www.sudzibas.lv 220.lv GARANTIJA UN ZVANU CENTRS!!!

www.220.lv - GARANTIJA UN ZVANU CENTRS!!!

2. novembrī iegādājos veikalā 220.lv gāzes sildītāju.
Kurjers to piegādāja samērā laicīgi.
Nopirku gāzes balonu šim sildītājam, taču problēma sākās ar to, ka sildītāju nevarēja ieslēgt (atsūtīts brāķis).
Domādama, ka varbūt es kaut ko nesaprotu, devos uz gāzes kantori, lai speciālists man palīdz, taču arī viņam nekas nesanāca, secinājām, ka jānodod to garantijai.

Nu ir pagājuši vairāk kā 2 mēneši, ziņu nav. Zvanu uz zvanu centru, man atbild, ka ziņa no garantijas būs 2 darba dienu laikā! - Atbildes protams nav!!!
Zvanu atkal, operatores man atbild, ka ir nosūtījušas 2 ziņas uz garantijas servisu, un viņām arī neviens neatbild. Viņas man iedeva 2x garantijas numurus, viens nestrādā, uz otru neviens 5 dienas neatbild!!!
Zvanu atkal, kas un kā, atbildes konkrētas nav!
Aizsūtīju iesnieguma veidā epastu uz garantiju, atbildes epastu arī nesaņēmu!
Kad manu gadījumu operatores nodeva trešajai personai, izrādās, ka mana prece stāv kaut kur 220.lv noliktavā un līdz garantijas servisam nemaz nav nonākusi!!!! Tā nu ir PAVIRŠĪBA PRET KLIENTU!!!

Kad zvanu operatorei nākamajā dienā, viņai redz programma ir nokārusies, un līdz ko atkārsies, man piezvanīšot! Kad šodien zvanu un prasu, vai programma strādā, cita operatore ir izbrīnīta!!!
Nu jau pēc šīs informācijas ir pagājušas 2 dienas, zvanu kas notiek ar manu sildītāju, konkrētas atbildes nav.
Prasu, lai mani savieno ar priekšniecību, man atbild, ka viņi nesavieno un ka viņiem nav numura. Saku, lai iedod epastu! Man atbild, ka es nevarēšot savienoties pati, ka tikai viņi varot!!!

Gaidu kārtējo zvanu no viņiem (kuri nemaz nav bijuši ne reizi)!!!

Šī internetveikala moto ir TAUPI LAIKU UN NAUDU! - Noteikti!!!! Drīzāk izmet laiku, nervus un naudu!!!

V

Комментарии (14)

interneta veikals 220.lv Ответ от представителя 15.01.2014

Labdien, VitaP! Lūdzu, uz [email protected] atsūtiet sava pasūtījuma numuru vai e-pastu, ar kuru veicāt pasūtījumu, lai mēs varētu izskatīt un atrisināt šo situāciju. Paldies!

V VitaP 15.01.2014

Paldies, mana problēma jau tiek risināta, bet tas nemaina manu viedokli par šo internetveikalu, jo viss notiek pārāk lēni, un ja es pati nebūtu piezvanījusi pēc 2 mēnešu ilgas gaidīšanas, kas zina, varbūt mana prece nemaz pie manis nenonāktu!

interneta veikals 220.lv Ответ от представителя 15.01.2014

VitaP, mēs ļoti atvainojamies par šo gadījumu. Mēs piekritam, ka tas nav pieņemams, ka problēma tiek risināta tik ilgi. Mēs strādājam pie mūsu klientu apkalpošanas servisa uzlabošanas, šo situāciju ņemsim vērā, lai kas līdzīgs vairs neatkārtotos.

V VitaP 15.01.2014

Paldies, ņemšu to vērā!

D Dailis Bezvārdis 15.01.2014

redz, izrādās jau otro mēnesi tiek piestrādāts pie klientu apkalpošanas servisa uzlabošanas ... un Tu cilvēks satraucies ! Tas taču nieks, ka cilvēks nopērk preci lai lietotu šodien, jo nepieciešamība acīmredzot bija uz sitienu, bet te jau drīz pienāks pavasaris, apkuri vairāk nevajadzēs, saulīte visus sasildīs !

I Inga289 15.01.2014

Paldies internetveikalam "220.lv", jo es esmu iegādājusies tur trīs preces un vienmēr ar mani sazinās laipni darbinieki, viss tika piegādāts norunātjā laikā. Pēdējā reizē man nebija pases, nevarēju preci saņemt. Sazinājos ar veikala darbinieci, man preci atveda otrreiz. Paldies!

D Dailis Bezvārdis 15.01.2014

nu, redz, darbinieki sāk savu bodi slavēt un tās visas šeit apmelojošās sūdzības ir konkurentu vai ārpus zemes civilizācijas roku darbi !

interneta veikals 220.lv Ответ от представителя 16.01.2014

Labdien! Problēma tiek risināta neatkarīgi no tā, vai tā ir ienākusi mūsu zvanu centrā, vai bija ierakstīta sūdzībās.lv. Vēlreiz atvainojamies par sagādātajām neērtībām.

interneta veikals 220.lv Ответ от представителя 17.01.2014

Inga289, paldies par atsauksmi! Mums prieks, ka Jūs esat apmierināta ar mūsu servisu, gaidīsim Jūs atkal mūsu veikalā!

interneta veikals 220.lv Ответ от представителя 17.01.2014

Vēlamies uzsvērt, ka mūsu darbinieki nekad neraksta komentārus un sūdzības.

I Inga289 17.01.2014

Ir tāds teiciens: "Nekļūdās tikai tas, kas neko nedara." Es neesmu šī veikala darbiniece. Tikai man nepatīk, ka ir cilvēki, kas mūždien ar visu ir neapmierināti. Paši ir "zelta gabaliņi". Mēs tie pareizie, mēs tie labiņie... Kādas problēmas - nepatīk, turpmāk neiepērcies. Ir taču izvēle, vai ne?

interneta veikals 220.lv Ответ от представителя 21.01.2014

Labdien! Mēs augsti novērtējam ikvienu sūdzību un ikvienu komentāru, jo risinot problemsituācijas mēs uzlabojām savu klientu apkalpošanas servisu.

M mmmm333 19.06.2014

Man arī bija līdzīga problēma.. Tur garantijas centrā vispār neviens nestrādā, tāda sajūta.. Paši nekad nezvana, uz e-pastu neatbild un līgumā ir ierakstīts numurs, kuru vispār nevar sazvanīt!!..Zvanu operatoriem un tie sola, ka garantijas centrs atzvanīs un neviens beigu beigās nezvana. Prece, kuru nodevu garantijā bija pie viņiem daaaaudz ilgāku laiku nekā solīja un ja es nesāktu zvanīties, laikam tur stāvētu vēl ilgāk.
Pret pašu veikalu nav pretenziju, bet par garantijas servisa apkalpes kvalitāti viņiem gan jāpadomā.

interneta veikals 220.lv Ответ от представителя 19.06.2014

Labvakar, mmm333!

Kvalitātes uzlabošanas nolūkos, lūgums mums atsūtīt savu pasūtījuma nr., lai mēs varam pārbaudīt so konkrēto gadījumu ar Jūsu pasūtījumu un sniegt atbildes.

Paldies jau iepriekš un atvainojamies uzņēmuma vārdā par sagādātajām neērtībam.

ar cieņu
interneta veikals 220.lv

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы