www.220.lv - Krāpšana
Lūk šādu sūdzību es sūtīju uz 220.lv,bet protams kā jau bija gaidāms man atnāca vēstule ka sūdzība nau nosūtīta.Ziņojums: Labdien vēlreiz! Jūs piekrāpāt mani, gan jau ne vienīgo,arto ka izvietojāt savā mājas lapā preces ar nēeksistējošu akciju uncenu. Kad preci es pasūtīju un apmaksāju neviens "nepamanīja"ka precesar tādu cenu nau. Atnāca apstiprinājuma vēstules ka nauda saņemta un kasākta izpilde,bet pēc trīs dienām man uzpīkstina no 220.lv , esatzvanu,un man pasaka ka tā bijusi kļūda par to akciju un ka nauduatgriezīs 7 dienu laikā, bet paiet 7 dienas, ne ziņas ne miņas no220.lv,ne prece ne nauda. Jūs bijāt mans mīļākais interneveikals,bet nues jūsu pakalpojumus vairāk neizmantošu. Un šodien kad zvanīju uz jūsubiroju man vispār darbiniece pateica , lai palasu kas rakstīts jūsumājas lapa ka naudu atdos 30 dienu laikā. Tad kādēļ man ir jāciešJūsu nolaidības dēļ??!! Un vispār paši tiekat skaidrība cik tad īstiilgā laikā jus atgriezat naudu 7 dienas(ka man solija) ,30 dienas ka teicajusu darbiniece, vai 14 kā rakstīts jūsu majas lapā.Ja tuvāko dienu laikā nekas nemainīsies,risināsim to savādāk.Nu tas laikam nau īsti forši.
Комментарии (3)
droši vari vērsties PTAC, ko arī vajag darīt, jo cilvēki te ieraksta sūdzību, bet līdz PTACAM neaiziet, jo slinkums rakstīt iesniegumu, bet vajag iesniegt pēc iespējas vairāk iesniegumu, domāju to tomēr darīt, jo viņi nepārtrauc šādi maldināt cilvēkus t.i. gan ar preču piegādes datumiem, gan preču eksistenci, gan naudas atgriešanas laiku, katrs saka kaut ko savu.
Viņi vispār pat nepārzina likumdošanu, jo nav vairs tāds likums, kurš nosaka, ka viņiem jāatgriež nauda 30 dienās, viņi pat nezina, ka 2014.gadā mainījās likumdošana, un viņiem nauda tādā gadījumā ir jāatgriež bez nepamatotas kavēšanās. Ja atteica pirkumu, tad nu, domāju, ka 1 dienas laikā vajadzētu būt iespējai ieiet internetbankā un izdarīt pāris klikšķus, Bet tādai kompānijai, kā 220.lv ar miljons gadu pieredzi cilvēku krāpšānā, vai kā viņi to grib dēvēt, vislabāko un uzticamāko internetveikalu, ir pilnīgi pie vienas vietas pat likumdošana, jo pat augstākstāvošie nezin, ka ir mainīta likumdošana, vai tas nav absurdi????
Izskatās, 220.lv ka jūs jau tagad zaudējat pat jums "uzticīgos" klientus jūsu alkatības dēļ...
cik var teikt, ka TĀ nevar izveidot VEIKSMĪGU uzņēmumu ILGTERMIŅĀ, Latvija ir maza un ziņas izplatās ātri, bez tabu sižeta dēļ gan jau zaudējāt pāris simtus klientus, tā kā, vai nu jums būs jāmainās vai nu jūsu uzņēmums aizies pa burbuli...
atkārtošu, ka nerakstu sūdzību, bet gan komentāru, tāpēc neprasiet man pasūtījuma numuru, ar vienu pasūtījumu jūsu kantorī pietiek, lai saprastu, kā jus bīdat ģēlas
bet Jums luucy novēlu izturību turpmākajā saskarsmē ar šo kantori!
Labdien, Lucy!
Iepirkšanos interneta veikalā starp pircēju un pārdevēju regulē distances līgums, no kura abas puses vienpersonīgi var atteikties.
Gadu mijā, saistībā ar kaimiņvalsts pāreju uz Eiro, mājas lapā bija ieviesusies kļūda saistība ar naudas konvertāciju.
Ja esat griezusies interneta veikalā 220.lv - Jums jau par šo informēja.
Līdz ar to nebija korekti attelotas cenas. Lūgums atsutīt konkrēti Jūsu pasutijuma nr, , lai varam komentēt sīkāk. To norādīt variet šeit vai uz [email protected]
ar cieņu, interneta veikals 220.lv
es domaju ka mes katrs vismaz reizi nedela apmeklejam tuvako pilsetu, kur atrodas gan lielveikali, gan tehnikas veikali utt, tapec labak ir uz vietas apskatit velamo preci gan pec kvalitates gan cenas un uzreiz nopirkt. Nebus jalauza galva par piegades izmaksam, piegades laikiem, nav jadoma - bus ta akcija vai nebus, beigas busu ieguvejs vai zaudetajs?!?
ir zinams, ka 220.lv un citi iveikali vienmer taisis sawus marketinga trikus, lai piesaistitu klientus, jo pasutisana ir online, un kurjers... kas ir kurjers??- tikai piegadatajs, kuram sudzibas neinterese...
Esiet modraki, gudraki un nesteidziet pie pirmas izdewibas iepirkties internet veikalaa.
Kadam paveiksies, kadam nee!