SIA Pigu Latvija/220.lv - Slikts serviss
23.09.2016 es caur internet veikalu 220.lv pasūtīju preci (pasūtījuma Nr 3638870) un 26.09.2016 braucu saņemt uz Daugavgrīvas ielu 114. Tika samaksāta nauda un es devos uz noliktavu preci saņemt. Tur protams iznesa manu pasūtīto preci iepakotu, uz tās bija rakstīs mans uzvārds. Prece tika ielikta a/m. Pārbaudīt tās saturu man nebija iespējams- nazi līdz nevadāju un ar rokām atplēst iepakojumu neizdevās. Problēmas sākās, kad mājās tika atvērts iepakojums. Tā nebija manis pasūtītā prece- pat nekas tamlīdzīgs! Zvanu uz 220.lv. Darbinieks, kurš stādījās kā Artūrs, teica, ka ātri apmainīs un tā ir vīņu vaina. Trīs dienas gaidu, kad atsūtīs kurjeru. Pa šo laiku vēlreiz zvanīju uz 220.lv un tad es dzirdēju visu, ko šī iestāde domā par klientiem. 29.09. kurjers preci paņēma un solīja nākamajā dienā nogādāt uz 220.lv. Sākot no 03.10.2016 zvanu katru dienu uz 220.lv, bet viņi tik saka, ka preci nav saņēmuši. Pati zvanu uz DPD un noskaidroju, ka prece 30.09.jau ir nogādāta pēc adreses un to saņēmis darbinieks ar uzvārdu Garklāvs. Zvanu atkal uz 220.lv un saka, ka preci nav saņēmuši, novēl jauku dienu un nomet klausuli, nemaz neuzklausot klientu līdz galam. Es tomēr vēlētos saņemt savu preci, jo esmu samaksājusi naudu. Uz atvainošanos no 220.lv nemaz neceru.
Labdien,
Pēc visas mums pieejamās informācijas, Jums ir snieguši informāciju gan socialajos tīklos, gan pa telefonu par to ka sobrīd visa informācija tiek risināta. 29.09 no Jums tika paņemta prece. 3 dienu laikā tā tiek piegādāta mums uz veikalu un nodota garantijas centram, savukārt pēc tam vēl divu dienu laikā tiek sniegta atbilde, Jūsu jautājums tiks izrisināts līdz rītdienai 06.10. Rīt būs 5 diena kopš esat nodevusi preci kurjerdienestam. Lūdzam vēl nedaudz Jūsu pacietības. Mūsu klientu apkalpošanas komanda ar Jums sazināsies kolīdz būs saņēmuši informāciju ka var sniegt Jums atbildi. Jauku dienu
Комментарии (7)
Laikam garantijas serviss cenšas 5 darba dienu laikā no nepareizās preces (kaut kādiem plauktiem) izgatavot manu pasūtīto vannas istabas skapīti. Nez vai izdosies, tur tad vēl jākrāso- kamēr krāsa izžūs, jāpiemeklē durvis. Es vēl saprastu, ka jāparbauda elektrotehnika, bet mēbele, kura nemaz nebija salikta. Ko tur dara 5 darba dienas???? Vienkārši ņirgājas par klientu! Ar priekšniecību sazināties neļauj, nezin kad priekšniecība atrodas uz vietas un kad pieņem un nekādu konkrētu atbildi kad es saņemšu preci vēl joprojām neesmu saņēmusi. Tikai jagaida kad ar mani kāds sazināsies. Tā kā nav tā kā raksta- saņemsiet savu preci jau nākamajā dienā! Šajā iestādē tas nenotiek un tas nav pirmais gadījums- vismaz ar mani. Divas reizes pasūtīju un abas reizes nepareizes preces- vai brauc pats pakaļ vai piegādā kurjers, rezultāts tāds pats. Iesaku visiem labāk meklēt citu internetveikalu- šim uzticēties nevar. Jāgaida rītdiena, gan jau garantijas serviss būs salicis no plauktiem vannas istabas skapīti.
