www.220.lv - Brāķa prece
Pirmdien kurjers piegādāja apmaksāto portatīvo datoru.Šodien ir trešdienas vakars un man tikai sola reģistrēt zvanu,sola kurjeru atsūtīt pakaļ brāķa precei. Sola ,ka kaut kad kaut kas notiks...vai tiešām šai firmai nerūp savs prestižs???
Комментарии (5)
Labdien, Jo-jo! Lai mēs varētu izskatīt Jūsu sūdzību un palīdzēt Jums - mums ir jāzin Jūsu pasūtījuma numurs! Lūdzu atsūiet mums sava pasūtījuma numuru uz [email protected] vai ierakstiet šeit. Paldies!
Pagaidām - paldies! Šodien jau pie Jums biju un turpmāk sazināšos tikai un vienīgi ar Jūsu klientu apkalpošanas struktūrvienības vadītāju Vitu.Bet to, ka daudzas ķibeles Jūsu dēļ man ir radušās, tas ir nenoliedzami.Ļoti ceru, ka tā kā šodien man solījāt, steidzamā kārtā manu jautājumu arī atrisināsiet, un Jūsu solījumi nebūs tikai tukša runāšana.
Labdien, Jo-jo! Pēc mūsu informācijas, jau otrdien Jums bija jāsaņem jaunais dators! Ja kaut kas nav kārtībā, lūdzu informējiet mūs! Paldies!
Datoru gan otrdien es nesaņēmu, bet pirmdien telefona zvanu ar tekstu, ka pārskaitīs naudu man atpakaļ gan.Tagad nauda ir jau kontā, par ko, protams, paldies.Domāju, ka šis bija labākais risinājums, jo pie Jums es šā vai tā dzīvē neko vairs neiegādāšos!
Jūsu atvainošanās man ir izmaksājusi pārāk dārgi...
Labdien, Jo-jo. Katru dienu mūsu interneta veikalā iepērkas liels skaits klientu, un protams var rasties situācijas, ka klients var būt neapmierināts ar sniegto servisu vai iegādāto preci. Esam ieinteresēti šādas situācijas atrisināt, lai mūsu klienti būtu vienmēr apmierināti ar mūsu sniegto servisu un iegādātajām precēm. Un vēlreiz atvainojamies par sagādātajām neērtībām.