220.lv - Slikts serviss
Kopš 7. decembra cenšos saņemt savu pasūtījumu. Vispirms izādās, ka preces vairs nav ne noliktavā, ne pie piegādātāja. Pēc tam Jūs aizmirsāt pievienot vajadzīgos dokumentus pasūtijumam un DPD vienkārši nevar man neko piegādāt. Un kā ķirsītis kūkai, beigās, kad piedāvāju pati uz Daugavgrīvas ielu pakaļ pasūtījumam, klientu servisā paziņo: "Piedodiet, sakarā ar to, ka prece tiek atgriezta no DPD noliktavas, mēs anulēsim Jūsu pasūtījumu!". Izrādās, ka nav neviena atbildīgā un visi vadītāju telefona numuri ir konfidenciāla informācija (es neprasīju personīgo numuru, bet gan darba).
Es saprotu, ka svētku laiks ir ļoti noslogots, bet tomēr, vai tiešām gandrīz mēnesi nav iespējas atrisināt šo problēmu?
Paldies, par brīnišķīgo Ziemassvētku dāvanu!
Lai jauka diena!
Labdien,
Mēs atvainojamies par Jums sagādātajām neērtībām.
Redzam ka šobrīd tiek skaidrota informācija, kādeļ Jūs tik ilgi nevarat saņemt savu pasūtījumu. Mēs saprotam ka ir pagājis ilgs laiks kopš veicāt pasūtījumu un mēs darīsim visu iespējamo, lai pēc iespējas ātrāk Jūs saņemtu pilnu informāciju. Klientu apkalpošanas komanda ar Jums sazināsies tuvākajā laikā. Ar cieņu
Комментарии (1)
Man tiesi tas pats,tik biski mazak gaidu!! Katru dienu jauni solijumi,pasai jazvana DPD un viss jarisina,no viniem nekada pretimnaksana,arpratihs kantoris!! Sabojaja visai manai gimenei ziemassvetkus,pedeja reize,kad tur ko sutu