www.220.lv - Bojāta prece
Labdien!
Vēlos jums pastāstīt par, pa tiešām "cūcisku" rīcību.
Meklējot sev gāzes plīti, atradu piemērotāko tieši internetveikalā 220. Lv.
Sazvanījos, pati atbraucu pakaļ, aizvedu uz mājām un neņemot no iepakojuma ārā uzreiz, gaidīju kamēr varēs atbraukt speciālists, kurš varēs man to plīti pieslēgt.
Par cik lieta nebija steidzīga un darbojās arī vecā gāzes plīts, sanāca, ka tā plīts iepakojumā pie manis nostāvēja gandrīz mēnesi.
Atbrauca pie manis "gāzes vecis", taisu vaļā iepakojumu un ar pārsteigumu ieraugu, ka mana jaunā gāzes plīts ir sasista - pie tam tā, kā augšējai vāks turas tikai uz vienas ķepas un tas vāks uz kura ir degļi, nesakrīt ar degļiem paredzētajiem caurumiem.
Garantija man protams ir, zvanu uz 220. Lv, tur man atbild, ka viņi nenes nekādu atbildību, jo pati vien vedu un esmu vainīga, un ko tad es tik ilgi ar to vispār esmu darījusi, ka tagad tik zvanu. Sākumā teica, lai es vedot un viņi lietu izskatīs.
Pēc tam pārzvanīja un teica, ka viss ko es varot darīt ir aizsūtīt viņiem bildes epastā, bet izredžu dabūt vietā jaunu vai saņemt atpakaļ naudu man neesot nekādu. Man pašai vajadzēja saņemot preci atskatīties iepakojumu, jo ne jau 5 ls maksājot.
Bet man rodas jautājums, vai tiešām man vajadzētu zināt, kā izskatās sabojāts iepakojums, es taču katru dienu gāzes plītis nepērku, bija tur plaisa putaplastā, bet man jau šķita, ka reiz veikals tādu pārdod, tad visam jābūt kārtībā. Un noliktavas pārzinis esot ļoti labi atcerējies tieši manu gāzēs plīti, un iepakojumam neesot bijis ne vainas. Jādomā, ka tieši tāpēc arī atcerējies, ka viss tur tomēr nav bijis kārtībā.
Par cik vecā gāzes plīts jau bija noņemta nost, izpalīdzīgais "gāzes vīrs" piedāvājās mēģināt iztaisnot, jo ēst taču uz kaut kā jātaisa ir.
Nepatīkami apzināties, ka jautājums - vai jums ir nepieciešama piegāde - patiesībā nozīmē to, vai viņi varēs "iesmērēt" pašu pieņemto brāķēto tehniku. Un ka uzticēties nevar tiešām nevienam - tur jau tie kašķīgie pircēji rodas. Es ar tagad būšu tāda
Ja man gribētos nopirkt bojāto preci, nopirktu to vernerā, pērkot jaunu preci es tomēr gribētu saņemt jaunu preci.
Nekad vairs nepirkšu neko 220. Lv un saviem kolēģiem, draugiem un paziņām arī noteikti ieteikšu neko tur neiegādāties.
Paldies par uzmanību.
Marina
Комментарии (4)
Jā, no internetveikaliem laikam tieši par veikalu 220.lv lasīts visvairāk sūdzību. Acīmredzot, iegādājoties tur preci, jābūt divtik uzmanīgam. Bēdīgi, ka veikals nerūpējas par savu reputāciju. Kādreiz bija iespaids, ka šis ir viens no uzticamajiem i-neta veikaliem.
Pati vainīga! Tu vēl pēc pusgada atvērtu to plīti un tad teiktu arī ka veikals vainīgs! Noteikti ka sanāca šaize un tad mēģini tik izdabūt ko no veikalniekiem! Nu nav veikalam tagad mūžīgi jānes atbildība par visu!
iepērkos pārsvarā tikai 220.lv interneta veikalā. nekad līdz šim nav piemānījuši. Man savukārt šis ir vienīgais veikals kuram uzticos un zinu, ka viss būs vis augstākajā līmenī. p.s. nestrādāju šajā firmā un nav nekādas saistības, tikai pircējs vairāku gadu garumā.
Pie velna, kāda "iztaisnošana"? Ja tur ir vispār nepareizās detaļas tad vediet uz to veikalu un pieprasiet lai maina. Uzreiz uz PTAC, ja kautko atsaka!
Neko pašiem negrābstīties!!! Vajadzības gadijumā expertīze var noņemt pirkstu nospiedumus un atrast kadru kurš viņu pirms tam bijis atpakojis un izzadzis. Iespējams kāds noliktavas darbinieks!
A ja paši sāk grābstīties, nu tad maksā par savu tupību!