Labdien,
Pēc mums pieejamās informācijas, ar Jums sazinājās mūsu klientu apkalpošanas komanda, pasūtījums ir pārtaisīts un rīt prece jau būs pie Jums,
Vēlamies Jums vēlreiz atvainoties par Jums sagādātajām neērtībām.
Jauku dienu
Nosodu, protams, situāciju kāda izvērtusies, bet kas tas par untumu meklēt priekšniecību?
Tā kā šādi uzņēmumi ir lieli un ir lielas komandas, kur cilvēki strādā savā struktūrā un katrai jādibina ir kontakti, vienam ar otru, tas nozīmē, ka uzņēmumam visa informācija ir svēta lieta!
Tas nozīmē, ka ir kvalitātes uzraugošie cilveki, kas apkopo šādus gadījumus un attiecīgi rīkojas. Tāpēc ir atbalsta centrs, kas risina problēmu un kontaktējas ar klientiem. Viņi ir starpnieki. Katras sūdzības vai kavējumi vai preču atgriešanas tiek uzskaitītas un kāds pa to dabū pa ausīm noteikti. Un to noteikti dara vadība (priekšniecība).
Ar visu to, kad liekas, ka viss ir slikti, uzņēmumos ir kvalitātes standarti, kuri ir nepieciešami, savādāk viss būs haosā.
Tātad runa ir par tādiem, ka 220.lv. Vini nav vienīgie. Ja tiksiet pie priekšniecība un viņi pateiks jums, ka sados sutu tiem darbiniekiem vai atlaidīs, kas cēla klausuli, jums labāk paliks? Šaubos, teicāt, ka vajag preci. Darbinieki izdrillēs pēc procedūras jebkurā gadījumā, jo jebkura lieta, kas veicina negaciju tiek izskatīta.
Gribētos redzēt, ka Amazon vadību dabūsi pie rokas un lamāsi darbiniekus. Netiksi nekur tālāk par atbalsta centru.
Pedejais viedoklis. Darbinieki nemētājas uz ielām, kā benčiki. Ir grūti atrast piemērotu cilvēku darbiem, kurus ir vel jamāca. Ja ir pieredze, tad nebūtu tik slikta komunikācija, ja nav pieredzes, tad jaunais darbinieks nav izbaudījis pietiekamas stresa situācijas.
Pēc visa šī mana ieraksta, jums vajag tikai savu preci un šis raksitais neinteresē. Tāpēc nafig bļaut un nafig prasāt vēl priekšniecību?
Tā ir, kad grib uzvārīties uz citiem! Nav brīnums, ka tauta runā, lai nepērk šajā veikala neko! (Sorry, cilvēki tā runā)
man ir aizdomas, ka nepērk tikai 10% un tie paši bļaustās, lai nepērk. Par pozitīviem notikumiem neviens neraksta, tāpēc arī nav ar ko salīdzināt. Nezinu, kur izrāvi tautā runā, kad internetā ir tikai negatīvie ieraksti :)
Pēc 10 dienām es beidzot saņēmu savu preci, kurai pašai tomēr bija jābrauc pakaļ, jo internetveikals sūta manu preci uz citu adresi. Kad atvēru savu sūtījumu- ieraudzīju, ka prece ir ar defektiem. Laikam tāpēc tik ilgi bija jāgaida, lai to preci saņemtu šādā stāvoklī.
Labdien cienījamā Svetlana!
Mēs ļoti atvainojamies par Jums sagādātajām neērtībām, šobrīd daram visu iespējamo, lai labotu radušos situāciju,
Kolēģi ar Jums sazināsies tuvākajā laikā, lai piedavātu Jums ērtu risinājumu.
Vēlreiz atvainojamies par Jums sagādātajām neērtībām.