220.lv - Uzmācīgi 220.lv SMS
Kā atteikties no 220.lv sms, ļoti apnikušas viņu regulārās nakts izpārdošanas. Vienreiz kaut ko tur nopirku un tagad nožēloju. Būtu zinājis ka tagad visu mūžu saņemšu tās traucējošās īsziņas - nebūtu tur nekad iepircies. Zvanot uz mājas lapā norādīto tālruni, nekādi rezultāti - sms no 220.lv turpina nākt. Un nobloķēt arī nevar jo neuzrādās tel. Nr. no kāda tiek sūtītas īsziņas. Vai tiešām iejauti arī mobīlo sakaru operātori?
Labdien, atvainojamies par sagādātajām neērtībām! Lūgums atsūtīt e.pastu uz [email protected] norādot mob.tel. nr. lai varam izņemt Jūsu nr. no mūsu datubāzes.
Комментарии (14)
nepieklājīgi ilgi gaidu preci un saņemu tikai sms ar solījumiem,ka 2darba dienu laikā piegādās,bet vēl joprojām pacietīgi gaidu preci par kuru ir samaksāts,ceru uz brīnumu,lai jauka diena visiem darbiniekiem.
Заказ 5719703.Не нашла свою сегодняшнюю жалобу , но это уже не важно.Удивило мгновенная реакция и обрадовало решение проблемы, которое меня устроило. Не ошибается тот, кто ничего не делает.Остаюсь вашим клиентом
Es gribēju pasūtīt televizoru šajā interneta veikalā, jautāja par pārbaudi uz vietas, vadītājs teica, ka jūs nevarat pārbaudīt uz vietas. Es jautāju "kāpēc?" šī bore neuztrauca mani atbildēt. Neiegādājieties šajā veikalā
Man ari ta bija. Kaut gan tur regulari pasutu, piekritu ka no tiem sms un emails 5 reizes dienaa var traks palikt.
Ja esi registrets lietotajs, tad ir jaiet sava profilaa un tur jabut iespejai pie info atkekset iespeju sanemt reklamas, pazinojumus utt. Ja neesi registrejies, tad uzraksti viniem (ir uz front page saite uz info formu) un pieprasi tadam un tadam talr nr/email atslegt reklamas sms. Agrak sis man palidzeja.
Ar pastiem ir pavisam vienkārši, tos bloķē. Manam pastam ir tāds ļoti veiksmīgs bloķētājs, ka sopams netiek sists atpakaļ, bet līdz manai pastkastei nenonāk, kaut kur pazūd nekurienē pa ceļam.
Vēl labāk - izveidojiet adresi, kuru jūs ikdienā nelietojat, un dodiet to spameriem. Var paņemt arī pašu lētāko priekšapmaksas karti. kura tātad ir piesaistīta numuram, bet telefonā nelikt. Jums ir īsts spameriem dodams numurs, uz kuru viņi nevar neko nosūtīt.
Pret katru reklāmas paņēmēmu ir ļoti vienkāršs un labs pretpaņēmiens.
Tagad nāks spēkā datu aizsardzības likums, nāksies sūdzēties Valsts datu aizsardzības inspekcijai par tādām neatļautām reklāmām.
26.04.2018 pasūtīju preci no 220.LV, bija teikts ka saņemšu to 27.04.2018 DPD pakomātā... Nu jav ir 30.04.2018, bet preci vēl neesmu saņēmis... Serviss-0...
Pasūtiju skapīti vannas istabai,saņemot pasūtijumu konstatēju ka nepietiek detaļas un savākt nevar .Uzrakstīju palīdzību e-pastu, bet izņemot autoātisko atbildi par ziņu saņemšanu nav nekādas darbības.
Piegādes termiņi un serviss sliktā līmenī! Uz katru no uzrakstītajiem E pastiem var gaidīt 3dienas...piezvani,sola ātrāk ko atbildēt,bet tur neviens nekur nesteidzās,un klients ir otrajā vietā!
Uzņēmums nespēj piegādāt preci pilnā komplektācijā, process velkas 2 mēnešus. Nicīga darbinieku attieksme
Uzņēmums nespēj piegādāt preci pilnā komplektācijā, process velkas 2 mēnešus. Nicīga darbinieku attieksme.
Pasūtot preci datorkrēslu, solīja piegādāt 02.11.2018, nepiegādāja, atnāca ziņa par kavēšanos un sola 06.11.2018.
Pasūtījuma nr: 6497024
Šoreiz vēlos izteikt pateicību, klientu konsultantam Andim un visai Sia "Pigu Latvia" komandai!
Par operatīvu un uz klientu vērstu problēmas risinājumu, atsaucību !
Veiksmi darbos!.
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību
Labdien, Jāni!
Pateicamies Jums par šādu novērtējumu un vēlam veiksmīgus pirkumus arī nākotnē.
Ja būtu zinājis, ka "piegāde nākošajā dienā" ir mušpapīrs, nebūtu veicis pasūtījumu, bet par lielāku naudu preci pircis citā veikalā, klātienē.
Tagad prece "nāk no ārzemēm" un "kavēsies piecas dienas".
Nekad neko vairs nepirkšu 220.lv
Labdien!
Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]
Ar cieņu, 220.lv