220.lv - Slikts serviss, var teikt arī krāpšana.
Pasūtīta prece jūlijā, piegāde nav veikta. Cik zināms prece ir Latgalē izkrauta pavisam citur. Tā gadās, kad neviens ne par ko nav atbildīgs un klients ir pēdējā vietā. Kad mēnesi pēc nenotikušas piegādes jautā parpreci, tad mēs vēl te kaut ko risinam, paši nesaprotam ko. Vainīgs Dpd esot, iespējams. Naudu atpakaļ ar negrib skaitīt, tā kā esiet prātīgi un labāk iepērcieties kādā citā e-veikalā. Papildus, tam 220.lv klientu konsultantei blakus suflieris māca runāt un izsaka nepiedienīgas frāzes, kuras diemžēl ar labu ausi var sadzirdēt, bet labāk būtu nedzirdēt.
Labdien!
Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]
Ar cieņu, 220.lv
Labdien, Daini!
Pēc mums pieejamās informācijas, mūsu klientu apkalpošanas komanda bija sazinājusies ar Jums saistībā ar pasūtījumu.
Noklausoties sarunu ierakstu un iepazīstoties ar darbinieka paskaidrojumu, secinām, ka telpā, kurā atradās mūsu darbinieks, bija cits cilcēks, kurš vadīja privātu sarunu. Tas ko dzirdējāt, nebija veltīts ne Jums, ne kādam citam mūsu klientam. No sirds atvainojamies par pārpratumu.
220.lv
Добавить комментарий