220.lv - Slikts serviss
220.lv nav tendēts uz klientiem, lai viņiem būtu ērti! Kā var piegādāt preci darba dienās līdz 18? ! Ja vairums strādā! Kā? ! Jautājot, vai ir iespējams izvēlēties laiku, kad klientam ir ērti, pēc atbildes ir jāsaprot - jāņem bezalgas atvaļinājuma diena! Kopsavilkums - 220.lv ir ērts cilvēkiem, kuriem nav normēts darba laiks, kā arī, kuri var lielgabarīta preces iekraut savos braucamajos, proti, katram jābūt kā minimums, busiņam (kravas) !: d
žetons jums par "lielisku" servisu!
Labdien,
Klientiem tiek piedāvāti vairāki piegādes veidi. Pirms pasūtījuma veikšanas Jums ir iespēja iepazīties ar visiem piegādes veidiem un nosacījumiem saitē https://220.lv/lv/t/piegade
Комментарии (9)
Vienmēr var aizbraukt un saņemt pasūtījumu veikalā sestdienās.
Izlasi VĒLREIZ UZMANĪGI! Liekgabarīta! Kāda jēga pasūtīt no veikala preci,ja man pašam vēl jāmeklē buss!
Bērziņ!
"jēga pasūtīt no veikala preci,ja man pašam vēl jāmeklē bus" tāda jēga, ka veikals nezina, ka visa jūsu ģimene strādā un ka nav neviens mājās šajos laikos. Kurš veikals zina par jums, kur jūs atradīsieties? Pats domā, par ko bļausties.
Man nepatīk arī šis veikals, taču ir lietas, kuras ir pašsaprotamas un mazliet savādāk uz tām jāskatās. Nevar tikai vienā līnijā. Ja pārtikas veikali strādātu tikai līdz 18:00.. domājiet, ka kāds nomirtu dēļ tā? Šaubos.
Tas,laikam loģiski,ka lielākā sabiedrības daļa strādā!
Jā,un tūlīt sāksim atcerēties padomju laikus ar taloniem un rindām ? Laiki IR mainījušies!
Jūsu operators lika noprast,ka kurjers piegādā dienas laikā līdz 18. Kā "laipnā" operatore lika noprast, citēju "Kurjers Jums zvanīs un Jums jābūt uz vietas, ja neesat, tad prece netiek piegādāta." Super serviss! ?Turpmāk, neizmantošu Jūsu pakalpojumus, kaut daudzus gadus esmu Jūsu klients un vienmēr viss apmierināja. Pats preci izņēmu. Bet šoreiz sagadījies, ka tik liela prece nevar universālī ievietot!
Ziniet, arī ,ja pieteiksiet konkrētu laiku līdz 18, tad arī var visādi gadīties. Mana konkrēta pieredze, un arī ar lielgabarīta preci. Speciāli bija sarunāta piegāde, jo tiešām neviens dpd-šmēpd nepiedāvā paildus krāvēja pakalpojumu. Situācija gan interesanta. Sarunātajā laikā neviens tā arī neatbrauc. Zvanot un interesējoties pie konsultanta atbildi konkrētu vispār nesaņēmu. Beigās rezultāts tāds... strīdu rezultātā preci atveda nākošajā dienā un jau man norādītajā laikā, jo piedraudēju atsaukt pasūtījumu, kas radīja jau tā man zaudējumus ar to,ka speciāli nelietderīga brīvdiena man bija jāņem.
Ja šajā sūdzība vēl kaut kā var mēģināt izgrozīties, tad ar tādu nerēķināšanos ar klientu kā man bija tiešām par absurdu varēja nosaukt.
Tāpēc kaut kā izlaidušies tie visi kurjeru pakalpojumu sniedzēji pēdējā laikā. Kad gribu, tad vedu. Nu neinteresē man tās jūsu atrunas, ka daudz darba, nav šoferu.. nu ticiet man, tā nav tiešām klienta problēma.
DPD man patīk dēļ tā ka sūta SMS iepriekš ar visu info "kad un cikos, ja vēlies mainīt laikus, tad spied..." Protams, nevienmēr ir ērti laiki, bet līdz šim spēju pielāgoties.
Es gan nezinu vai vienmēr DPD sūta saviem klientiem SMS, bet tā ir normāla lieta, kad beidzot pašam nav jāmeklē..
Ar DPD arī ir sanākusi nepatīkama pieredze. Sarunāts konkrēts laiks,ierodas 4 stundas ātrāk. Pasūtījums nav piegādāts,jāierodas pašam pakaļ uz kantori. Tā kā reti,kurš ir tendēts uz klientu!