www.220.lv - kartējā sūdzība par šo kantori
Pirmdien no rīta ap 10.00 ar līzinga pakalojumiem(Uno līzings) pasūtiju viedtālruni no šī veikala, līzinga operators atzvanīja jau pēc pus stundas un teica ka piešķir man līzingu lai gaidu no veikala tālāko preces sarunu. Gaidu...gaidu.. gaidu.. gaidu... jau 14.00 bet zvans kā nav tā nav, plkst. 16.00 zvana joprojām nav.... izdomāju pats pazvanīt, man asi atcirta ka viņiem no līzinga kompānijas nav atnācis apstiprinājums, ka man piešķir līzingu un lai gaidot zvanu visticamāk nākamajā dienā(zemtekstā sapratu ' nafig traucē mūs te zvanot')Nākamā diena pienākusi, zvanu sagaidīju ap plkst. 13.00 saka ka viss čikiniekā un ka telefonam varēs rīt nākt pakaļ, tās pašas dienas plkst 17.00 saņemu zvanu un man saka ka diemžēl prece būs pēc aptuveni 5 darba dienām jo viņas nav uz vietas un nāk no noliktavas, prasīju, kur noliktava stāv ja tik ilgi pats varbūt ātrāk aizbrauksu man atcirta ka nevar izpaust tādu informāciju un tur man neviens preci nav tiesīgs izdot. Saku ka no Anglijas caur parasto pastu nāk tādā ātrumā, man joprojām sprauž batonus ausīs visādi aizbildinoties... Nu ok, samierinājos jo no ķīnas nāk maciņš un laiks vēl ir. Šodien 11.09 datumā zvans ar frāzi - atvainojamies, bet tādā krāsā mēs jums nevarēsim preci piedāvāt jo noliktavā vairs nav... WTF?!?? Vispirms 'pardod' un pēctam tikai skatās kas darās noliktavā????? Vai arī stipras aizdomas ir, ka pārdeva manu preci kādam citam jo tas cits maksāja skaidrā naudā uzreiz un lai nav viņiem jāņemas ar līzinga pakalpojumiem ta mani ar pasūtījumu pastūma malā... NEKAD VAIRS ŠINĪ LIETUVIEŠU KANTORĪ NEKO NESŪTĪŠU UN NEIESAKU ARĪ CITIEM! Drausmīga un pavirša attieksme pret klientu!
Комментарии (7)
Nekādi nesaprotu, ko tie visi sūdzmaņi skrien un pērk tai veikalā? Paši turp skrien un tad atkal sūdzas. Stulbums kaut kāds.
Nepatīk oiegādes laiks - tak sūti no savas Anglijas, kas tev to liedz!
Es arī neizpratnē par šo "220.lv slimību", vai tad Latvijā trūkst telefonu veikali, kur vari aiziet un apskatīt visu uz vietas!
Pilna Rīga ar telefonu tirgotāju veikaliem - ir taču izvēle, vai velme ietaupīt kādu euro ir pārāka?
Uzskatu labāk samaksāt vairāk, bet saņemt kvalitatīvu servisu, nekā tērēt savu laiku ar "LEIŠU CŪKU KANTORI"220.lv.
220.lv jau vairākus gadus nodarbojas ar cilvēku maldināšanu, jo pārdod preces, kuras viņiem nemaz NAV!
KĀPĒC PAR PRECES NEESAMĪBU VISPIRMS NEPAZIŅOJAT KLIENTAM?
Bet piestādāt rēķinu un tad sākās standarta "klienta čakarēšanas" procedūra.
Iesaku izvairīties no sadarbības ar SIA "Pigu Latvia", 220.lv!
Esmu pasūtījusi 220.lv gan datoru, gan fotoaparātu, gan citas preces, bet nekādu problēmu nav bijis. Ja prece nav uz vietas vai nav izvēlētajā krāsā, tiku informēta pa telefonu.
Perlita - varbūt tev VIP statuss pie viņiem? Reti kuram viņi atzvana, tev veicas!
Labdien, Inženieris! Ja ar Jūsu pasūtījumu 220.lv interneta veikalā ir radusies kāda problēma, lūdzu mūs informēt uz [email protected]. Paldies!
Labdien, looneylv! Lūdzu, atsūtiet mums sava pasūtijuma numuru uz [email protected]. lai mēs varētu izskatīt Jūsu sūdzūbu un sniegt komentāru, kāpēc situācija bija radījusies, kā arī atrisināt to.
Labdien, Perlita! Paldies par Jūsu komentāru! Gaidīsim Jūs atkal www.220.lv!