220.lv - Slikts serviss!
Pasūtīju rokas pulksteni interneta veikalā 220.lv, ko dāvināt mazdēlam, 05.12.2017. Šodien 08.12.2017. saņēmu paziņojumu, ka atbilstošais pulkstenis viņiem nav pieejams, kā rezultātā kļūst apšaubāma iespēja, ka līdz jubilejai varēs to piegādāt arī no citiem interneta veikaliem. Sabojāta svinības!
Labdien!
Lai varētu sniegt komentāru par šo situāciju, lūgums atsūtīt savu pasūtījuma nr uz [email protected] vai arī šeit!
Jau iepriekš atvainojamies par radušos situāciju.
interneta veikals 220.lv
Комментарии (2)
Nu tā notiek pasūtot preces interneta vidē, normāla prakse, ka kaut kas beidzs, izpārdodas, veikals informē un atdod naudu. Bet svinības diez vai viņi sabojāja.Vai tad nupat uzzināji ka mazdēlam dzimene? Laicīgi, laicīgi jāplāno viss! Skaties ka ar Ziemīšiem nesanāk tāpat...
Problēma ir tajā, ka veikals tirgo to, kā nav. Pircējam tas nozīmē zaudētu laiku un vismaz uz pāris nedēļām iesaldētu naudu. Faktiski veikals sev nodrošina naudas plūsmu bez procentiem.