www.sudzibas.lv 220.lv Slikts serviss, maldināšana

220.lv - Slikts serviss, maldināšana

220.lv esmu veikusi pasūtījumu. Man preci nepieciešams bija saņemt 18.04.2023 datumā, dāvanai.

05.04.2023 pasūtīju preci, plānotais laiks, kad preci varētu piegādāt bija 18.04.2023 datums, zinot to, ka prece varētu dažādu iemeslu dēļ aizkavēties, tad papildus tika pasūtīta vēl viena prece, kuru varētu izņemt, ja mazums tā nepaspēs atnākt laicīgi. Otrās preces piegādāšanas laiks bija daudz atrāks, bet veikalā tā jau bija nākošajā dienā - 06.04.2023. - un šo pasūtījumu varēja izņemt līdz 17.04.2023.

17.04.2023 datumā nesaņēmu nekādu ziņu, ka pirmais pasūtījums varētu kavēties, ar cerību, ka rīt gan jau viņš pienāks, nebraucu uz veikalu un neizņēmu otro pasūtījumu.

18.04.2023 - plkst. 09: 04 saņēmu ziņu no 220.lv, ka pasūtījums kavēsies un tiek plānots izpildīt 21.04.2023. Es uzreiz piezvanīju uz informatīvo tālruni un tika sarunāts, ka otro pasūtījumu neanulēs un viņš vēl nav anulēts, ka viņu varēs saņemt šodien, bet tas kas kavējās, tika sarunāts, ka viņu atcels un naudu atgriezīs.

Uz vakar pusi aizbraucu uz Akrapoli - 220.lv veikalu, lai izņemtu pasūtījumu, man pateica, ka viņš ir anulēts - es, protams, nesapratu, pateicu, ka tika sarunāts, ka viņu neanulēs, varēs droši izņemt un ar jums par to sazināsies. Pārdevēja kaut ko datora skatījās un e-pastā ieraudzīju ziņu, kur arī bija minēts, lai manu pasūtījumu neanulē - viņa man pateica, ka kolēģe gan jau neieraudzīja šo e-pastu, tāpēc arī anulēja. Es pajautāju, un ko man darīt? ! Pārdevēja neko nevarēja man pateikt, pat neatvainojās.

Es arī pajautāju, ja prece tika anulēta šodien, gan jau viņai taču vajadzētu būt te pat uz vietas vēl, es vienkārsi nopirkšu, uz ko viņa man atbildēja, ka nav uz vietas (kas man maz ticams) un citu modeļu arī. Es vienkārsi pateicu paldies un aizgāju prom.

Piezvanīju atkārtoti uzreiz pēc tā, kā izgāju no 220.lv veikala uz informatīvo tālruni, un palūdzu, vai var tomēr to pirmo pasūtījumu piegādāt, viņu neatcelt, es tomēr izņemšu, uz ko man atbildēja, ka labi, nodos informāciju tālāk.
Protams, 19.04 dārgs man cilvēks paliks bez dāvanas, bet, kad atkal taisīšos uz to pilsētu, tad arī aizvedīšu un uzdāvināšu.

19.04.2023 - plkst. 07.31 man bija vilciens, jau iesēdos, un atnāk sms, ka omniva ir piegādāJusi pasūtījumu, ka viņu var izņemt. Kapēc tad 220.lv atsūta sms 18.04.2023, ka pasūtījumu plāno izpildīt 21.04.2023, ka omniva viņu piegādāja 19.04.2023 no paša rīta. Ja es zinātu, es tad pagaidītu līdz 19.04.2023 datumam un brauktu vēlāk un cilvēks saņemtu savu dāvanu laicīgi un nekas tāds nebūtu.

20.04.2023 es atgriezos atpakaļ uz rīgu, jau braucu pakaļ pasūtījumam un skatos, ka man atnāk e-pasts no 220.lv. Plkst. 14: 57, ka šo pasūtījumu nav iespējams atjaunot, jo kurjerdienests omniva to jau ir nosūtījis atpakaļ. Tomēr aizejot pie pakomāta, tā kā es jau biju atbraukusi, ievadot to kodu, pasūtījums jau neeksistēja - vismaz šajā gadījumā varētu taču laicīgāk par to paziņot, nevis tad, kad es jau braucu pēc pasūtījuma uz omnivas pakomātu, tā kā 18.04.2023 tika zvanīts, lai tomēr neatceļ piegādi, kā nekā, varēja jau uzzināt par to ātrāk, ka kurjerdienests omniva to nosūtīs atpakaļ.

Īsāk sakot, es paliku bez nekā!
Man protams ir daudz jautājumu, par to, ka viņi visi savā starpā sadarbojas, kapēc viss tiek paziņots pēdējā brīdi un kapēc tā informācija, kas tiek pasniegta, nav patiesa vai nepilnīga, bet nu tas jau nav svarīgi, tā kā vairs nekas netiks sūtīts un nevienam neiesaku. Vienīgi, protams, ja termiņi nedeg un esat gatavi saņemt šādu attieksmi, droši var.

21.04.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от interneta veikals 220.lv Ответ от представителя 21.04.2023

Labdien!

Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]

Ar cieņu, 220.lv

Дополнено San888 21.04.2023

Labdien!
1. pasūtījums 20672583
2. pasūtījums 20661743

Es jau pasūtīju to pašu preci citā vietā. Paldies!

Ответ от interneta veikals 220.lv Ответ от представителя 16.05.2023

Labdien, San888!
220.lv katru mēnesi saņem vairākus desmitus tūkstošu pasūtījumu. Lai šādu apjomu varētu apstrādāt, daudzi procesi ir automatizēti un ziņojumu sūtīšana klientiem notiek pilnīgi automātiski. Piemēram, ja sistēma "saprot", ka nepaspēsim izpildīt pasūtījumu noteiktajā datumā, klientiem tiek nosūtīta ziņa un nākošais piegādes datums tiek noteikts pēc 3 dienām, lai katru dienu nesūtītu ziņas par kavējumu. Tas neizslēdz iespēju, ka pasūtījums var tikt izpildīts pēc dienas vai divām.
Tāpat pasūtījumu komplektēšana, piegāde un atgriešana notiek daļēji automātiski un pienāk brīdis, kad to vairs nevar apturēt un veikt kaut kādas izmaiņas. Pēc tam, kad pasūtījums ir anulēts, Omnivas darbiniekiem to atrast starp simtiem citu pasūtījumu ir grūti un tas prasa nesamērīgu laiku.
Atzīstam kļūdu, ka mūsu pusē nenostrādājā komunikācija starp Klientu apkalpošanas centru un veikalu, un pēc Jūsu zvana pasūtījums tika anulēts. Un tiešām, tad kad tas ir anulēts, to vairs nevar iegādāties, jo mums nav iespēja par anulētu pasūtījumu saņemt samaksu un izsniegt jums darījumu apliecinošu dokumentu.
Mēs veicam piegādi ļoti daudz pasūtījumeim, sadarbojamies ar teju visām kurjeru kompānijām, iepērkam preci no tūkstošiem piegādātājiem un visur strādā cilvēki, kas nozīmē, ka kļūdas būs. Bet tas kļūsu skaits salīdzinoši ir ļoti mazs.
Ļoti atvainojamies par radušos situāciju!
220.lv

S

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы