220.lv - Slikts serviss, neatgriež naudu par preci
2022. Gada 10. Oktobrī no veikala saņēmu pasūtīto preci - sieviešu jaku. Atsūtīts tika nepareizs izmērs (pārdevēja kļūda) un tajā pašā dienā preci nosūtīju atpakaļ ar Latvijas pasta starpniecību, jo tā telefoniski man norādīja veikala darbiniece. Pievienoju atgriešanas veidlapu un e-pastā veikalam nosūtīju failus ar nosūtīšanas kvīti un bildi, kur redzama preces neatbilstība. Šodien ir 15. Novembris, bet nauda par preci joprojām nav atgriezta. Komunikācija pa telefonu un e-pastā ir bezjēdzīga, saņemu atvainošanos un solījumu naudu atgriezt, un tā, daudzas reizes. Esmu nogurusi no tā visa, tajā pašā laikā absolūti bezspēcīga kaut ko panākt!
Pievienoju failus ar pasta kvīti un bildi, kurā redzams, ka izmērs uz jakas nesakrīt ar to, kas uzrakstīts uz iepakojuma (pasūtīts bija 2xl) .
Labdien, Līga!
Latvijas Pasts Jūsu pasūtījumu atgrieza bez reģistrācijas, līdz ar to pazuda iespēja to izsekot un Marketplace preces pārdevējs preci joprojām nav saņēmis.
Jums kā klientam nebūtu jācieš loģistikas kļūdu dēļ, tāpēc mēs veiksim izmaiņas iekšējos procesos, lai arī šādos gadījumos, naudas atgriešana notiktu noteiktajā termiņā. Nauda šobrīd Jums ir atgriezta.
Ļoti atvainojamies par sagādātajām neērtībām!
220.lv
Добавить комментарий