220.lv - Slikts serviss
Pasūtīju dīvānu interneta veikalā www.220.lv
tā kā prece ir smaga, pieteicu arī piegādes pakalpojumu un "uznešanu" uz otro stāvu, kas nav lēts pakalpojums.
Piegādes dienā, veikala algotais kurjers piezvanīja plkst. 10: 00 un lika man gaidīt sūtījumu no 12: 30 – 15: 30 - tas ir darba laikā pusi dienas.
Atprasījos no darba un gaidīju, bet piegāde šajā laikā nenotika.
Vēl vairāk, plkst. 15: 00 kurjers atkal piezvanīja un teica, ka vajadzēs pagaidīt līdz plkst. 18: 00
nokavēju arī visu atlikušo darba dienu.
Arī vakarā piegāde nenotika, bet plkst. 17: 30 kurjers uzrakstīja īsziņu, ka šodien neatbrauks, lai gaidot piegādi rīt.
Nākamā dienā vispār neviens vairs nezvanīja, bet kad es pats plkst 15: 00 sāku interesēties, 220.lv palīdzības dienests "laipni" atsūtīja man kurjerdinesta tālruņa numuru, lai es pats tieku galā ar šo problēmu.
Pēc sarunas ar kurjerdienestu, piegāde tā arī nenotika arī nākamajā dienā.
Ja vēlaties iztērēt laiku un sagandēt sev dzīvi, pasūtiet preces veikalā 220.lv!
Labdien!
Lai varētu sniegt komentāru par šo situāciju, lūgums atsūtīt savu pasūtījuma nr uz [email protected] vai arī šeit!
Jau iepriekš atvainojamies par radušos situāciju.
interneta veikals 220.lv
Комментарии (1)
Lai es vispār kauko inernetā pirktu!Kā nav bailes?