www.220.lv - Krāpnieki un meļi
7.07.2013 man majās kurjers piegādāja pasūtīto preci no internetveikala 220.lv Prece bija ventilators kura cena akcijā bija 19.90Ls. Liels bija pārsteigums kad prece tika izpakota.Ventilators bija lietots un komplektā tam nebija ielikta kājiņa.Zvanīju uz internetveikalu neskaitāmas reizes un prasīju atpakaļ naudu , bet mani visu laiku atšuva ar aizbildinājumiem, ka nav saņemta atbilde no noliktavas. Atmetu ar roku . Aizgāju uz Depo kur preci nopirku par 8Ls. Tāka neuzķerieties.
Комментарии (5)
kāpēc tā ? Es paņemu telefonu un viss ok. Cepuri nost par šo kompānīju.
Labdien, Zanda!
Atvainojamies, par šo starpgadījumu!
Vai Jūs lūdzu varētu atsūtīt savu pasūtījuma nr. vai e-pastu, lai varētu noskaidrot kāpēc šāda kļūda ir radusies! Vēlreiz atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Cien. Zanda!
Paldies par Jūsu ziņu un pacietību. Telefona sarunā ar Jums mēs vienojāmies, lai ātrāk atrisinātu šo problēmu un konstatētu norādītos defektus, tuvākajās dienās pie Jums atbrauks kurjers, kurš paņēms ventilatoru un aizvedīs uz garantijas servisu. Ja minēti defekti atbilstīs Jūsu teiktajiem, mēs atgriezīsim naudu par pirkumu.
Pasūtiju telefonu 220.lv, atsūtija telefonu kas neder mūsu reģionam (telefons nav lietojams). Veikals telefonu paņēma atpakaļ, bet naudu solija pārskaitīt. Jau divus mēnešus nav ne naudas ne telefona.
Labvakar, Andža! Lūdzu precizējiet un atsūtiet mums Jūsu pasūtījuma nr. vai arī e-pastu/mobilo nr., ar kuru veikt pasūtījums, lai varam pārbaudīt, kāpēc neesat saņēmis naudu! Pēc noteikumiem, ko paredz atteikuma tiesību punkts 4. http://220.lv/lv/t/atteikuma-tiesibas
220.lv ir pienākums 10 dienu laikā izskatīt atteikuma pierasījumu un atmaksāt Pircējam no tā saņemtos maksājumus ne vēlāk kā 30 dienu laikā no atteikuma veidlapas nosūtīšanas.
Ļoti gaidīsim no ziņu - sūtiet to uz [email protected] un iepriekš jau atvainojamies!