www.220.lv - Krāpjniecība augstākā mērā
Vēlos silti ieteikt cilvēkiem neieprikties šajā mājaslapā- 220.lv. Draugs iegādājās mobilo telefonu Samsung galaxy S6802 kā dāvanu man. Jau pēc pirmā mēnešana lietošanas sāk parādīties pirmie defekti- telefons "karas" pie elementārām darbībām. Aizpildīju PTA nepieciešamo veidlapu un aiznesu telefonu uz garantiju- tur telefons tiek noturēts un atgriezts atpakaļ ar slēdzienu- Defekti netika atrasti. Samierinājos un turpināju lietot to. Nepagāja ne divas nedēļas, kā vecajām problēmām pievienojās jaunas- telefons kļuva ļoti lēns un sarunas pārtūka pašas no sevis. Savācu visus vajadzīgos dokumentus un izveidoju jaunu sūdzību pieteikumu ar nu jau vairākām esošajām problēmām un devos otru reizi uz garantiju, kaut gan viņu atbilde jau bija nojaušama. Protams, pēc telefona noturēšanas garantijā , slēdziens bija nemainīgs . Uzsvēršu, ka, atgriežot telefonu, tajā bija parādījušās neizpotamas krievu programmas , kā arī spēles, kuras nebija iespējams izdzēst. Tā kā mani nervi bija stipri pabojāti, taču vēlējos atrast taisnību, devos pie neatkarīga eksperta, IT speciālista, kuram , jau pēc telefona paviršas apskatīšanas radās aizdomas, ka telefons varētu būt vienkārši lēts Ķīnas bleķis ar nelegālām programmām tajā. Tā nu atstāju savu telefonu rūpīgākāi izpētei un gaidīju slēdzienu. Pēc izpētes apstiprinājās speciālista aizdomas- telefonā nebija pilnīgi nevienas oriģinālās Samsung programmas. Lai telefons būtu lietojams, tajā tika ielādētas visas nepieciešamās un atbilstošās programmas. Tā kā telefons tika pārinstalēts, vairs ar savu sūdzību doties uz 220.lv negrasījos, jo nevarēju neko pierādīt! Šis veikals ir pazaudējis vēl vienu klientu un noteikti arī saviem draugiem ieteikšu tur neveikt savus pirkumus! Mani zaudējumi šajā gadījumā ir aptuveni 140Ls un iztērētais laiks un nervi cīnoties , bet ko darīt cilvēkam, kas nopircis ļoti dārgu preci un viņam nav iespējams to salabot? Skumji...
Комментарии (7)
Kad Telefonu saņēmi, iepakojums bija aizlīmēts? Vismaz uz Samsung telefoniem jābūt uzlīmei, kurai jābūt veselai telefonu pārdodot - kā drošības plombe uz kuras rakstīts ka to nedrīkst pārdot ja tā ir bojāta, lai būtu drošs par to ka iepakojums nav vērts vaļā pirms iegādes.
Sveiki, vai jūs varētu, lūdzu, atsūtīt savu pasūtījuma numuru, lai mēs varētu izskatīt, kas tieši ir radusies par problēmu un to atrisināt, lai kas tāds vairs neatkārtotos?
Sveiki, mēs cenšamies izpildīt visus pasūtījumus kā nākas, bet ja jums ir zināmi kādi piemēri, kur esam pieļāvuši kādu kļūdu, tad vēlamies, lai jūs atsūtītu pasūtījuma numuru un sīkāku informāciju par kļūdu uz [email protected], lai mēs varētu risināt šīs problēmas un darīt visu, lai kas tāds vairs neatkārtotos.
Sveicināti, 220.lv! Lai gan man jau tā pat ir skaidrs, ka Jūs neesat ieinteresēti uz kompromisu situācijā, kurā godīgam uzņēmuma būtu jāatzīst sava vaina, nosūtīšu Jums atbildi!
Tā kā telefons tika iegādāts telefoniski zvanot, pasūtījuma numuru neatradu, taču nosūtu izejošās pavadzīmes kodu - 220LV67718, Čeka Nr #00019966.
Telefons iegādāts 21.12.2012 . Tā kā telefons jau ticis vests pie meistara, taču precei joprojām ir garantija, vēlos darīt zināmu, ka, ja Jūs vēlaties vienkārši izskatīties ieinteresēti šajā gadījumā, taču, pēc apskates paziņosiet, ka tagad meistars ir vainīgs, tad netērēsim viens otra laiku un atstāsim visu kā ir!
Labdien, Anita!
Mēs vienmēr ejam pretī klientam un esam godīgi!
Balstoties uz Jūsu pretenziju esam sazinājušies ar Jūsu telefona pircēju. Ja Jūs esat veikusi neatkarīga eksperta ekspertīzi, balstoties LR Likumdošanas prasībām - telefons noteikti tiks samainīts!
Kā vienojamies ar Jūsu telefona pircēju - gaidām Jūsu zvanu, lai varētu šo jautājumu atrisināt!
Tiešām LR likumdošanas prasībām? Vai tomēr LR normatīvo aktu prasībām? Divas dažadas lietas.
Cien. Petrovs!
Viss tiks veiks atbilstoši likumam! Paldies par piezīmi!
Klientu apkalpošanas nod. vadītāja gaida zvanu no Anita3 !