www.sudzibas.lv 220.lv Slikts serviss

220.lv - Slikts serviss

Man arī uz šodienu ir negatīva pieredze ar 220.lv. Pasūtīju preci 16.01.2018, ar kurjera piegādi uz 24.01.2018. 23. Janvārī dienas otrā pusē zvanu uz klientu servisu, prasu vai viss ir spēkā un prece tiks piegādāta 24. Janvāri. Uz ko saņemu atbildi - ja ir plānota piegāde uz 24. Janvāri, tad prece tiks piegādāta, īsi sakot, nekādu problēmu. . 24. Janvārī, pulkstens 10.27 man atnāk sms, ka sūtījums kavē, plānotais piegādes laiks tagad jau ir 31. Janvāris, tātad vēl vesela nedēļa! Paņēma riktīga dusma, jo laiks bija svarīgs dēļ tā, ka pasūtītā prece bija domāta dāvanai. Uz jautājumu, ko man pateikt jubilāram... Atbilde grandioza - tā arī pasakiet, ka kavējas. Uz jautājumu, vai varu preci izņemt uz vietas, atbilde seko, ka arī tikai tai 31. Janvārī.
Rodas jautājums, tad kāda velna pēc jūs vispār rakstāt, ka var jau saņemt nākamā dienā, ja prece nemaz nav. Kamēr skricelēju šo sūdzību, paspēju ar šefu parunāties, izrādās viņu 220.lv veikals mēnesi čakarējis ar dārza mēbeļu pasūtījumu.
Iznākums visai šai epopejai ir tāds, ka šodien pasūtīju to pašu preci citā veikalā, uz varu to izņemt jau rīt. Piegāde ar kurjeru arī būtu uz rītdienu.
Secinājums - cenu salīdzināšanai 220 veikalu izmantošu, preces iegādei vairs neizmantošu!

Ответ от interneta veikals 220.lv Ответ от представителя 24.01.2018

Labdien!

Lai varētu sniegt komentāru par šo situāciju, lūgums atsūtīt savu pasūtījuma nr uz [email protected] vai arī šeit!
Jau iepriekš atvainojamies par radušos situāciju.

interneta veikals 220.lv

Дополнено ZitaZita 25.01.2018

Jūs 220.lv varētu jau pie katras sūdzības nerakstīt savas standarta vēstulītes par to, ka kaut kas tiks risināts, bet tā vietā sakārtotu piegādes servisu, lai nevajadzētu čekot sūdzību ierakstus.. Katrā ziņā ir skaidrs, ka, ja es vienā dienā no vairākiem sev pazīstamiem cilvēkiem uzzinu, ka ir bijusi negatīva pieredze ar jums, tas nozīmē, ka ar jums vairs nu nepavisam nav labi. Un ir tikai laika jautājums, ka pie tāda servisa un tādas attieksmes, ir tikai laika jautājums, kad jūs aiziesiet pa burbuli.

Manu situāciju risināt vairs nevajag (kā tai dziesmā - par vēlu tu nāc), jo es preci iegādājos pie jūsu konkurentiem.

Z

Комментарии (5)

KassandraG 25.01.2018

Vai veikals atgriezīs naudu? man bija ar hm tas pats. dāvana neatnāca laicīgi, sūtīju atpakaļ. naudu saņēmu -3.99€ par sūtīšanu)))

Z ZitaZita 25.01.2018

Mans + ir tas, ka es nekad nemaksāju priekšapmaksu, norēķinos pie piegādes vai samaksāju izņemot preci veikalā. Vakarā uzzināju, ka citam kolēģim ar bijusi negatīva pieredze. Vairāk kā mēnesi nevarējis gultu sagaidīt. Protams, ka finālā nopircis citur.

KassandraG 25.01.2018

nu re.. bet citreiz veikals pieprasa ktkādu daļu apmaksāt. vo man tā pieprasìja, un sēžu, šokā par krāpšanu. man tā gadījās, es veļas mašīnu vispirms pasutiju citā veikalā, un izvelejos samaksu sk.naudā piegādes laikā. un joprojām no veikala nav atbildes! sūtīju vēl pirms jaun.gada)) bet tik un tā iekritu ar citu iveikalu))

A Anita11 27.01.2018

Paldies par laipno apkalpošanu 220.lv! Gan -pa telefonu pie preces izvēles, gan ofisā, gan kurjeram!
Kurjers bija -super! Visu nogādāja līdz galam,neprasot pat!
Varbūt kaut kur nesanāk, raksta jau tad, kad slikti...jāpiemin arī labie darbi!

C cust 29.01.2018

220! man tieši tas pats! pat datumi viens vienā! es atteicos no preces, jo 21. gs. neuzskatu par normālu gaidīt vienu kràmu vismaz pusmēnesi. Bet manam kolēģim bija daudz ļaunāk, viņam tika sabojāta tēva 50. gadu jubileja, jo 220 nespēja piegādāt dāvanu - velosipēdu 3 nedēļu laikā!

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы