220.lv - Slikts serviss
Pasūtīju divus mobilos telefonus ar lielām atmiņām, speciāli ceļojuma vajadzībām. Un tad sākās.
Preces saņēmu pēc deviņām dienām, solīto 3. Dienu vietā ‘’labs serviss’’.
Pēc pāris nedēļām viens telefons pārstāja darboties. Tika nosūtīts uz garantijas remontu. Tā arī netika izmantots ceļojuma vajadzībām, jo nosūtīts uz lietuvu remontā. Protams, operatore aizrakstīja, bet atbilde nav gatavs. Jautāju, kā šo problēmu atrisināt, gaidiet 30 dienas.
Tāds lūk serviss e-veikalā 220.lv
Labdien!
Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]
Ar cieņu, 220.lv
Labdien! Izskatot Jūsu sūdzību, vēlamies atvainoties par sagādātajām neērtībām un nepatīkamo iepirkšanās pieredzi. Mēs daram visu iespējamo, lai katra prece pie mūsu klientiem nonāktu laikā, taču pasaules piegādes darbības un piegādātāju noslogotības dēļ, diemžēl,atsevišķos gadījumos ir iespējama preču piegādes kavēšanās.
Atsaucoties uz Jūsu minēto situāciju par iegādātās preces defektu, informējam, ka iegādājoties preci, katrai precei ir noteikts garantijas apkalpošanas laiks, kas norādīts gan mūsu mājas lapā, gan pavadzīmē. Mūsu mājas lapas platformas www.220.lv noteikumos, sadaļā - ''Neatbilstības novēršanas termiņi un nosacījumi'' , punkts 22., ir minēta informācija, par garantijas apkalpošanas nosacījumiem, kuros ir atrunāts garantijas pārbaudes laiks.
Ja Jūsu garantijas jautājums ir vēl aktuāls, lūdzam, sazināties ar mūsu klientu apkalpošanas nodaļu izmantojot e-pastu:[email protected] vai tel.:+371 25220220
Добавить комментарий