www.sudzibas.lv 220.lv Attieksme pret klientiem!

www.220.lv - Attieksme pret klientiem!

Vienkārši kretīni - pasūtīju uzņēmumam nepieciešamās preces - lai atbrīvotu sevi no rūpēm TO darīju i-Veikalā - domāju būs kā visiem - pasūtīju, samaksāju, atved un lietoju, bet NEKĀ, joki sākās jau nākamajā dienā - pasūtīju, uzņēmums samaksāja jau tās pašas dienas vakarā, nākamajā rītā - draudu vēstule - ja Jūs nesamaksāsiet tad ... (nav svarīgi kas - bet attieksme pret klientu), vakarā - Jūsu pasūtījums pieņemts un mēs piegādāsim 2-3.darbadienu laikā - nu OK, gaidu, visu šo laiku karājās statusā "iesniegts", trešajā darbadienā (vēl sestdiensvētdiena pa vidu bij) zvana, saka, ka vienas lietas tomēr neesot, es saku, nu tad vediet šurp to kas ir - bet tad Jums būs DIVAS piegādes maksas (vai tā ir mana vaina, ka visas akceptētās preces nav pieejamas uzreiz), nu labi, saku vai šodien atvedīsiet - Nē Parīt!!! Nācās izkaut mašīnu un pašam braukt pakaļ, tā vietā lai mierīgi savu darbu darītu. Par neesošo pasūtījuma daļu - tā izrādījās par pāris latiem dārgāka, jo tā modeļa neesot, esot cits (Vai tā ir mana problēma? Vai TO nevajadzēja saskaņot pirms rēķina izrakstīšanas???) Bet tas nekas - tos divus latus varēšot piemaksāt uz vietas!!! Nu uzņēmumam, kurš prezentē sevi kā labāko, kas sola milzu ziemassvētku u.c. atlaides, pārsimts latu pasūtījumam atlaist pāris latus ir Lieeeela problēma - vienkārši ar grāmatvedības papīriem ķēpa sanāk - un kāpēc šī i-veikala darbības dēļ būtu jācieš kaut kādā mērā klientam???

A

Комментарии (4)

Y YoYo 02.12.2012

220.lv ir pilnīgs mēsls ne veikals!
Pilnīgas pupu mizas ir viņu solījumi, šai veikalā iepirkos 1 reizi, nu jau gadus 4 atpakaļ!
Tā bija pirmā un pēdējā reize, kad es kaut kādā veidā komunicēju ar šo uzņēmumu!
Attieksme pret klientiem ir nožēlojama, lai neteiktu briesmīga!
Pēc tam esmu vairākkārt izmantojis citu i-veikalu (nereklamēšu kādu) pakalpojumus, bet 220.lv priekš manis vairs neeksistē!

2 220.lv 03.12.2012

Par visu pēc kārtas.

YoYo - interneta veikals 202.lv ir būtiski mainījies, salīdzinot ar to, kāds tas bija 4 gadus atpakaļ. Nomainījušies ne vien īpašnieki, ne vien vadība, bet arī liela daļa darbinieku un šī maiņa ir notikusi tikai aiz viena iemesla - kļūt labākiem :)

Apooo - lūdzu, pasakiet konkrētu pasūtījuma numuru, lai mēs varētu noskaidrot, kurš darbinieks ir kļūdu pieļāvis un attiecīgi piedāvāt Jums kādu mierinājuma balvu. Vienīgais, kur nesaskatam savu kļūdu, ir par pasūtījuma apmaksas vēstuli - acīmredzot Jūsu samaksātā nauda kādu laiku ceļoja pa bankām, kamēr ienāca mūsu SEB vai SWED kontā, un tā noteikti nebija draudu vēstule, tikai lūgums samaksāt un brīdinājums, ka ja gadījumā samaksu nesaņemsim, tad pasūtījumu anulēsim.
Gaidīsim ziņu no Jums, lai varētu vērst gan šo, gan citus gadījumus nākotnē par labu! Lūdzu atrakstiet mums uz [slēpt]@220.lv pasūtījuma numuru un atsauci, ka esat no sudzibas.lv

P Parsla 03.12.2012

Piekrītu aaapo un YoYo paustiemjam viedokļiem. No interneta veikala 220. jābēg, tiko izdzidat šo nosaukumu. Pirms gada iegādājos mūzikas centru, kuram drīz vien meistars konstatēja brāķi CD sistēmā. Esmu to nesusi labot vēl piecas reizes, un vienmēr esmu saņēmusi atbildi, ka sistēma darbojas nevainojami. Kad uzstāju šo samainīt pret kvalitatīvu tehniku, saņēmu atbildi, ka esmu pati to reglāri lauzusi... Joprojām centrs stāv 220 veikalā un jau mēnesi neesmu saņemusi atbildi uz manis izvirzīto prasību pēc kvalitatīvas preces !!! nedariet muļķības un neiepērcieties šai veikalā !!

Likumsargs 03.12.2012

Ir tāds teiciens, ka skopais maksā divreiz, es gribētu pārfrāzēt un pateikt, ka slinkais maksā divreiz.
Man kādu laiku atpakaļ arī bija negatīva pieredze ar iepirkšanos interneta veikalā. Tā epopeja gāja veselu gadu, kamēr panācu, ka veikals paņem atpakaļ brāķi un atgriež naudu, jo šī gada laikā vajadzības pēc šīs konkrētās preces atkrita un kam man nevajadzīga manta!
No tā laika interneta veikalos neiepērkos, labāk samaksāt pāris latu vairāk, bet nopirkt parastā veikalā. Esmu par to pārliecinājies ne vienu reizi vien!
Un šo pāris latu dēļ nav jēga bendēt nervus un tērēt laiku!

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы