www.220.lv - Elektronika
Nekad neiesaku iepirkties internetveikalā 220. Lv!
23. 08. 2012 apmaksāju fotoaparātu ar piegādi mājās. Saņēmu e - pastu, ka preci tiks piegādāta līdz 03. 09. 2012. 30. Augustā rakstu e - pastu, kur ir mana prece un kad tiks piegādāta? Neviens neko neatbild, kaut gan raksta, ka atbild uz e - pastiem 1 - 2 dienu laikā. Okey gaidu, atnāk 3. 09. 2012 datums, nu jau pkst. 14:00, neviens neko, eju lamāties uz veikalu, kur ir mana prece? Atnāku, un man saka, nu jā, ir atnācis laiks paziņot jums, ka preces nav, kad atnāks, jusm paziņos!!!
Es biju ka ar mēsliem aplieta! Pēdējā piegādes dienā, man paziņo, ka preces nemaz un nav!!! Vai tad nevarēja brīdināt uzreiz, kad prece tika apmaksāta, vai uzrakstīt mājaslapā, ka preces noliktavā nav!!! Tā ir totālā cūcība!, aizgāju uz mājām, zvana menedžere, un saka, ka prece pei viņiem būs 05. 092012, bet piegādāt varēs 6. 09. 2012. Ok dusmās pilna, gaidu, nu jau atnāca šodien 6 datums, neviens neko pat nepaziņo un protam nav piegādājis preci :)
Nu ir tāds "slavējamais" serviss sūdīgajām internetveikalam 220. Lv :) ja gribat ieķēpāties tādos mēslos, you are welcome!
Комментарии (11)
Sen jau draugs man teica, ka tur nav, ko pirkt.
cenas pavisam nav no lētākajām, vēl tāda cūcīga attieksme!!! drausmas, vai tad grūti visu paziņot laicīgi?
Patērētāju aizsardzības centram šķiet arī vienalga, cik sūdzības jau nav, bet nu kā dara, ko grib firma tā dara.
Atnācu atteikties no preces, bet preces tā arī nebija uz vietas :) un cik tas nebūtu, vēl nevar zināt, un neviens, nerūpējas pat paziņot par to, ka kaējās prece :) pašam ir jājiet un jāuzzin:) Cita i-veikala, savu preci dabūju uzreiz! Kā arī raksta, vai ir prece uz vietas, vai nav.
Ja, nav, bet vismaz piezvana un brīdina, ka nav, un būšot tad un tad, nevis tad, kad ir atnācis pēdējais brīdis, pašam ir jāiet uzzināt, ka preces nav, bet mājaslapā ir rakstīts klāt pie katras preces, ka preces piegādes termiņš 4-5 dienas :)
Nu tapēc un padalījos ar savu pieredzi, ka šīm i-veikalam ir sūdīgs serviss! Un pat vairāk, ka sūdīgs! Iesaku iepirkties tādos i-veikalos, kuriem ir atverti parasti veikali, netaisīšu reklāmu, bet uzreiz pēc ta, kad atteicos no reces, biju iegādājusies preci citā i-veikalā, kuram ir arī parasti veikali, uzreiz savu preci dabūju un ar pēcapmaksu uz vietas!
Cerams, tas nebija www.1shop.lv :D
Nē, tādiem veikaliem, kuri ir kaut kādi žurku nedzirdēti kantorīši, kaut kā cenšos neuzticiēties.
O jā savulaik 2006 gadā pirku tur video kameru nu pēc vairāk kā divām dienām dabuju salonā uz tērbatas ielas, palūdzu pārdevējam vai var atvārt vaļā iepakojumu ta šis neapmierināts atbildēja priekškam tas tač ir aizpakots origināli, nu es šim prasu vai tu ir 100% pārliecināts kas tur ir iekš. atbildes nav šis uzgalda uzsviež kancel. nazi un saka ja gribi zināt tad vari to pats vērt vaļā, ok tā arī izdarīju atvēru un kamera kā dzīva viss ok, bet ne jau pa to ir skumji, tas ka cilvēks ir neapmierināts un nelaipns ka tu esi pie viņa atnācis ar naudu, strādā 220.lv tādā CCCP stilā zaplatil, vzjal, tak sledujuščij.
Kopš tā laika neesmu pat vēris vaļā viņu mājas lapu. Patīk veikali 1a, laptop, hypermarket normāli cilvēki izskaidro pa preci atzvana ja nepieciešams cenas ir ok. Neesmu jau tik piekasīgs, bet vismaz normālu attieksmi gribētu.
man gan problēmu nekad nav bijis- tāpēc, ka visu esmu ņēmusi līzingā :) tad laikam cita politika viņiem un nekur jau nevar likties- prece jādod! :)
Es arī šitajā ūķī nekad neko nepirkšu. Nekorekta attieksme, prece nekvalitatīva.