www.220.lv - Apkalpošana
Šoreiz tā nebūs sūdzība bet gan skaidrojums tiem neapmierinātajiem cilvēciņiem, kas jūtās piekrāpkti. Diemžēl šobrīd ir ļoti daudz tādu 'pircēju' kas diezgan ļaunprātīgi izmanto labu veikalu pārdevēju kompitenci un cenšās visādos veidos izsūkt informāciju no zinošiem pārdevējiem. Un veikalā 220 pārdevēji tiešām zinās un varēs paskaidrot visādas nianses un sīkas detaļas, kuras nezinās citi.Informācija tiek iegūta pie zinošiem pārdevējiem bet prece bieži tiek meiģināta iegādāt internetā. Tad nu rodas jautājums, kādēļ šie pircēji nezvanās uz interneta veikaliem un nemeiģina tur noskaidrot visus sīkumus. Atbilde jau būs vienkārša, tur informācijas nav! Un šeit ir situācijas kad atnāk pie tevis pircējs un grib lai viņam pus stundu un ilgāk stāsta par tehniku pieraksta modeļus, izmērus, programmas u. Tt. Bet tad kad cilvēki piedāvā nopirkt vai arī pasūtīt vai rezervēt preci, šiem pircējiem prece uz reiz nav vajadzīga. Tad nu arī neapvainojaties tie, kuri jūtas aizskarti, ja gribat tikai informāciju. Tie kuri vēlas preci iegādāties veikalā, to vienmēr ir izdarījuši un arī sarunās labāku cenu. Takā veiksmīgus pirkumus
Комментарии (4)
Par sarunātu cenu gan muldi!!! Mums remonta laikā mēbeļu meistars apgalvoja, ka sadarboja ar jūsu veikalu, tāpēc cena būs "laba". Rezultātā nopirkām nosūcēju (neesmu salīdzinājusi ar citiem veikaliem, strādā labi), ELEKTROLUX plīts virsmu, kas ir neērta un bija stpri dārgāka, kā, piemēram veikalā KIMKO - diemžēl ieraudzījām to jau pēc pirkuma, ELEKTROLUX ledusskapi, kurš gaudo kā vilks un NENOPIRKĀM ELEKTROLUX veļas mašīnu, jo 220 pārdevējs mēģināja mani apčakarēt par Ls 60 - biju jau noskatījusi un arī nopirku tajā pašā dienā KIMKO. Nevienam neiesaku pie jums pirkt.
Zieds: drīkst jautājumu? Kapēc tu vispār pirki tādu plīts virsmu, kas tev liekas NEĒRTA?
Izvelc galvu no pakaļas varbūt...
Rupjības, protams, rakstīt ir visvieglāk:), laikam esi labi ja trīs klasītes palīgskolā pabeidzis.
BET visas preces īpašības un lietošanas ērtības, diemžēl var novērtēt tikai pēc uzstādīšanas un lietošanas.
Par cenam nepateikšu, neesmu salīdzinājusi ar citiem veikaliem. Mani cenas šinī veikalā apmierināja, varu tādas atļauties.
Taču maksājot labu naudu, man gribējās sagaidīt arī pieklajīgo attieksmi, kura, diemžēl, bija tikai vienam pārdēvējam.
Atnākot kartējo reizi, diemžēl, nebija tā pārdevēja maiņa, un es saņēmu tik rupju atbildi uz vienkaršo jautājumu par preci, ka nu vairs tajā veikalā un kāju nespēršu.(Tajā reizē gribēju nopirkt uzreiz 2 ierīces uz vairākiem simtiem latu, taču pirkšu tos citur)
P.S. Cienijamie pārdevēji, Jūs jau veikalā parādījāt savu rupjību, nevajaga arī šeit rakstīt, atbildot uz manu kommentāru, nepieklājīgas atbildes, ka Jūs to darāt citur, uzdodāmies par it ka sava veikalā pircējiem. Jūsu veikala reputāciju glābs ne jau Jūsu rupjība, pat anonīma, bet pieklajīga attieksme pret pircējiem.