220.lv - Slikts serviss, nihilisms
Neiesaku iepirkties šajā veikalā, absolūta darbinieku nekompetence, rupjas kļūdas, solījumu nepildīšana. Manā gadījumā nomaksas līguma dokumenti nebija pievienoti klāt precei, kuru man 10.06.2019 piegādāja Latvijas pasts. Kad pati 20.06.2019 telefoniski sazinājos ar 220.lv un sāku interesēties, kur jāveic apmaksa, tiku padarīta par ļaunprātīgu 220.lv pakalpojumu izmantotāju, jo neesmu parakstījusi līzinga dokumentus, kaut 220.lv nemaz nebija paši tos pielikuši precei klāt un man nebija, ko parakstīt. Telefonsarunā 220.lv darbiniece pieprasīja doties atkal uz lp, lai tur parakstītu līgumu, nosūtīt dokumentus elektroniski nepiekrita. Godprātīgi tajā pašā dienā - 20.06.2019z uz lp aizejot, līgumu 220.lv pastam tā arī nebija aizsūtījuši. Sazinoties ar 220.lv operatoriem-raustīja plecus, teicās nodot info atbildīgajiem darbiniekiem. Faktiski klients tiek maldināts, tiek tērēts klienta laiks un nauda, ntās reizes 220.lv neizdarības un nekompetences dēļ klients tiek padarīts par vainīgo. Uz aicinājumiem atzvanīt neatzvana, paskaidrojumus nekādus nesniedz. Līguma dokumentus visbeidzot piegādāja lp darbinieki parakstīšanai, parakstot abas kopijas, nav zināms, kad un vai tiks atgriezts klienta eksemplārs. Ļoti necilvēcīga, nihilistiska, augstprātīga attieksme un slikts serviss
Комментарии (3)
Aaaaai tāda iespēja bija! Prece pie Jums.
līguma nav. Dāvana būtu. :D
Aicinu sazināties ar PTAC vai vērsties ar sūdzību. Tā veikals nedrīkstēja rīkoties.
220 ir vislielākais sūds, ko dzīvē esmu redzējis. Tirgo vienus krā,mus, serviss ir slikts, joprojām man parādā 90 eur par kuru atgriezu, bet naudu tā arī neieskaitīja. Retardu kantoris, izmantojiet labāk Tet/Euronics/RD, vienalga ko, tikai ne šo sūda kantori.