220.lv - Slikts serviss
24.07.2019. G. Tika pasūtītas vairākas preces internet veikalā "220.lv". Atbildē, kas tika saņemta e-pastā bija norādīts piegādes datums: 06.08.2019. Viena no pasūtītam precēm bija domāta kā dāvana uz dzimšanas dienu mūsu radiniekam, kuram dzimšanas diena ir 08.08.2019. G.
Pēc dažam dienām saņemam paziņojumu, ka mūsu pasūtījumam ir mainījies piegādes datums: 14.08.2019. G. Sazinoties ar veikala "220" darbiniekiem, kuri paskaidroja, ka šobrīd preces nav noliktavā, bet pasūtīšanas brīdī mājas lapā šādas info nebija.
Šī situācija sagādāja mums daudz neērtības, jo cilvēks ir palicis bez dāvanas un brauks atpakaļ uz zviedriju, uz kurieni mums pēc tam vajadzēs sūtīt dāvanu pa pastu, kas prasīs papildus izdevumus.
Ļoti ceru, ka šī vēstule palīdzēs "220.lv" vadībai veikt izmaiņas klientu apkalpošanā uz labo pusi.
Комментарии (7)
Nu tā viš i.
Katru otro dienu redzu vienu un to pašu stāstu par 220.lv. Vadībai nerūp reputācija un bizness. Mans ieteikums ir nesadarboties ar šo kompāniju, kur nu vēl veikt priekšapmaksu
Kā jau vairumam Latvijas internetveikalu arī 220.lv,šeit nekādu noliktavu nemaz nav.Tuvākā vieta no kurienes viņi ved ir Lietuva,citas preces ved no Polijas.Uzskatu,ka 220.lv ir tikai starpnieki starp Lietuvu un Latviju.Visumā ar 220.lv servisu esmu apmierināts.
Smieklīgi, bet fakts, ka no Ķīnas preces ātrāk nāk.
Jūs nesaprotat interneta veikala būtību. Ja vajag preci ātri iegādāties, tad pērkat to veikalā. Interneta veikala priekšrocība ir tāda, ka cena būs mazāka nekā veikalā (ne vienmēr), bet līdz ar to tā būs nedaudz jāuzgaida. Jūsu lētuma dēļ paši vien esat vainīgi :)
Bet priekškam tad maldināt klientus un norādīt sākumā, ka prece ir pieejama un tiks piegādāta tuvākajā laikā. Un pēc tam teikt, ka tomēr nav noliktavā un piegādes termiņš tiek pagarināts.
Es to uzskatu par krāpšanu.
Vienkārši mūsu pilsētā ir tikai RD electronics veikals, kurā nepārdodas šī prece, kuru pasūtījām 220.lv.