www.220.lv - attieksme pret klientu
Mana situācija vēl nav atrisinājusies.22.03.2014. interneta veikalā 220.lv iegādājos planšeti. Atnākot mājās tika konstatēts, ka minētai planšetei pievienojot mobīlo internetu tas nedarbojas ( i veikala 220.lv minēts, ka iespējams pievienot mobīlo internetu minētai planšetei). Tā nu 4 dienas mēģināju visādos veidos šo uzparikti pievienot, bet nekā. Kad pacietības mērs bija pilns, devos uz viņu servisa centru Ģertrūdes ielā. Pirmām kārtām, jau gribētos atzīmēt, ka servisa meitenes izskatījās pa galam neapmierinātas, ka ierados ar bērnu, par sasveicināšanos pat nerunājot. Izstāstīju savu problēmu, tā nu viena meitene apskatījās, pēc tam arī otra. Kamēr viena skatījās planšeti otrai aktuāli šķita padalīties ar video Odnoklasnikos ar vienu no politiķiem galvenajā lomā. Tad tā kas skatījās planšeti vienkārši piecēlās un aizgāja, kaut kāds neatliekamas darīšanas gadījās, jautāju otrai meitenei, kas īsti ar to planšeti ir, viņa atbildēja, ka jā mobīlais internets neiet, viņa nesaprotot, kas par vainu, un menedžeris ar mani sazināsies. Ta nu lasīju pa galdu savu planšeti ar visām pavadzīmēm un vadiem, laikam arī tas ir jādara klientam šai iestādē, lai cik tas arī dīvaini nebūtu. Tā nu, šis Menedžeris nav zvanījis. Kamēr gaidīju Menedžera zvanu planšete atteicās vispār slēgties iekšā, atkal braucu uz servisu jau ar prasību, ka gribu atpakaļ naudiņu par iegādāto planšeti. Atkal mūs sagaidīja "laipnā meitene no servisa" iegrūda formu, kas jāaizpilda, bez jebkādiem paskaidrojumie. Savāca planšeti un , paldies, ka atbildēja uz jautājumu, kad būs kādas ziņas par planšeti, teica, ka 10 dienu laikā. Pagājušas jau 2 nedēļas ar rezervi (10 dienas jau sen cauri) , nolēmu piezvanīt uz 220 lv servisa centru. Un tālākais teksts no darbinieces puses mani vienkārši šokēja - "Pagaidām par jūsu planšeti nav nekādu ziņu un ar jums tuvākā laikā sazināsies" . Pēc šādas attieksmes sāku ļoti nopietyni apsvērt iet uz visām iespējamām instancēm, sākot no PTAC utt.
Комментарии (2)
viņi parasti raksta, ka regulāri uzlabo komunikāciju ar klientu, bet spriežot pēc regulārām sūdzībām, ne sūda viņi nav uzlabojuši !
Šaubos vai šai kantorī vispār kāds dzirdējis par klientu apk.kultūru.