www.220.lv - Lietotas preces
Šodien saņēmu dēlam dāvanai domāto plaņšetdatoru. Piegādāja laicīgi, prieks bezgalīgs. Bet...... ieslēdzām un....
1) Pilns pielādēts ar spēlēm
2) Play veikalā jau reģistrējies cilvēks
3) Galerijā pilns ar decembrī un novembrī uzņemtām svešām bildēm.
Nu nav jauns šis aparāts. Rīt vedīšu uz Rīgu, nezinu kas būs, nu bet čakars un bērnam vilšanās bezgalīga, ka mamma uzdāvinājusi lietotu preci. Vairs neieteikšu nevienam un pati neiepirkšos nekad.
S. Siliņa
Комментарии (6)
Labdien, sigitaasilina! Lūdzu, uz [email protected] atsūtiet sava pasūtījuma numuru, lai mēs varētu izskatīt Jūsu pasūtījumu un atrisināt radušos problēmu.
Cien. 220.lv vai Jūs spējat kaut ko pārdot bez problēmām ar klientiem?
Labdien, Inženieris! Ikvienā uzņēmumā var būt problēmas, nekļūdas tas, kas neko nedara. Mēs esam uzņēmums, kas vēlas atrisināt visas radušos darba procesā problēmas, līdz ar to prasam klineta pasūtījuma numuru, lai varētu izskatīt pasūtījumu un noskaidrot problēmas cēloni un atrisināt to.
Jā, to, ka Jūs vēlaties jau nu tiešām varat nestāstīt!! Man joprojām pēc 4 reižu telefona nodošanas neviens neredz vainu, bet, ja aiznes citur uz pārbaudi- defektus konstatē pirmās stundas laikā! Un vēl nodošanas laikā, pajautājot, cik ilgi aptuveni telefons tiks skatīts, atļaujas nosodošā tonī atbildēt :" Nu, plauktā mēs viņu neturam, kad būs tad būs!!" Kaut gan, atvainojiet, bet manā gadījumā jūs viņu nepārprotami vienkārši turējāt plauktā! Nevaru ciest tādus uzņēmumus, kā jūs! Jau pats darbs ar klientiem- sola piezvanīt 14 dienu laikā, bet, kad pagājušas jau 22 dienas un es atļaujos piezvanīt pati, atvainojas, ka bijuši ļoti aizņemti un neesot varējuši ātrāk piezvanīt, ka nekas nav atrasts! Viss jau būtu saprotams, bet ja firma var tā izdarīt DIVAS reizes, nu tad komentāri lieki..Viena milzīga krāpšanās un bezkaunība!
Labdien, Anita3! Paldies par komentāru! Mēs paši uz vietas nepārbaudam telefonus, bet sūtam uz autorizēto servisu uz pārbaudi. Lūdzu, norādiet sava pasūtījuma numuru šeit vai uzrakstiet uz [email protected], lai mes varētu izskatīt Jūsu pasūtījumu un noskaidrot problēmas cēloni.
Internetveikals izniedz nekorektu preci, nav ieinteresēts klienta problēmas atrisināšanā! Nekad vairs tur neiepirkšos, un arī savas paziņas brīdināšu to nedarīt!