Уже который год являюсь клиентом этого интернет магазина, всегда все заказы получаю вовремя, в хорошем качестве, так что на данный момент все довольна.Спасибо!
Internet magazin 220.lv njepishit otzivi na svajo ime.
Sposibo "pravda i ni4ego krome pravdi" - za pozitivnij otziv.
Vashe slova nas radujet, po skolka mi v denj obsluzhivajem balshoj abjom klientov, i nas radujet shto nashi klienti davolni. Jesli bivajet sluchij, kogda klient njedavolen - mi vsjega reshajem problemu.
Nu protams, ka 220.lv ir arī klienti, kam viss ir sanācis labi bez jebkādām problēmām, bet ...
Es Jūsu veikalā iepirkos 1 reizi un tā Jūsu dēvētā: "mi vsegda rešajem probļemu" ir vienkārši nožēlojama atruna.
Klientam, lai atrisinātu "probļemu" ir jāpaliek par muļķi, jābraukā uz veikalu n-reizes, jo pa telefonu "probļemu" risina ar standartfrāzēm: noskaidrosim atzvanīsim! Protams neviens neatzvana, vai atzvana pēc nedēļas. Pa to laiku klienta pacietība jau 3x ir beigusies. Netiek ievēroti preču piegādes termiņi, regulāri precēm trūkst lietošanas instrukcija VALSTS VALODĀ!!!
Tapat mēdz būt problēmas ar garantijas saistību izpildi vai preces atgriešanas kārtības ievērošanu!
Tā var turpināt vēl un vēl.
Ieteiktu tomēr būt kritiskākiem pret savu darbu!
Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.
Комментарии (4)
hvatit samim sebe pisatj hvalebnie kommenti, vsem ze jasno, 4to eto rabotnik 220.lv pi6et pod kopirku
Dobrij, Denj!
Internet magazin 220.lv njepishit otzivi na svajo ime.
Sposibo "pravda i ni4ego krome pravdi" - za pozitivnij otziv.
Vashe slova nas radujet, po skolka mi v denj obsluzhivajem balshoj abjom klientov, i nas radujet shto nashi klienti davolni. Jesli bivajet sluchij, kogda klient njedavolen - mi vsjega reshajem problemu.
Prijatogo dnja!
internet magazin 220.lv
spasibo za va6 otvet :D
Nu protams, ka 220.lv ir arī klienti, kam viss ir sanācis labi bez jebkādām problēmām, bet ...
Es Jūsu veikalā iepirkos 1 reizi un tā Jūsu dēvētā: "mi vsegda rešajem probļemu" ir vienkārši nožēlojama atruna.
Klientam, lai atrisinātu "probļemu" ir jāpaliek par muļķi, jābraukā uz veikalu n-reizes, jo pa telefonu "probļemu" risina ar standartfrāzēm: noskaidrosim atzvanīsim! Protams neviens neatzvana, vai atzvana pēc nedēļas. Pa to laiku klienta pacietība jau 3x ir beigusies. Netiek ievēroti preču piegādes termiņi, regulāri precēm trūkst lietošanas instrukcija VALSTS VALODĀ!!!
Tapat mēdz būt problēmas ar garantijas saistību izpildi vai preces atgriešanas kārtības ievērošanu!
Tā var turpināt vēl un vēl.
Ieteiktu tomēr būt kritiskākiem pret savu darbu!