Решено220.lv - slikts serviss
5.12. pasūtīju preces, daļa no kurām paredzēta kā sveiciens mūsu tālajiem radiem Anglijā. Piegāde solīta uz 7.12.12 ar kurjeru uz mājām (vienmēr izvēlos piegādi atbilstoši savam darba grafikam, plus izmantoju bezmaksas piegādes akciju).
7.12 ap pieciem vakarā (piegādes laiks līdz 18.00) saņemu sms, ka mans pasūtījums kavēsies un to plānots izpildīt uz 19.12.2016!!! Tā kā šī kavēšanās ir maigi sakot par garu, zvanīju atteikt pasūtījumu, uz ko saņēmu solījumu naudu atgriezt 5 dienu laikā! Heisā, šodien 6.diena (vēl tajā pašā datumā uzrakstīju viņiem epastu ar šo informāciju , lai man paliek pierādījums par šo solījumu.. protams atbildes nekādas) un no naudas ne miņas! Zvanam skaidroties. Nu jau kolēģe 7.decembrī ir kļūdījusies un piegāde paredzēta 14 dienu laikā! Man kaut kā nešķiet, ka tas ir likumīgi, jo visi citi veikali vienmēr atsūta maksimums 3 darbadienās naudu atpakaļ .. Zvanu PTAC - jā, tas nav likumīgi , nav tādu tiesību viņiem un nauda ir jāatgriež uzreiz nākamajā darba dienā maksimums, ņemot vērā, ka prece vēl pat nav izsūtīta! Zvanam atkal un tērējam savus personīgos līdzekļus šajā bezjēdzīgajā strīdā... http://220.lv/lv/t/atteikuma-tiesibas - šeit 9. punktā esot norādīts viņu likums. BET ES NEESMU SAŅĒMUSI PRECI UN MAN NAV ATTEIKUMA VEIDLAPAS, vai tas nozīmē , ka pēc 14 dienām es nesaņemšu naudu ? Viņi nepilda ne nieka savus solījumus un vispār kā pircējs tu paliec neaizsargāts muļķis! Pirkt kaut ko šeit? Lūdzu SAUDZĒJIET SAVU LAIKU UN NERVUS! Analoģiskas preces vakar salasīju veikalos klātienē un nu ceturdien sūtīšu prom uz Angliju , būtu es bijusi ne tik ieciklēta uz vēlmi visu laicīgi sagatavot, kas nav iespējams ar šo uzņēmumu!
Labdien,
Mes atvainojamies par Jums sagādatajām neērtībām,
Parasti ja pasūtījumu ir iespējams anulēt taja pašā dienā, ( ja nav jau uzsākti pakošanas darbi, kas nozīmētu ka pasūtījuma anulēšanas laiks aizņemtu ilgāku laiku) tad nauda tiek atgriezta 5 darba dienu laikā. Lai uzzinātu kādeļ nauda par pasūtījumu vēl nav atgriezta, lūdzam atsūtīt Jūsu pasūtījuma numuru. Gaidīsim Jūsu atbildi.
Labdien,
Paldies par informāciju.
Mēs noskaidrosim visu informāciju un sazināsimies ar Jums telefoniski vai ar e-pasta starpniecību.
Paldies, nauda ir kontā , atvainojos par traci. :)
Tomēr telefoniskā komunikācija operātoriem krietni pieklibo, informācija no katra operatora katram sava.
Комментарии (3)
Varbūt es kļūdos, bet uzskatu, ka, ja tev ir svarīga kā pulkstens precīza preces piegāde pa datumiem un laikiem - ej uz veikalu un pērc preci uz vietas veikalā. Nopietni un bez sarkasma. Neviens interneta veikals, un it sevišķi jau novembra otrajā pusē - decembrī, nevarēs tev garantēt pilnīgi nekādus termiņus, jo situācija ar preču pieejamību vairumtirgotāju noliktavās mainās ne pa dienām, bet stundām.
Tad, kad esi limitēta termiņos, tad ieteicams izvēlēties preces iegādes veidu, kur viss ir atkarīgs tikai no tevis pašas, lai nesanāk vilšanās.
Ok, bet te iet runa par naudas atgriešanas termiņiem. Ja cilvēks jau saprata savu kļūdu un vēlas atteikties no pasūtījuma, viņam ir tiesības laicīgi saņemt savu naudu.
Tieši tā, laicīgi atdodiet naudu par TIK LIELU PIEGĀDES STARPĪBU. Man derētu vēl nedēļa pa virsu, bet nejau 2 nedēļas! Un nauda arī arī te 5, te pēkšņi 14 dienas, paceļot sūdzības un pretenzijas internetā- atkal 5 darba dienas... Kur ir loģika? Jo zūd uzticība veikalam kā tādam, es ļoti labi zinu visu par Ziemassvētku drudzi un 5.datumā veicu arī citos veikalos pirkumus, prece tika piegādāta apsolītajā dienā. Kāpēc mēs vispār izvēlamies internetveikalus galu galā? Lai taupītu laiku un neskraidītu pa tiem 101 veikalu meklējot iecerēto, taču tam beigās iztērēju krietnu pusdienu , jo viena no precēm , ko vēlējās angļu radi, katrā veikalā nav sastopama .