www.sudzibas.lv 220.lv Slikts serviss

Решено220.lv - Slikts serviss

Sākšu ar to, ka līdz šim ar šo i veikali viss bij ok. Pasūtījumi tika veikti daudz un dažādi, bet, kā izskatās visam labajam pienāk gals.
Pasūtījuma nr: 5499974
tika veikts kārtējais pasūtījums, kas bij ledusskapis, piegādes termiņš līdz divām nedēlām. Kad pienāca termina beigas atnāca sms jusu prece kavējas uz nedēlu gaidam, pec nedēlas atkal sms jusu prece kavējas vēl uz nedēlu. Fantastiki!
Un šādi ŗīkojas interneta veikals kurš sevi dēvē, par nr 1 latvijā.
Zvanu 31.01.2018. Uz 220.lv info numuru un jautāju vai jūs ņirgājaties vai divas reizes atlikt preces piegādi, uz ko saņemu fantastisku atbildi, ja kas neapmierina jus varat atteikties no pasūtījuma un sanemt naudu atpakaļ. Uz manu lūgumu savienot vai ari lai atzvana kāds no vadības lai rastu risinājumu, saņēmu atbildi, ka vadība ar šādiem jautājumiem nenodarbojas.
Super attieksme pret klientu!
Attieksme drausmīga, mēģinājumi rast kompromisu nulle.
1) ja es būtu vēlējies ar jums sia "pigu latvia" spēlēt tā saucamo pimpongu ar naudas pārskaitījumiem, tad diez vai būtu tik ilgi gaidījis preci!
2) es kā klients no savas puses esmu savu pienākumu izpildījis (apmaksājis rēkinu) jūsu pienākums ir lidz datumam par kuru mēs vienojāmies pirms pasūtijuma noformēšanas piegādāt preci.
3) nevajag klientiem stāstīt pa tel par jūsu biznessa problēmām un piegādātājiem ar kuriem ir noslēgti attalinātie līgumi utt. Mani tas, kā klientu neinteresē!

Pēc ša gadījuma vienozīmigi neiesaku iepirkties pie 220.lv ja vien jums ir dārgs savs laiks un nervi!
Esmu bieži iepircies www.1a.lv un vienmēr viss ir bijis aukstākajā līmenī. Vienmēr ir atrasts kompromis.
Bet jūs 220.lv esat zaudējuši uzticību un klientu! Jums vēl daudz jāmācas komunikācijā ar klientu.

Ответ от interneta veikals 220.lv Ответ от представителя 01.02.2018

Paldies par ziņu. Nodevām informāciju tālāk atbildīgajai personai, lai noskaidrotu kāpēc radās problēmas ar pasūtīto preci un pēc iespējas ātrāk to atrisinātu.

Жалоба успешно разрешена Jānis 01.02.2018

Veikala darbinieks sazinājās , atvainojās, kā arī piemeklēja citu līdzvērtīgu preci, kā arī piešķīra atlaidi.
Tika veikts jauns pasūtījums , cerībā uz pozitīvu sadarbību.
Labāk vēlāk ,kā nekad !

J

Комментарии (5)

Dainis 01.02.2018

Ļoti subjektīvs jums šīs situācijas vērtējums, tāda problēma var gadīties ar jebkuru interneta veikalu, jo viņi lielāko daļu savu preču uz vietas netur un tā tiek sūtīta no piegādātājiem, preces piegāde tiek kavēta visticamāk dēļ loģistikas un interneta veikala vainas tur īsti nav, jums ir tipiska patērētāja domāšana, kas aprobežojas ar argumentiem '' Man pienākas un vairāk mani nekas neinteresē'' Ja negribat saskarties ar šādām problēmām tad brauciet uz fiziskiem veikaliem, kur prece ir noliktavā uz vietas un šādas problēmas vairs nebūs.

J Jānis 01.02.2018

Lai nu kāda būtu situācija, bet 220.lv darbiniekiem ir jāiemācās komunicēt ar klientu un rast risinājumu ( kompromisu ) . Nevis atrunāties ja kas nepatīk atskaitīsim naudu atpakaļ. Tas nekas , ka esmu gaidījis preci un tagat jāsāk meklēt no jauna.
Es visu saprotu, ka prece var kavēties, bet nu kommonn nejau sistemātiski un katru nedēļu.
Vispār LV uzņēmēji ir izlaidušies, tā ir Jūsu problēma ,ka loģistika kavē utt, par to Jūs pelnat naudu, (kupi- prodaj) katram savs darbs.

J Jānis 01.02.2018

Šajā gadījumā i-veikalam vajadzēja preci nopirkt no konkurentiem (kuriem viņa ir noliktavā) un piegādāt patērētājam (klientam) .
Lūk tad tas būtu kompromiss, lūk tad Jūs cienījamais Sia "Pigu Latvia" varētu sevi dēvēt par i-netta veikalu nr 1 Latvijā.
Centīšos piesaistīt šim gadījumam plaš saziņas līdzekļus, tā teikt lai tauta zin !

K Krišs 03.02.2018

Diezgan smieklīgi...
Pats autors,visu grib par lēto dabūt un raud kad slikta apkalpošana.Aizej uz Elkoru un nopērc to dumjo leduskapi un ved mājās!

K KristineB 13.02.2018

Uhhh... Jāni, Jāni... nu nēesi tu pie pilna prāta... Tā nu nekādi nav 220 vaina bet viņu piedādātāju... un tā gadās - nekad nevajag pazaudēt cilvēcību - tad arī pret tevi attieksies kā pret cilvēku...
Tavs ietiekums - iegādāties preci no konkurentiem īsti nav reāls - gandrīz visi interneta veikali Latvijā izmanto vienas un tās pašas noliktavas - kas nozīmē jja nav vienā - visdrīzāk nav arī citā - protams veikalos minētā prece var būt uz vietas taču jau par citu cenu - kas nozīmē iegādājoties preci tur priekš tevis - interneta veikals tā teikt aiziet mīnusā ... un interneta veikali tik daudz nemaz nepelna lai varētu atļauties šādas dāvanas...
Ja ir nulle zināšanu par sfēru kā tādu - painteresējies pirms aurot pa visu tīmekli - tava sūdzība ir pilnīgi infantila un nepamatota... inerneta veikals var būt pilnīgi bezspēcīgas - ja piegādātājs savas saistības nepilda - un tāpēc piedāvāja tev VIENĪGO REĀLO VARIANTU - ŅEM NAUDU EJ PĒRC CITUR... bet nē tak - vajag savu verbālo caureju izliet šeit.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы