220.lv - Slikts serviss
15.11.2016. veicu pasūtījumu interneta veikalā 220.lv, 6.12.2016. saņēmu īsziņu, ka pasutījums nodots kurjerdienestam un 1-2 darba dienu laikā tiks veikta piegāde.
Kad nedēļas laikā nesaņēmu nekādu ziņu zvanīju uz klientu centru, kur man paskaidroja, ka piegāde kavējas, bet tagad viss kārtībā un piegādātas tiks preces tuvākajā laikā.
Piedāvāju pati aizbraukt pakaļ, uz ko man tiks sniegta atbilde, ka, ja nodots kurjerdienestam tad jāgaida piegāde neko nevar izdarīt.
Pēc pāris dienām zvanīju vēlreiz, man teica jāgaida. Zvanīju atkārtoti 21.12.2016. tad man darbiniece teica, ka pasūtījums atgriezts birojā un netiks piegādāts. Uz jautājumu kāpēc atbildēt nevarēja un arī līdz Ziemassvētkiem neko saņemt nevarēšu.
Paldies un priecīgus Ziemassvētkus 220.lv Sliksts serviss un darbinieki nav spējīgi neko atrisināt.
Комментарии (1)
atrunas vēljoprojām, pēc diviem gadiem, vienas un tās pašas - vainīgi piegādātāji, kaut gan uzsver to, ka uzticami piegādātāji un labākais internetveikals, vainīga sistēma, slodze, jauni darbinieki, pazaudēta informācija utt. viss, izņemot viņu nepārtrauktā cilvēku čakarēšana.
cilvēki nu jau gadiem tiek vazāti aiz deguna par lietām, kuras nekad nesaņems, un tādi ir daudz, šeit jau ir cilvēki tikai,kas izvēlas ierakstīt sūdzību, cik vēl tādi, kuriem liekas,ka tā ir normāla apkalpošana.
tikai, ja ieraksta sūdzību, tiek darīts kaut kas lietas labā.
kad es ar viņiem cīnījos,viņi man gribēja ieskaidrot,ka naudas atgriešana būs 14 dienās, pēc tam 30 dienās, lai gan likumdošanā ir tas,ka viņiem nauda ir jāpārskaita bez kavēšanās, pēc iespējas ātrāk, max 1-2 darba dienas, tāpēc neticiet un sauciet viņus pie atbildības par melošanu, jo pārkāpj Latvijas pircēju tiesības.
Jums vienkārši brutāli meloja, un nekādas preces nevienam kurjeram nebija, es iepērkos ārzemju internetveikalos, un nekad mūžā nav melots tā, ka no 220.lv puses par visu no katra iespējamā operatora, un kad aizgāju uz vietas tur, dzirdēju, kā tās operatores brutāli apsaukā mani, prasīju 220.lv pārstāvēm, vai tas ir normāli, un tad padomājiet, kā tiek nolikti visi pircēji, kuri tur ikdienā zvana un grib saņemt preci, kuru nesaņems.
un šis nav pirmais gads, var palasīt visas sūdzības pirms Ziemassvētkiem par 220.lv un visur būs viens un tas pats, sola piegādi, utt, vienā sūdzībā pat solīja ziemassvētku vakarā piegādāt :D:D un tā arī nepiegādāja, un visa ģimene palika bez dāvanām :D un jebkurā gadījumā, atbildes uz sūdzībām arī ir visas vienādas, kas nozīmē,ka gadiem cilvēkiem tiek karināti ne jau makaroni, bet kakas uz ausīm, un nu jā, sia PIGU Latvia turpina savu pis nesu