220.lv - Slikts serviss
22.06.2023 iegādājos bērnam sēžamos ratus. 20.10.2023 ratiem pārplīsusi kāju balsta gumija. Zvanīju uz kontakttālruni-saka, lai sūtu epastu, aizsūtīju, bet atbildes nav. Pēc dažām dienām zvanu, saka, ka atbilde sniegta jau tajā pat dienā, kad rakstīju un atbilde- garantija uz mehāniskiem bojājumiem nedarbojas. Šo epasta atbildi vēl jo projām nekur neatrodu. Rati izmantoti maz, tikai reizēs, kad jāmēro tālāki ceļa posmi, arī bērnam līdz maksimālajam ratu pieļaujamajam svaram ir ko augt. Veicu apmaksu uz vietas, izņemot un arī čekā norādīts, ka 24 mēnešu servisa apkalpošana. Es saprastu, ja problēma būtu ar bremzēm, riepām vai ko citu, kas rodas dabīgā nolietojuma laikā, bet šajā gadījumā šī ratu kāju gumija ir bijusi nekvalitatīva, ja pēc 4 mēnešu neregulāras lietošanas tā pārplīst. Neiesaku.
Labdien!
Lai izskatītu Jūsu situāciju, lūdzam, precizēt pasūtījuma numuru, minot to šeit, vai iesūtot e-pastā: [email protected]
Ar cieņu, 220.lv
Vērsos atkārtoti zvanu centrā, diemžēl, neesat vēl sazinājušies ar mani, lai rastu risinājumu. Lūdzu, sazinaties uz pasūtījuma e-pasta adresi.
Labdien!
Atbildi uz Jūsu pretenziju sniedzām nākošajā dienā uz to pašu e-pastu, no kura saņēmām pretenziju.
Ratu kāju balstu fukcija ir balstīt bērna kājas, kamēr viņš sēž ratos. Izvērtējot situāciju, secinam, ka šāda veida bojājums nevar rasties no bērna kāju balstīšanas, arī tad, ja bērns ir aktīvs un vicina kājas. Pēc bilžu izvērtēšanas secinām, ka šāds bojājums var rasties, ja bērns ir stāvējis uz kāju balsta vai ir bijis kāds cits ievērojams svars, dēļ kā kāju balsts ir pārplīsis. Ja bojājums radies nepareizas lietošanas dēļ, garantija nesedz šādus bojājumus, pat ja tie radušies 1. lietošanas reizē.
Ja Jūs nepiekrītat mūsu lēmumam, aicinām vērties pie speciālistiem neatkarīgas ekspertīzes veikšanai. Saņemot tās rezultātus, mēs pārskatīsim savu lēmumu.
Ar cieņu,
220.lv
Комментарии (2)
Varbūt bērns ļoti aktīvs un spārditoties pats saplesa.
Tad tādiem jādzer nervu zāles 😁😁😁