Решено220.lv - Slikts serviss
Pasūtīju Ravak Chrome vannu ar izmēru 170x70. Preces aprakstā nebija norādīts, ka sifons jāpasūta atsevišķi. Tāpat, zem preces apraksta ir iespēja uzdot jautājumu un iegūt papildus informāciju no klientiem, kuri iegādājās šo preci. Viens no pircējiem atbildēja, ka sifons ir iekļauts komplektā. Tā kā Cena man bija piemērota, veicu pasūtījumu. Vanna tika piegādāta citā izmērā (170x75) , un bez sifona. Uz savu sūdzību, atbildi saņēmu tikai pēc divām nedēļām, ka sifons komplektā nav iekļauts. Un par nepareizo vannas izmēru vispār nebija ne vārda...
Par šo naudu es varētu veikt pasūtījumu citā veikalā kopā ar šo nelaimīgo sifonu. Pirmo reizi, astoņu gadu laikā, man ir tik nepatīkama pieredze ar šo veikalu.
Vannu es protams jau nemainīšu, jo tik un tā pazaudēju pietiekami daudz laika.
Labdien!
Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]
Ar cieņu, 220.lv
Visa informācija, ieskaitot arī pasūtījuma numuru (#33137179) iepriekš tika nosūtīta uz e-pastu [slēpt]@220.lv. Situācijas risinājums man vairs nav aktuāls. Vannu, kā еs jau rakstīju, nemainīšu. Sifons tika pasūtīts citā veikalā.
Добавить комментарий