www.220.lv - Krapšana
Mīļie cilveki,nekad neperciet internet veikala220.lv uzreiz vairak produktus.Tur sež istie krapnieki.es pasutiju divus produktus,4.02 datuma man atveda tikai vienu,bet lika maksat par diviem produktiem un apsolija ka 5.02 man atvedis otru preci.5.02 atbrauca kurjiers no DPD atveda otro preci un lika man vel reiz maksat.Kad es paradiju kviti,ka viss ir apmaksats,viņš pateica ka neko neazin,paņema preci un pateica ka nevar man viņu atdot.Zvaniju uzreiz 220.lv viņi atvainojas un teica ka 6.02 man viss bus atvests atpakaļ.Diemžel ari šodien es neko nesaņemu,tagad vinī saka ka bus tikai 9.02.Kur man griezties un ko darit?Biju tik labas domas par 220.lv un tagad diemžel pie viņiem neko nesutišu un visiem draugiem teikšu kadi krapnieki tur strada.Pat no Kinas nak prece un nekadas problemas nav,bet šeit saveji uzdzivojas uz parastiem cilvekiem
Комментарии (4)
Nu nez. Tad varbūt DPD vainīgs nevis veikals? :) VIņi taču neko nezin.
Ok. Domāju, ka nav tik traki. Sazvanījāt un vienojāties. Tā jau nebija kad neviens neliekas ne zinis. Protams, kad nav patīkami, ja neatved visu uzreizi. Paši esam izlutinājuši ar ātriem pirkumiem.
Ķīnu nepieminiet. No ķīnas nāk visas CE preces. Bet no ķīnas nāk arī lētās preces... kuras var arī neatnākt vispār :) Esam izlutinājuši sevi un sūdzamies par sīkumiem, man šķiet...
Labdien, Diāna!
Paldies, ka informējāt mūs. Visu pirms atvainojamies, ka Jums pasūtījums tika piegādāts pa dalām. Interneta veikals 220.lv, kā arī DPD ir uzticami sadarbības partneri. Interneta veikals 220.lv Latvijas tirgū darbojas jau 11 gadus.
Jūsu atkārotā piegāde tika plānota uz 9.02 - un pēc mūsu rīcībā esošās Informācijas jau vakar vakarā ap plkst 20:00 Jūs preci saņēmāt! Vēlreiz atvainojamies par radusos situāciju abu uzņēmumu vārdā.
ar cieņu
interneta veikals 220.lv
Internetveikala komanda ir cukas un krapnieki, NEKAD NEIEPERCIETIES INTERNETVEIKALA 220.lv.
Labdien! Lūgums neapvainot mūsu kompāniju! Ja Jums ir konkrēta sūdzība lūgums kopā ar savu pasūtījuma nr. Nosūtīt uz [email protected]