www.sudzibas.lv 220.lv Slikts serviss

220.lv - Slikts serviss

Tā kā nedzīvoju Latvijā, izdomāju pasūtīt nelielas dāvaniņas vecākiem uz Ziemassvētkiem, lai mamma saņem tās Cirkle K no 220.lv. Pasūtīju smaržiņas, skuvekli un skūšanās putas.
Pasūtījums tika apmaksāts ar bankas karti internetā, pirmais atnāca uz epastu pasūtījuma apstiprinājums, tad maksājuma apstiprinājums, tad arī datums kad pasūtījums tiks piegādāts.
Pēc dažām dienām saņemu epastu ka pasūtījums ar skuvekli kavēsies. Labi, nodomāju, varbūt kur noklīdis, tad atnāk no jauna apstiprinājums ar citu piegādes datumu. Vēl pēc dažām dienām atnāk jauns epasts ka pasūtījums ar skuvekli ir atcelts, un ja man ir kādi jautājumi - man pašai viņiem ir jāzvana un viss jāuzzina.
Tad nu noskaidrojās ka skuveklis nemaz viņiem neesot, ko viņi acīmredzot uzzināja tikai nedēļu pēc pasūtījuma apmaksas. Jautājums - vai tas ir tik grūti uzlabot sistēmu, lai pircējam nebūtu iespējas pasūtīt preci kuras NAV noliktavā? Un vai pašam apkalpotājam nebūtu jāpaskaidro klientam situācija cik drīz vien iespējams?
Ja esmu pasūtījusi preci - un pasūtījums ir apstiprināts, tad es uz to arī gaidu, vai ne tā?

Ответ от interneta veikals 220.lv Ответ от представителя 22.12.2017

Labdien!

Lai varētu sniegt komentāru par šo situāciju, lūgums atsūtīt savu pasūtījuma nr uz [email protected] vai arī šeit!
Jau iepriekš atvainojamies par radušos situāciju.

interneta veikals 220.lv

D

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы