220.lv - Slikts serviss
220.lv piegàdà preci nelaiká! 1 dienas vietà - 4 un nekàdas atvainošanàs vai savas kļúdas atzíšana. Vnk sms - júsu pasútíjums kavèjas! Kàda velna pèc? Atbildat par savàm kļúdàm! Jús neatbildat par savàm kļúdàm? Interesanta politika pret klientiem, uzrakstíšu súdzíbu par júsu servisu, zinu ka jums vienalga, bet par savàm kļúdàm jums jàsniedz kompensàcija! Tas sanàk jús varat kļúdíties un vnk atvainoties bezadbildígi, bet klientam visa diena izčakarèta júsu nekompetences dèļ!
Labdien!
Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]
Ar cieņu, 220.lv
Labdien!
Izskatot Jūsu sūdzību, vēlamies atvainoties par radušos situāciju.
Mēs daram visu iespējamo, lai katra prece pie mūsu klientiem nonāktu laikā, taču piegādes darbības
traucējumu un piegādātāju noslogotības dēļ, diemžēl, atsevišķos gadījumos, ir iespējama preču piegādes kavējumi.
Jūsu gadījumā, pasūtījums kavējās pie kurjerdienestiem tehnisku iemeslu dēļ. Pēc mums esošās informācijas, pasūtījums ir piegādāts.
Kā atvainošanos par pasūtījuma kavējumu un sagādātajām neērtībām, Jūsu profilam esam piešķīruši 20 eiro 220.lv naudu.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām!
220.lv
26832868
Jús sakat, ka piegáde kavèjas atsevušķos gadíjumos, bet ar mani tas notiek trešo reizi pèc kàrtas, kàds tam ir paskaidrojums? Un kàpèc prece neatbilst tai ko pasútíju?
Комментарии (3)
Es ļoti atvainojos 220.lv vietā, ja tev tas ļoti palīdz. Atradusi problēmu par ko sūdzēties.
Nav tava darīšana par ko katrs sūdzas!
Pielikuma