nr. 18) Jūsu telefonam mehānisku bojājumu dēļ tika anulēta garantija, līdz ar to preces remonts, maiņa vai naudas atgriešana nav iespējami.

Atvainojamies par sagadātajām neērtībām - atbildes kāvēšanu sakarā ar oficiāla pārstāvja atbildes kāvēšanu. Oficiāla atbilde Jums ir nosūtīta pa pastu, sanemsiet to 1-2 dienu laikā.

S santucs 01.07.2014

"Atvainojamies par sagadātajām neērtībām - atbildes kāvēšanu sakarā ar oficiāla pārstāvja atbildes kāvēšanu. Oficiāla atbilde Jums ir nosūtīta pa pastu, sanemsiet to 1-2 dienu laikā." - acīmredzot esat saņēmuši ziņu no PTAC!

Atkārtošos - neesmu vainīga pie tā, ka telefons pārstāja darboties! Noteikti turpināšu iesākto! Kaut caur TV!

Man tuvs cilvēks strādāja šādā nozarē, un man ir zināms, ka tiklīdz uz ierīces ir mazākais bojājums, tā ir garantijas atcelšana!

S santucs 02.07.2014

Sveiks Sudzibas.lv!
Pilnīgi piekrītu! Pacelšu augšā visu kas tur ir! Sākums bija ar neoficiālām atbildēm e-pastā, ko viņi nedrīkst darīt, bet viņi tā darīja un viss! Ekonomija uz pasta izdevumiem :D

S signesiga 02.07.2014

Man arī tāda pat nelaime ar telefonu

S santucs 03.07.2014

Nevajag padoties!
Viņiem klients ir līdz brīdim, kad vajag ko pārdot.. Tiklīdz samaksā, un izej pa durvīm, tā mēs vairs neesam nekas priekš viņiem!
Beztabu tur būtu ko darīt.. :)

interneta veikals 220.lv Ответ от представителя 04.07.2014

Labdien! Kā mēs jau minējam, atbildi = slēdzienu sniedza augstak minēts garantijas serviss. Ja klients nepiekrīt autorizētā servisa slēdzienam, viņs var paturēt savas tiesības un vērsties attiecīgās instancēs.

S santucs 04.07.2014

"Atvainojamies par sagadātajām neērtībām - atbildes kāvēšanu sakarā ar oficiāla pārstāvja atbildes kāvēšanu. Oficiāla atbilde Jums ir nosūtīta pa pastu, sanemsiet to 1-2 dienu laikā."

No vēstules joprojām ne ziņas, ne miņas!

"Ja klients nepiekrīt autorizētā servisa slēdzienam, viņs var paturēt savas tiesības un vērsties attiecīgās instancēs." - Paldies, tieši tā arī rīkošos!

B Beisbolzzz 05.07.2014

santucs tikai padomā labi pirms vērsties neatkarīgajās ekspertīzēs... jo ja tur nepieradīs kautkādu tavu taisnību - pati vien par to sālīti maksāsi

S santucs 06.07.2014

Beisbolzzz!
Paldies par rūpēm! Esmu lietas kursā un esmu gatava maksāt!

S santucs 10.07.2014

220.lv iepriekš rakstītais 1.jūlijā: "Oficiāla atbilde Jums ir nosūtīta pa pastu, sanemsiet to 1-2 dienu laikā."

Vēstule atnāca vakar, un uz tās izsūtīšanas datums 07.07.2014. :D

interneta veikals 220.lv Ответ от представителя 11.07.2014

Labdien, Santucs!

Sakarā ar to, ka 4. jūlijs bija piektdiena -vēstule tika fiziski izsūtīta pirmdien -atvainojamies, ka Jums par 1 darba dienu ilgāk nācās gaidīt vēstuli.

Atgriežoties pie nepiekrišanas garantijas servisa slēdzienam - ja Jūs uzskatiet to par nepamatotu, lūdzu aicinām Jūs griezties neatkarīgajā ekspertīzē. Veiksmīgu nedēļas nogali!

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы