www.220.lv - Defektīva dušas kabīne
220.lv pasūtīju dušas kabīni, montējot dušu nekādā veidā sienas nevarēja uzlikt nepieciešamā 90 grādu leņķi, tika secināts, ka viena kabīnes detaļa tika iedota no cita modeļa, vairākkārt tika sūtīti pieprasījumi 220.lv, kas visus ignorēja, neiesaku iegādāties preces 220.lv
Комментарии (7)
Pirms nāci šeit un raudāji, telefonu rokā paņēmi? E-pastus rakstīt nav jēga, jāzvana, labāk pa pastu ierakstītā sūtijumā oficiāls iesniegums uz kuru likums prasa atbildēt 30 dienu laikā. Ko tādu esi izdarījis? Jeb gribi lai tevi te pažēlo?
Kristap, tev laikam nav bijusi pieredze ar 220.lv, jo piezvanot viņiem ( parasti 10 min. jāklausās kaitinoša mūzika ), viņi saka, ka viņi noskaidros situāciju, viņi to neizdarīs, neatzvanīs, un tev tāpat atkal būs jāzvana un jāstāsta simto reizi savs stāsts un pasūtījuma numurs.
Principā, lai izkarotu taisnību ar 220.lv, ir jāraksta publisku sūdzība, jo viņiem jāizliekas, ka viņiem interesē. Patiesībā viņiem tur 1000 cilvēki zvana jau kurās reizes zvana un grib dabūt savu neesošo pasūtījumu, naudu atpakaļ, utt, un to jau neviens nezin, bet te, kad ieraksta, cilvēki redz kāda ir šī kantora attieksme pret klientiem, un viņi "skrien" palīdzēt klientam. Tāda ir viņu filosofija. Daudzi cilvēki jau nemaz nezin šo saitu, vai paŗāk slinki, lai piereģistrētos, un vienkārši negrib rakstīt sūdzību, lai gan serviss ir bijis drausmīgs.
Labdien, Brasco!
Lai varētu precizēt informāciju, kāpēc Jums nav sniegta informācija no zvanu centra puses - lūgums atsūtīt savu pasūtījuma nr. šeit vai uz [email protected].
Interneta veikals sniedz atbildes 1-2 darba dienu laikā - lūgums informēt mūs par savu pasūtījumu, lai mēs varētu sniegt Jums atbildi.
MAN vislabākā pieredze ar 220..
Velosipēdu pat bez izmeklēšanām apmainīja pret jaunu... Putekļu sūcējs sadega - apmainīja...utt
Piem Elkor būtu jāgaida vismaz 3 ēneši ekspertīzi un tad beigu beigās tev to pašu brāķi, bet jau salabotu iedotu...
Nu gan GertrudeL rakstītam neticu! Neesmu sastapis tādu uzņēmumu, kurš būtu gatavs bez diagnostikas un ekspertīzes preci tapat vien apmainīt klientam.
Ja protams, pirktas preces nebija rotaļļietas līdz 10€?
NETICU! NETICU! NETICU! NETICU! NETICU! NETICU! NETICU! NETICU! NETICU! NETICU!
1. Interesanti būtu pārbaudīt Gertrūdes IP adresi, varētu saderēt, ka viņš/viņa ir kāda no 220.lv personāla, nupar reģistrējusies, speciāli, lai ierakstītu labi atsauksmi par 220.lv? NESMĪDINI
2. tad tā atkal ir super negodīga un prettiesiska darbība no 220.lv, kāpēc citiem cilvēkiem OBLIGĀTO ir āveic un jāgaida diagnostika, utt, un pat tad neapmaina? bet jums, kā kaut kādāi izredzētai viņi visu bez diagnostikas apmaina, vēl piegādā, atvainojas un paziņo... par to var ierosināt laikam kādu krimināl lietu, tad visiem klientiem, pēc šāda komentāra, IR IESPĒJAS PRASĪT BEZ DIAGNOSTIKAS VISU APMAINĪT. Nevienlīdzība pret klientiem un vēl maldināšana, ka citiem ir jāgaida diagnostika, bet citiem nē.
3. Pieņemu, ka šī duša arī bija kāda cita brāķis, vai salauzta, un kaut kāda cita detaļa pielikta, un nosūtīta klientam.
4. smieklīgs būs 220.lv komentārs, ja viņi teiks, ka gertrudes komentārs ir nepatiess un tāda situācija nav bijusi, tad tagad cilvēki nāk un izdomā labos un slavinošos komentārus un nepatiesi jūs ceļ saulītē, vai 220.lv skribenti jau tik tālu nojūgušies, ka nepadomā kādas dumības raksta un kādas sekas tam var būt???
5. gertudel komentārs, iela viņu kantorim arī Ģertrūdes iela, galīgi nav izdoma???
Labdien, Brasco!
Joprojām gaidām no Jums informāciju par šī pasūtījuma nr. Nezinot to, mums nav iespējas identificēt to.
Loti gaidam. Paldies!