www.sudzibas.lv 220.lv Melo klientiem

www.220.lv - Melo klientiem

Esmu saskārusies ar nepatīkamu situāciju. 13.03.2014. iepirkos internet-veikalā 220.lv Pasūtīju dāvanu vienam cilvēkam un uzreiz tajā pašā datumā samaksāju pa preci.Solīja,ka mana prece tiks piegādāta līdz 18.03.2014. Tajā dienā sazinājos ar veikalu un man solīja ka 19.03.2014. prece tiks piegādāta. Šodien zvanu un jautāju kur ir mana prece un viņi nezin,jo kurjeram ir nodota un nesaprot kāpēc mana prece kavējās.KAS TĀ PA ATTIEKSMI?

K

Комментарии (13)

D Dailis Bezvārdis 20.03.2014

tūlīt parādīsies sūdinterneta veikala 220 komentārs, ja viņi joprojām uzlabo komunikāciju ar klientiem un tas, ka nav laicīgi piegādāts ir nezināmie spēki kas kaitē viņu labai slaivai !

K knīpa 20.03.2014

Viņi jau nedēļu mani čakarē...13 datumā pasūtīju un samaksāju...14 datumā atdot kurjeram.Bet šodien jau 20 un prece man vēl nav.katru dienu sola, ka piegādās, bet tie ir tukši vārdi.Stulba biju ka pirms tam nebiju lasījusi sūdzības pa šo veikalu, bet zinu vienu, ka visiem saviem draugiem, radiem un ģimenei neieteikšu šo veikalu.Vīru atrunāju pasūtīt daudzas lietas šajā veikalā, tā kā klientus viņi jau ir zaudējuši.

interneta veikals 220.lv Ответ от представителя 20.03.2014

Labdien, knīpa! Lūdzu, uz [email protected] atsūtiet sava pasūtījuma numuru, lai varētu noskaidrot kāpēc Jūsu pasūtījums kāvējas un sniegt Jums atbildi. Paldies!

K knīpa 20.03.2014

Visu laiku aizbildinās, ka viņi nav vainīgi, ka kurjers tur kavējās.Galu galā es pasūtīju pie viņiem preci un es viņiem maksāju.Un man pofig kas piegādā...Viņi tās lietas kārto un ja nemāk nokārtot, tad lai sēž biksēs vēl un attīstās.Mans pacietību mērs ir pilns.Tiešām kaut kāds krūmu kantoris, kur strādā neprofesionāļi.

K knīpa 20.03.2014

Ko jūs man te čakarējat un spraužat batonus ausīs?Jums i rakstu i zvanīju...a ko jūs atbildat?Tikai to, ka nav jūsu vaina?Pie velna pēc...ČAKARĒTĀJU BARS UN VAIRĀK NEKAS. Tā kā nevajag te tagad aizbildināties.Lai visi zin, ka jūsu veikals ir nekvalitatīvs...un nedod Dievs mana prece būs bojāta, salauzta vai kā savādāk ar defektu, sūdzēšos gan BEZ TABU, gan patērētāja tiesībās...

interneta veikals 220.lv Ответ от представителя 20.03.2014

Labdien, knīpa!

Tā kā Jūs nevēlaties mums sniegt informāciju par sevi ( vārdu, uzvārdu, pasūtījuma nr, telefonu, pasūtīto preci) mums nav iespējas pārbaudīt Jūsu sūdzības patiesumu. Ja nav informācija par Jums mēs nevaram to pārbaudīt un sniegt Jums informāciju!

Tā kā pēdējā laikā ir daudz viltus sūdzību, ja nesaņemsim no Jums papildus informāciju, ko prasījām- uzskatīsim šo sūdzību par viltus.

interneta veikals 220.lv Ответ от представителя 20.03.2014

Labdien, Pipsi!

Lūgums nelietot necenzētus vārdus - attiecībā pret mums! Interneta veikals 220.lv ir vienmēr ieinteresēts atrsināt ikvienu problēmu!

K knīpa 20.03.2014

Pasūtījuma NR 1163469 pasūtīts planšetdators, kurš mētājās sazin kur, jo savu darbu nemākat paveikt līdz galam.Kā jau jums rakstīju, es sūdzēšos visur kur ir iespējams.katru dienu melojat, ka preci piegādās un kā nav tā nav.Lasot sūdzības.lv varu secināt tik vienu - ka mākat apkrāpt cilvēkus un ka ļoti daudzi pa jūsu veikalu sūdzās.Šī kompānija mani pārsteidz ar neprofesionalitāti no A-Z.

K knīpa 20.03.2014

"Interneta veikals 220.lv ir vienmēr ieinteresēts atrsināt ikvienu problēmu!" pa šo teikumu smejos vēl tagad.Ja jau jūs būtu tik IEINTERESĒTI, tad tagad mani te nečakarētu un prece būtu jau piegādāta 17 vai 18 martā, kā solījāt.Naudu dabūjāt uzreiz kad pasūtīju savu preci, tā kā no jums vēlētos, lai savus vārdus arī pildiet, nevis tikai skaisti runājiet!!! Ja nemākat apkalpot klientus, tad varbūt padomājiet pa to, ka veikalu varētu klapēt ciet?Nu cik var ņemties ar šo bērnu dārzu?????

K knīpa 20.03.2014

Paldies.Problēma atrisināta.Godīgi sakot ļoti pabojāja nervus, bet nu beidzot prece ir pie manis un droši varu dāvināt.Bet nu nākamreiz gan JA NU GADĪJUMĀ IEPIRKŠOS ŠAJĀ VEIKALĀ, tad atzīmēšu ka maksāšu skaidrā naudā, lai nav man jāsatraucās.
Bet nu 220.lv paldies, ka problēmu atrisinājāt.

K knīpa 20.03.2014

šodien tika piegādāta prece nedaudz pāri 12.00

DPD 21.03.2014

Šoreiz, par iepriekšminēto situāciju, atbildību pilnībā uzņemas DPD. Mūsu kurjera kļūdas dēļ radās šāda situācija.
Kļūdīties ir tikai cilvēcīgi, bet jebkurā gadījumā sūtījuma saņēmējai mēs ļoti atvainojamies un ceram, ka šādas situācijas turpmāk neatkārtosies.
Lūdzam saņēmējai nosūtīt uz [slēpt]@dpd.lv kontaktinformāciju. Vēlamies Jums nosūtīt nelielu atvainošanās dāvaniņu.
Jauku nedēļas nogali visiem un, lai gaisā virmo labas domas ar pavasara iestāšanos 

K knīpa 21.03.2014

DPD
Nosūtīju jums savu kontakttālruni uz norādīto e-pastu.Sākās ar 29942...

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы